Lyst schreef:
nielstil schreef:
http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/antwerpen/radicale-moslims-protesteren-aan-gevangenis-begijnenstraat-video.aspx
Moet kotsen van dit artikel, filmpje en dat volk in het algemeen. Dit is allemaal gebeurd op de plek waar ik inmiddels 4 jaar een studentenkamer heb... (huis is op het filmpje zelfs te zien) Als mensen zich nog afvragen waarom ik soms racistische opmerkingen geef dan denk ik wel dat je het snapt na dit gezien te hebben. En nu niet afkomen dat dit maar een kleine radicale groep is… heel dat volk is om uit te kotsen in Antwerpen
Nagenoeg iedereen is tegen radicale moslims. Dat is geen excuus om je racistisch uit te laten, ook niet als het bij jou in de straat gebeurt. Racisme is nog altijd het gevolg van je eigen denkfout, namelijk generalisatie. Jij gaat mij niet wijsmaken dat er geen enkele fatsoenlijke moslim in Antwerpen woont, al woont er maar 1, dan is jouw denkfout al bevestigd. Volgens een rapport van de AIVD is 5% van de Nederlandse moslims ontvankelijk voor de radicale Islam. Ik zou niet weten waarom dat België veel anders zou zijn en waarom dit artikel dat gaat over de radicale moslim, jouw racistische opvattingen rechtvaardigt.
Radicale moslims, christenen, joden, redemption, boeddhisten, Hindoestanen en andere middeleeuwse onzin zijn nooit goed. Met geloof op zich is niks mis mee. Hartstikke mooi dat iemand daar kracht vandaan kan halen en levensdoelen kan stellen, maar radicalen zijn nooit goed.