Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:59 

Hardtraxx Addict

Echt he, man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 23:05 

Hardtraxxer

Hahaha idd xd mooi man
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 23:58 

Hardtraxx Veteran

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/ ... video.aspx

Moet kotsen van dit artikel, filmpje en dat volk in het algemeen. Dit is allemaal gebeurd op de plek waar ik inmiddels 4 jaar een studentenkamer heb... (huis is op het filmpje zelfs te zien) Als mensen zich nog afvragen waarom ik soms racistische opmerkingen geef dan denk ik wel dat je het snapt na dit gezien te hebben. En nu niet afkomen dat dit maar een kleine radicale groep is… heel dat volk is om uit te kotsen in Antwerpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 00:47 

Hardtraxx Veteran

Gewoon heel die soort terugsturen naar land van herkomst aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 09:36 

Hardtraxx Addict

Van mij mogen ze wel een stofje ontwikkelen, de lucht in spuiten, en dan...... snapte
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 10:24 

Aan het typen...

nielstil schreef:
http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/antwerpen/radicale-moslims-protesteren-aan-gevangenis-begijnenstraat-video.aspx

Moet kotsen van dit artikel, filmpje en dat volk in het algemeen. Dit is allemaal gebeurd op de plek waar ik inmiddels 4 jaar een studentenkamer heb... (huis is op het filmpje zelfs te zien) Als mensen zich nog afvragen waarom ik soms racistische opmerkingen geef dan denk ik wel dat je het snapt na dit gezien te hebben. En nu niet afkomen dat dit maar een kleine radicale groep is… heel dat volk is om uit te kotsen in Antwerpen

Nagenoeg iedereen is tegen radicale moslims. Dat is geen excuus om je racistisch uit te laten, ook niet als het bij jou in de straat gebeurt. Racisme is nog altijd het gevolg van je eigen denkfout, namelijk generalisatie. Jij gaat mij niet wijsmaken dat er geen enkele fatsoenlijke moslim in Antwerpen woont, al woont er maar 1, dan is jouw denkfout al bevestigd. Volgens een rapport van de AIVD is 5% van de Nederlandse moslims ontvankelijk voor de radicale Islam. Ik zou niet weten waarom dat België veel anders zou zijn en waarom dit artikel dat gaat over de radicale moslim, jouw racistische opvattingen rechtvaardigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 10:30 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Van mij mogen ze wel een stofje ontwikkelen, de lucht in spuiten, en dan...... snapte

Mosterdgas, Sarin, Chloorgas

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 10:36 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
nielstil schreef:
http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/antwerpen/radicale-moslims-protesteren-aan-gevangenis-begijnenstraat-video.aspx

Nagenoeg iedereen is tegen radicale moslims. Dat is geen excuus om je racistisch uit te laten, ook niet als het bij jou in de straat gebeurt. Racisme is nog altijd het gevolg van je eigen denkfout, namelijk generalisatie. Jij gaat mij niet wijsmaken dat er geen enkele fatsoenlijke moslim in Antwerpen woont, al woont er maar 1, dan is jouw denkfout al bevestigd. Volgens een rapport van de AIVD is 5% van de Nederlandse moslims ontvankelijk voor de radicale Islam. Ik zou niet weten waarom dat België veel anders zou zijn en waarom dit artikel dat gaat over de radicale moslim, jouw racistische opvattingen rechtvaardigt.

Ik weet best wel dat het sociaal gezien niet juist is om zo te denken als ik doe.. Maar als je zo goed als dagelijks geconfronteerd wordt met van die kleine ettertjes of mensen zoals te zien zijn in dat filmpje dan is het na verloop van tijd ook wel genoeg geweest. Uiteraard zijn er ook goede Moslims, alleen jammer dat je die amper ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 10:58 

Kraak... Piep...

En denk dat het in dit geval niet echt over radicalen gaat maar meer criminelen en straatswagmongooltjes.

Die radicalen dat weten we allemaal wel, denk meer dat mensen het racistische doen door dat volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 14:30 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

:lol: :lol: :lol:

"Een winkel waar alles in dozen staat"
"De Aldi"
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
nielstil schreef:

Radicale moslims, christenen, joden, redemption, boeddhisten, Hindoestanen en andere middeleeuwse onzin zijn nooit goed. Met geloof op zich is niks mis mee. Hartstikke mooi dat iemand daar kracht vandaan kan halen en levensdoelen kan stellen, maar radicalen zijn nooit goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 15:31 

Kraak... Piep...

Wat zijn radicale boeddhisten dan? Die gaan zo hard mediteren dat ze ontploffen?

boeddhisme is zon beetje het enige geloof waar niks mis mee is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 15:42 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoel gewoon dat alles "radicaal" of extremistisch nooit goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 15:43 

Hardtraxx Veteran

Jezelf in brand steken is gevaarlijk voor omstanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 15:53 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Wat zijn radicale boeddhisten dan? Die gaan zo hard mediteren dat ze ontploffen?

boeddhisme is zon beetje het enige geloof waar niks mis mee is

:lol: :lol: :lol:

Er is anders voldoende over te vinden: https://www.google.nl/webhp?sourceid=ch ... oeddhisten

Jij bedoelt denk ik de Tibetaanse monniken etc. Dat soort Boeddhisme is van een compleet andere orde dan het Boeddhisme in bijvoorbeeld Thailand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 17:16 

Kraak... Piep...

Ja ok maar dat is wel het minste procent van elk geloof dan. Omdat dat hele geloof draait om innerlijke vrede en tolerantie naar anderen. Net als Confucianisme, wat dan meer een levensovertuiging/levensweg is.

Noem maar eens een groot slecht iets door dat geloof.

Extremistische Hindoes voeren oorlog daar in Noord India/Zuid Pakistan (Kashmir).
Extremistische Moslims zijn genoeg voorbeelden van (Assad, Sadam, Khadaffi e.d.)
Extremistische Christenen (Katholieken vs Protestanten) hebben daar in Ierland/Noord-Ierland nog steeds mot en in Israel met het onderstaande
Extremistische Joden mengen zich daar weer in Israel en Palestina.

Van boeddhisme weet ik zo niks

Ik denk ook omdat de extremistische Islamieten daar in het midden oosten en in Noord-Afrika veel mot hebben met de regering en Christenen dat hun hedendaags zo in een kwaad daglicht worden gezet. 100 jaar terug waren het Joden, daarvoor Christenen enz enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 14:33 

Hardtraxx Elite

Enkel overbelast bij Achterhoeks Beuken..
Nu nog steeds last van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 19:40 

Hardtraxx Veteran

Ik moet me kwalificerend portfolio maken en voor vrijdag 16:00 inleveren. Ik kan er vrijwel niet meer aan werken na vanavond, hij is bijna klaar maar het laatste stukje gaat niet zomaar.. en me coach beantwoord me email niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:24 

Hardtraxx Veteran

Mensen die Ava's overnemen.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:32 

Hardtraxx Veteran

hey ik was de eerste met deze..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 21:02 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
hey ik was de eerste met deze..

Ik had mijn ingesteld +-15 minuten nadat het hier was gepost op het xxlerator topic(?), aangezien ik nog moest uitzoeken hoe je een .gif maakt. ;)

Niet dat het mij iets boeit wie eerst is of niet, en al helemaal niet over zoiets >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 21:51 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Niet dat het mij iets boeit wie eerst is of niet, en al helemaal niet over zoiets >.<

Nee mij ook niet.
(ik wil hem al best lang opnieuw veranderen maar weet niet wat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 22:02 

Hardtraxx Veteran

Maar mij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:54 

Hardtraxxer

me too en iMark heeft ook al die Avatar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:59 

Hardtraxx Veteran

Grim heeft hem van mij overgenomen, terwijl Provehito een andere heeft. (Da Syndrome loopt niet netjes de ava in.)
Vorige  1 ... 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic