Waarom loop je bij een kindercréche te kijken?AniThing wrote:het is weer gezellig op de kindercrèche zo te zien
omdat ik er 2 verdiepingen boven woon en die kinderen hun kop nie kunnen houdenBroken Balance wrote:
Waarom loop je bij een kindercréche te kijken?AniThing wrote:het is weer gezellig op de kindercrèche zo te zien
Zeg dat je Benno bent, dan zijn ze vast wel stilAniThing wrote:omdat ik er 2 verdiepingen boven woon en die kinderen hun kop nie kunnen houdenBroken Balance wrote:
Zoals?SL8492 wrote:PC waar meer aan mankeert dan gedacht waardoor ik die nog langer kwijt ben
SL8492 wrote:PC waar meer aan mankeert dan gedacht waardoor ik die nog langer kwijt ben

Beetje WW binnen slepen.chicken wrote:Mijn pc werkt al bijna 2 maanden niet meer.
http://www.kleingunnewiek.com/En-er-gy wrote:Mijn autoruiten vernielen.....![]()
1 lekke band(gestoken)
1 voorruit naar de galemiezen
1 ruit van de bijrijderskant die honderden stukje ligt verdeeld.
![]()
geen verzekering die t dekt omdat ik te gierig ben :')
Alleen WA-verzekerd.![]()
dus...
back to normal life: heeft er iemand een voorruit van een set ibiza en een ruit voor de bijrijderszijde over?
of die m komende maand kan missen?