dus als je niet stemt, gaat je stem verloren aan een stem VOOR wilders, klinkt logisch...El Mare wrote:Jawel. Alle stemmen zijn beter dan je stem verloren laten gaan aan een stem voor Wilders
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Echt hè 
Ik wilde eigenlijk hetzelfde als El Mare zeggen, maar dan andersom. Irritatie: Mensen die gaan stemmen tegen Wilders, om toch maar te stemmen.
Mobiel laten vallen, barst in het scherm en het scherm reageert ook niet meer.
Ik vraag me af of mensen nou zo verschrikkelijk onhandig zijn, of dat de schermen van veel telefoon gewoon slecht zijn, want ik ken echt veel mensen met een kapot scherm.
Ik vraag me af of mensen nou zo verschrikkelijk onhandig zijn, of dat de schermen van veel telefoon gewoon slecht zijn, want ik ken echt veel mensen met een kapot scherm.
Combo van beidetoffee wrote:Mobiel laten vallen, barst in het scherm en het scherm reageert ook niet meer.
ligt eraan welke telefoon je hebt; maar de meeste hebben/hadden gorilla glass.
als je iets weet maar je het niet mag zeggen, terwijl je het wel van de daken kan schreeuwen. das nou irritant! 
Gewoon doenDistinctive wrote:als je iets weet maar je het niet mag zeggen, terwijl je het wel van de daken kan schreeuwen. das nou irritant!
Net foto laten maken van mijn voet (middenvoetsbeentje dachten we) gelukkig niks met mijn bot aan de hand, wss dus een scheurtje in een pees zitten bij mijn voet
. Kan er echt niks mee, niet op leunen/niet mee lopen etc 
HardstyleForEvah wrote:Net foto laten maken van mijn voet (middenvoetsbeentje dachten we) gelukkig niks met mijn bot aan de hand, wss dus een scheurtje in een pees zitten bij mijn voet. Kan er echt niks mee, niet op leunen/niet mee lopen etc
kruipend naar huis
al ff thuis, maar iig niet te voet inderdaad.. En dan ook net (2 dagen) voor de selectietrainingen bij voetbal.. KlotezooiAniThing wrote:HardstyleForEvah wrote:Net foto laten maken van mijn voet (middenvoetsbeentje dachten we) gelukkig niks met mijn bot aan de hand, wss dus een scheurtje in een pees zitten bij mijn voet. Kan er echt niks mee, niet op leunen/niet mee lopen etc
kruipend naar huis
Deze etappe van de Giro, door de slechte communicatie van de organisatie zelf. Eerst roepen dat de afdaling geneutraliseerd is, daarna ineens niet meer.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Magnetron wrote:Hooikoorts
KWAAIE-MAX wrote:Magnetron wrote:Hooikoorts
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

Het laatste seizoen van Catfish. Het wordt echt te geacteerd nu, ze willen te graag een boodschap overbrengen in plaats van een verhaal te vertellen dat echt gebeurd is.
al die mtv zooi is fake...mensen waar ze voor het eerst aankomen en aanbellen..hangen al vol met bedrading voor mics enz.wootum wrote:Het laatste seizoen van Catfish. Het wordt echt te geacteerd nu, ze willen te graag een boodschap overbrengen in plaats van een verhaal te vertellen dat echt gebeurd is.
zelfde met pimp my ride....
soort van hij staat ineens voor de deur maar iedereen die open doet heeft al een mic hangen
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Komt ook een Catfish NL :')
Als Valerio het gaat presenteren kan t nog wel eens komisch zijn.JVDM wrote:Komt ook een Catfish NL :')
me ma die non-stop blues aan t luisteren is
slaapverwekkende rotzooi
slaapverwekkende rotzooi
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Hardstylerzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz