Dank jullie, zaterdag is de crematie.
El Mare wrote:Dank jullie, zaterdag is de crematie.
sterkte man!
El Mare wrote:Dank jullie, zaterdag is de crematie.
want jij hebt ze allebei? of lees je alleen de verhaaltjes?Chukkels wrote:De PS4 is op elk vlak dan ook beter dan de XB1. Microsoft zal nooit meer verkopen dan Sony.
noobOrdinary Joe wrote:Een set perfect opnemen en achteraf er achter komen dat je hebt opgenomen met de ingebouwde mic op je laptop, niet die van je geluidskaart.
Ordinary Joe wrote:Een set perfect opnemen en achteraf er achter komen dat je hebt opgenomen met de ingebouwde mic op je laptop, niet die van je geluidskaart.
Vandaag was de crematie, wat ben ik blij dat ik daar ben geweest, maar het valt me zwaarEl Mare wrote:Een vriendin verliezen aan een hersenbloeding op 33e jarige leeftijd
Begrijp ik ja...El Mare wrote:Vandaag was de crematie, wat ben ik blij dat ik daar ben geweest, maar het valt me zwaarEl Mare wrote:Een vriendin verliezen aan een hersenbloeding op 33e jarige leeftijd
Waarom geen .gif nu in je bericht?Broken Balance wrote:Bijna een mix van 180-190 tracks af (heb de TL nog niet af)
En dan mis je opeens een deel, bestand waarschijnlijk weggegooid.
Mag weer opnieuw, scheelt dat het maar 14 tracks waren en niet 50.

Ramirez wrote:gifding
Waarom wel nu?Raven wrote:Waarom geen .gif nu in je bericht?
Ok mijn excuses, ik zal de volgende keer, wanneer geschikt, een geestig .gifje er bij voegen.Raven wrote:Ik zie je de laatste tijd met gifjes dus ik dacht waarom nu niet.
Broken Balance wrote:Ok mijn excuses, ik zal de volgende keer, wanneer geschikt, een geestig .gifje er bij voegen.Raven wrote:Ik zie je de laatste tijd met gifjes dus ik dacht waarom nu niet.
Mvgr.