Scan eens met malwarebytes. Hoeft niet in je browser te zitten.HardstyleForEvah wrote:VZ nu, heb gewoon AdBlock aan (niet bij ht), maar krijg nog steeds allemaal reclames over ING. Verder laadt het allemaal minder snel lijkt het.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Heb er ook last van. Kut ING reclame
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Godverdomme leer normale spelling en wees niet zo ontzettend afhankelijk van dat klote mobieltje van je. Man man man.
Voor alle duidelijkheid dat ben ik niet
Kwam het tegen omdat iemand het geliked had op facebook.
Kwam het tegen omdat iemand het geliked had op facebook.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik weet niet of je er inmiddels achter bent maar dit zijn belgen, en deze typen hier in dialect.JVDM wrote:Godverdomme leer normale spelling en wees niet zo ontzettend afhankelijk van dat klote mobieltje van je. Man man man.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Mijn school en administratie. Verdomme weer een rekening gehad voor schoolgeld terwijl die pleuris rekening allang is betaald. Hoevaak ik dit al niet gemeld heb aan ze... 
Ge moet het mr gwoon worreDestination wrote:Ik weet niet of je er inmiddels achter bent maar dit zijn belgen, en deze typen hier in dialect.JVDM wrote:Godverdomme leer normale spelling en wees niet zo ontzettend afhankelijk van dat klote mobieltje van je. Man man man.
Irritatie van men is mense die dialect uitschrijven/typen witte wel
Joah en toch mag dè dus wel he. Dialect is gin andere taol as Nederlands...Delt-A wrote:Irritatie van men is mense die dialect uitschrijven/typen witte wel
Ie must allemoal eem de bek holl'n.
Alstoe nait hailhandig de snoete dichthoalds dek ik die der ain op! Mienjong! Waistjawel.Delt-A wrote:Irritatie van men is mense die dialect uitschrijven/typen witte wel
Nohja, dan mat ik ek mar efkes Frysk gean skriuwen. Dat is nammentlik wol in taal.
mènnekes, wè zède gullie nouw wir allemaol aon t doen hier, wai zèn tog zeker allemaol ut zellufde laand, kennen wai dan nie gewoan hetzellufde proaten allemaol?
A'j Plat kuiern könt, mö'j ’t nie loatn!
Ff wat anders, mensen die niet gaan stemmen, omdat het toch geen zin heeft
Stem dan iig tegen Wilders...
Reported omdat je op de fora alleen Nederlands (of Engels op aangewezen plekken) mag pratenJeftaElachouri wrote:Nohja, dan mat ik ek mar efkes Frysk gean skriuwen. Dat is nammentlik wol in taal.
Kunt wie alln' weer eem normoal proatn'
Steffnov wrote:Reported omdat je op de fora alleen Nederlands (of Engels op aangewezen plekken) mag pratenJeftaElachouri wrote:Nohja, dan mat ik ek mar efkes Frysk gean skriuwen. Dat is nammentlik wol in taal.
Inderdaad. Best hypocriet. Stem PVV zodat ze het parlement inkomen, om vervolgens weer op te rotten. Oke, wel kort door de bocht, i know haha.El Mare wrote:Ff wat anders, mensen die niet gaan stemmen, omdat het toch geen zin heeftStem dan iig tegen Wilders...
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Je gaat toch niet tegen wilders stemmen om het tegen wilders stemmen?!