Voordeel is dat je weet wie het is toch?
Jep inderdaad, even wachten tot m'n pa thuis is en kijken wat we er mee doenDelt-A wrote:Voordeel is dat je weet wie het is toch?
Jep inderdaad, even wachten tot m'n pa thuis is en kijken wat we er mee doenDelt-A wrote:Voordeel is dat je weet wie het is toch?
Heb jij zo'n hele sterke vader?tijntjuh120 wrote:Jep inderdaad, even wachten tot m'n pa thuis is en kijken wat we er mee doenDelt-A wrote:Voordeel is dat je weet wie het is toch?
Haha nee, helemaal nietMachiel wrote: Heb jij zo'n hele sterke vader?
Ben jij toevallig leraar?ramon038 wrote:Gewoon van de fiets af trappen.
Ooit ook eens gedaan bij zo'n vage gozer die dat bij iedereen deed.
Wowowowow BEASTMODE mattie jeweetzellufffframon038 wrote:Gewoon van de fiets af trappen.
JaaAAaaAaA MAnnNJEFSKI wrote:Wowowowow BEASTMODE mattie jeweetzellufffframon038 wrote:Gewoon van de fiets af trappen.
Da's die Unnatural Source / Darkest Symphony / Solar & Solis / weet ik veel. Meeste samen met z'n broertjeJEFSKI wrote:Ene Ilja Kokke op Facebook, wie de fack is dat hier op Hardtraxx?
Manmanman, Hardstyle is zijn leven, wat knalt hij er altijd een hoop onzin op
"Witte Chinees"Parvuz wrote:Heb me gisteren weer heerlijk zitten irriteren aan Arno Vermeulen bij Studio Voetbal.
1 geruststelling, dat zijn tenminste nog radio editsLyst wrote:Twee nummers van The Machine gekocht, paar dagen later stelt hij ze gratis beschikbaar.
B-Front wrote:voorlopig nog niet! ik weet dat veel mensen ze graag willen hebben! alleen zelf hebben we gewoon besloten om het even nog zo te latenAnaloxx wrote:Hey Bob! Erg tof dat je dit wilt doen![]()
Bestaat de kans er dat de 2-sidez platen (Sound Of Just Noise, Nomansland etc.) ooit nog vrijgegeven worden?