Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 14:24 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Er zal vast wel meer aan de hand zijn als je ouders niet te vertrouwen zijn. Je wachtwoord veranderen lost dat niet op. Als dat kijken van zijn berichten het enige is dat speelt, moet je je totaal niet druk maken.

Hij heeft het alleen over FB berichten. Waar jij je verhaaltjes vandaan haalt is een mysterie.

als je zo reageert over je ouders als het alleen om facebook berichten gaat spoor je zelf niet echt. ook al doen ze het stiekem.
dus zoals nera al zei er zal vast wel vaker onenigheid geweest zijn over iets anders reageer je niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 14:55 

Hardtraxxer

kinderen die hun ouders niet respecteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 16:42 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Broken Balance schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Er zal vast wel meer aan de hand zijn als je ouders niet te vertrouwen zijn. Je wachtwoord veranderen lost dat niet op. Als dat kijken van zijn berichten het enige is dat speelt, moet je je totaal niet druk maken.

Hij heeft het alleen over FB berichten. Waar jij je verhaaltjes vandaan haalt is een mysterie.

als je zo reageert over je ouders als het alleen om facebook berichten gaat spoor je zelf niet echt. ook al doen ze het stiekem.
dus zoals nera al zei er zal vast wel vaker onenigheid geweest zijn over iets anders reageer je niet zo

Zijn reactie is wellicht overdreven, maar bewust privéberichten gaan zitten bekijken vind ik toch echt een grove schending van je privacy. Als ze je dat niet eens meer gunnen zou ik ook gaan overwegen om maar eens uit huis te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 17:09 

Hardtraxx Veteran

tuurlijk is het schending van je privacy...en ik zou dan ook nadat het 1x is voorgekomen er voor zorgen dat het niet nogmaals gebeurt.

dat die Qlown het nou vaker laat gebeuren is dan ook zijn eigen fout, en om dan zo te reageren naar 1 van je ouders toe terwijl je er makkelijk wat aan kan doen vind ik dan ook totaal onnodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 19:33 

Hardtraxx Veteran

Vrienden van mij weer hoor... :/
Wilde gister gaan snoeken maar ik kan nooit op dinsdag. Zeg ik kom we gaan morgen, ''nee morgen is minder weer ervoor'' oke. Wat doen ze gaan ze snoeken en vragen ze mij niet mee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 22:05 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Vrienden van mij weer hoor... :/
Wilde gister gaan snoeken maar ik kan nooit op dinsdag. Zeg ik kom we gaan morgen, ''nee morgen is minder weer ervoor'' oke. Wat doen ze gaan ze snoeken en vragen ze mij niet mee :cry:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 11:30 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Qlown schreef:
Dat ik net ontdekt heb dat m'n moeder m'n privéberichten op m'n facebook zit te lezen. Gatverdamme k*twijf zeg. Gvd zin om alles naar de klote te gooien nu.

Deed ze het weer, oh man ik ga gewoon verhuizen denk ik.. :/

Het kan aan mij liggen hoor, maar prive zaken bespreek je toch niet via Facebook chat? Dat soort dingen doe je toch gewoon via Whatsapp. Via de Facebook chat praat ik hoogstens met iemand uit mn klas van wie ik zijn/haar telefoon nummer niet heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 12:24 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Het kan aan mij liggen hoor, maar prive zaken bespreek je toch niet via Facebook chat? Dat soort dingen doe je toch gewoon via Whatsapp.

Want Whatsapp is ook zoveel anders xd Prive dingen bespreek je op skype of gewoon als je bij elkaar bent… schriftelijk is altijd kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:09 

Hardtraxx Veteran

Zou mij inderdaad echt geen drol uitmaken wát er te lezen viel, ze hoort gewoon niet mee te lezen, en zéker niet nadat het al meerdere keren is gebeurd. Lekker gevoel van vertrouwen geeft dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 01:17 

Kraak... Piep...

Cruelty schreef:
Al die reclame bij torrentsites

AdBlocker
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 15:35 

Hardtraxx Veteran

Een plaatje van een vrouw met een uitdagende blik in de shout waardoor ik nu op stage even niet in de shout kan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 16:00 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Een plaatje van een vrouw met een uitdagende blik in de shout waardoor ik nu op stage even niet in de shout kan...

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 16:48 

Hardtraxx Veteran

Game of Thrones die met 50kb/s aan het downloaden is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:38 

Hardtraxx Elite

http://www.dumpert.nl/mediabase/6593620 ... ouden.html

Zo iets doe je toch niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:49 

Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6593620/423a00ff/een_minuut_stilte_houden.html

Zo iets doe je toch niet :/

http://www.dumpert.nl/mediabase/6593588 ... #191649851
En zo doe je het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:05 

Hardtraxx Veteran

Dat Youtube filmpjes nu blijven doorspelen wanneer je terug naar de "homepagina" gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Dat Youtube filmpjes nu blijven doorspelen wanneer je terug naar de "homepagina" gaat.

idd.
Heb nu trouwens ook al een paar maanden dat ik de titel van een video bijna nooit te zien krijg wanneer die video is ingesloten op partyflock of Hardtraxx, totdat ik op Play druk. Iemand die weet waardoor dat komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:28 

Hardtraxx Veteran

Een vriendin verliezen aan een hersenbloeding op 33e jarige leeftijd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:30 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Een vriendin verliezen aan een hersenbloeding op 33e jarige leeftijd :cry:

Zo jong :s sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:18 

Heel veel sterkte ermee El Mare.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 20:02 

Hardtraxx Elite

Dat is toch geen leeftijd zeg.. Sterkte
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 20:36 

Hardtraxx Crew

Sterkte man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 08:24 

Hardtraxx Elite

Fluxion schreef:
Dat is toch geen leeftijd zeg.. Sterkte
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 08:32 

Hardtraxx Veteran

Wow, sterkte man!
Eigenlijk zou daar een klotemomenten topic voor moeten zijn. Dit is geen irritatie meer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 18:11 

Hardtraxx Veteran

Sterkte Sander!
Vorige  1 ... 760, 761, 762, 763, 764, 765, 766 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic