Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:55 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Bemoei je er dan niet mee.. Mvg

Hou familievetes dan maar lekker binnen de privésfeer, en loop er niet een geheel forum mee te bevuilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:55 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik ben voor het invoeren van "what you do is what you get".
Vermoord je iemand, mag jij ook vermoord worden.
Verkracht jij iemand, mag jij ook verkracht worden.

Onee toch niet echt heel erg uitgedacht. >.< Want wat als je onterecht veroordeeld bent.

dan zit je 15 jaar in de bak en dan krijg je achteraf alleen een 'sorry onze fout' te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:57 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Parvuz schreef:

Onee toch niet echt heel erg uitgedacht. >.< Want wat als je onterecht veroordeeld bent.

dan zit je 15 jaar in de bak en dan krijg je achteraf alleen een 'sorry onze fout' te horen

Dan krijg je aardig wat miljoenen geloof ik, zeker in de USA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:57 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Bemoei je er dan niet mee.. Mvg

Hou familievetes dan maar lekker binnen de privésfeer, en loop er niet een geheel forum mee te bevuilen.

Of je maakt er een heel probleem van.. Jullie lopen als Ht-veterans soms toch ook onderling te kloten (weet niet zeker of jij daar bij hoort, maar je weet wie ik bedoel), is dat dan anders? Is namelijk toch ook in de privésfeer, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:58 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Behalve als je dan dood bent. Dan hoort je familie dat.
Maargoed, eerst het probleem met de Marrokaanse jeugd oplossen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:59 

Hardtraxx Veteran

Het valt me gewoon op dat een aantal erg jonge leden vaak aan komen zetten met kinderachtige discussies, die veelal op de man gespeeld zijn. Daar hou ik niet alleen jou verantwoordelijk voor, maar voor leden die hier niks mee te maken hebben / niks vanaf weten zijn o.a. dit redenen om minder gebruik te maken van het forum.

Kan ook best komen door de generatiekloof, want de belevingswereld van een 24 jarige steekt ietwat anders in elkaar dan die van een 14-jarige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:00 

Hardtraxx Veteran

Ja oké, maar nu geef je nog steeds geen antwoord op mijn vragen:

Jullie lopen als Ht-veterans soms toch ook onderling te kloten (weet niet zeker of jij daar bij hoort, maar je weet wie ik bedoel), is dat dan anders? Is namelijk toch ook in de privésfeer, of niet?

Edit: Btw wel ironisch dat jij eerst loopt te zeggen dat ik niet iemand op persoonlijk vlak aan moet vallen, om daarna dat wel bij mij te doen, of is dat sarcastisch/anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:03 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
AniThing schreef:
Parvuz schreef:

Dan krijg je aardig wat miljoenen geloof ik, zeker in de USA.

in amerika ja....hier is het gewoon: sorry veel plezier hier heb je 100 euro onkosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:05 

Hardtraxx Veteran

Ja oké, maar nu geef je nog steeds geen antwoord op mijn vragen:

Jullie lopen als Ht-veterans soms toch ook onderling te kloten (weet niet zeker of jij daar bij hoort, maar je weet wie ik bedoel), is dat dan anders? Is namelijk toch ook in de privésfeer, of niet?

Edit: Btw wel ironisch dat jij eerst loopt te zeggen dat ik niet iemand op persoonlijk vlak aan moet vallen, om daarna dat wel bij mij te doen, of is dat sarcastisch/anders?

Is meer leden onder elkaar denk ik, daarvoor heb ik te weinig kennis van zaken om daar een oordeel over te vellen.

Je bedoelt die zandbak ? Dan zou ik een cursus 'Hoe herken ik sarcasme?' nemen, een examen afleggen en daarna zelf tot de conclusie komen dat het inderdaad sarcastisch is. Case closed ik ga studeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:05 

Als je als rechter iemand onterecht veroordeeld moet die rechter maar diezelfde straf krijgen. Je gaat toch geen uitspraak doen als je geen hard bewijs hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:08 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoel helemaal niks met een zandbak (weet ook niet wat je daarmee bedoelt).

urbandesigner schreef:
Is meer leden onder elkaar denk ik, daarvoor heb ik te weinig kennis van zaken om daar een oordeel over te vellen.

Ja dit is toch ook familie onder elkaar? Daarvoor heb je dan ook 'te weinig kennis van zaken om daar een oordeel over te vellen.' maar succes met leren dan he :thumbup:. Je hebt btw ook nog niet op die andere vraag antwoord gegeven, lijkt me ook sterk dat je jezelf daar onderuit weet te lullen, want om nou telkens te benadrukken dat jij zoveel ouder bent is niet 'op persoonlijk vlak' zeker..

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Als je als rechter iemand onterecht veroordeeld moet die rechter maar diezelfde straf krijgen. Je gaat toch geen uitspraak doen als je geen hard bewijs hebt...

Maar wat als die rechter dan ook omgebracht is en ze komen er achter dat die rechter wel degelijk het bij het rechte eind had met gegronde redenen.
Dan moet degene die die rechter veroordeelde dus ook dood.

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:

En wat is dan hard bewijs volgens jou? Wel heel makkelijk om dat zo te roepen vind je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:09 

Hardtraxx Veteran

Wat ik persoonlijk dus niet snap is waarom iedereen zo graag hogere straffen wil. Het idee van een celstraf is het feit dat je door opsluiting of opgroeit of na gaat denken over je daden. Veel onderzoeken wijzen uit dat langere celstraffen naast extra kosten weinig tot geen vermindering in recedive laat zien. Het is het dus gewoonweg niet waard.

Ja, ik vind de manier waarop een aantal van dat soort lui zich gedragen niet bepaald getuigen van de schoonheidsprijs. Ik lees hier echter ook een hoop lui die meteen "oprotten" en "linksmensen" roepen, waar zoveel karikaturen en generalisaties aan hangen.. Oprotten gaat bij een derde generatie familie niet en alles wat het niet met je eens is wordt meteen neergezet als links en eng.
Wat moet je dan doen? Je zult op een of andere manier de trend moeten gaan doorbreken, zorgen dat je ze op een goede manier in de samenleving trekt. Je zult denk ik rolmodellen nodig hebben (die schijnen in die cultuur best wel belangrijk te zijn voor zover ik dat zie).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:13 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoel helemaal niks met een zandbak (weet ook niet wat je daarmee bedoelt).

urbandesigner schreef:

Ja dit is toch ook familie onder elkaar? Daarvoor heb je dan ook 'te weinig kennis van zaken om daar een oordeel over te vellen.' maar succes met leren dan he :thumbup:. Je hebt btw ook nog niet op die andere vraag antwoord gegeven, lijkt me ook sterk dat je jezelf daar onderuit weet te lullen, want om nou telkens te benadrukken dat jij zoveel ouder bent is niet 'op persoonlijk vlak' zeker..

Voor familie onder elkaar bestaat het Familiediner of een ander gezellige bijeenkomst.

Hier nogmaals je antwoord:

Je bedoelt die zandbak ? Dan zou ik een cursus 'Hoe herken ik sarcasme?' nemen, een examen afleggen en daarna zelf tot de conclusie komen dat het inderdaad sarcastisch is. Case closed ik ga studeren.

Kom eens op met die beargumentering, ben benieuwd wat je verstaat onder 'op persoonlijk vlak' ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:19 

Hardtraxx Veteran

Ja en voor vrienden onder elkaar bestaat whapp/fb etc, en anders ga lekker dat via privéberichten doen. Verder ga je niet studeren, je gaat gewoon lekker in de shout zitten: [16:14] urbandesigner: Dag parvuz

Ik versta onder persoonlijk: 'telkens te benadrukken dat jij zoveel ouder bent' onder andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:21 

Hardtraxx Veteran

Ja en voor vrienden onder elkaar bestaat whapp/fb etc, en anders ga lekker dat via privéberichten doen. Verder ga je niet studeren, je gaat gewoon lekker in de shout zitten: [16:14] urbandesigner: Dag parvuz

Ik versta onder persoonlijk: 'telkens te benadrukken dat jij zoveel ouder bent' onder andere.

Dat is inderdaad een van de voordelen van volwassen zijn en op jezelf wonen; Dat je zelf bepaalt wanneer je gaat studeren, en geen verantwoording daarover hoeft af te leggen tegen anderen, en zeker niet tegen mensen die je nooit in het echt gezien hebt ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:23 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Dat is inderdaad een van de voordelen van volwassen zijn en op jezelf wonen; Dat je zelf bepaalt wanneer je gaat studeren, en geen verantwoording daarover hoeft af te leggen tegen anderen, en zeker niet tegen mensen die je nooit in het echt gezien hebt ;).

Ja want als je niet op jezelf woont bepaal je niet zelf wanneer je gaat studeren xd? Je hoeft helemaal geen verantwoording aan mij af te leggen, maar zeg dan niet dat je gaat leren om er maar onderuit te lullen, want dat is dan weer alles behalve 'volwassen zijn'. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:23 

Nerazzurro93 schreef:

En wat is dan hard bewijs volgens jou? Wel heel makkelijk om dat zo te roepen vind je niet?

Eens met het feit dat het makkelijk gezegd is. Misschien moeten dan de eisen om iemand te kunnen veroordelen stukken hoger komen te liggen.

Parvuz schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Maar wat als die rechter dan ook omgebracht is en ze komen er achter dat die rechter wel degelijk het bij het rechte eind had met gegronde redenen.
Dan moet degene die die rechter veroordeelde dus ook dood.

Ik ga uit van Nederland dus er zijn geen doodstraffen toegestaan :P. Ik vind dat het onderzoek bij een misdrijf veel en veel grodiger moet zijn. Vaak worden mensen met een andere theorie dan die van de staat gewoon genegeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:25 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Misschien moeten dan de eisen om iemand te kunnen veroordelen stukken hoger komen te liggen.

Doe eens een suggestie/voorstel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:26 

Hardtraxx Veteran

Heeft weinig met onderuitlullen te maken, als ik de discussie echt niet meer had aan willen gaan was ik meteen vertrokken natuurlijk. Nou ben ik zo aardig om te blijven, en dan ga je nog zeuren ook. Vind ik niet zo aardig !

Ik wilde inderdaad gaan studeren, omdat ik m'n tijd liever niet besteed aan dit soort onzinnige discussies, maar als je blijkbaar je gelijk over zoiets onzinnigs moet gaan halen, ben ik inderdaad niet te beroerd om nog even online te blijven, wat ik helemaal zelf mag bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:28 

Khadber schreef:
Wat ik persoonlijk dus niet snap is waarom iedereen zo graag hogere straffen wil.

Om ze te verwijderen uit de maatschappij. Van mij mogen ze bij erge misdaden nooit meer in de maatschappij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:28 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Nou ben ik zo aardig om te blijven, en dan ga je nog zeuren ook. Vind ik niet zo aardig !

Waar zeur ik dan precies xd?

Verder heel leuk dat je het zelf mag bepalen, ik heb het gevoel dat je volwassen bent :whistle:, maar waarom zeg je dat nou telkens xd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:32 

Hardtraxx Veteran

of je kapt gewoon met deze zinloze discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:35 

Nerazzurro93 schreef:
Misschien moeten dan de eisen om iemand te kunnen veroordelen stukken hoger komen te liggen.

Doe eens een suggestie/voorstel?

Ten eerste veel meer openstaan voor theorieën van wie dan ook. Alle informatie moet grondiger bestudeerd worden. Soms worden theorieën niet eens serieus genomen. Dus veel meer onafhankelijke partijen die alle beschikbare informatie tot in detail na gaan. Die onafhankelijke partijen moeten dan ook rechtsgeleerden zijn die moeten kunnen mee stemmen of iemand schuldig is of niet. Onderzoek gaat dan wel jaren duren dat is wel een nadeel. Maar als er in het begin nog geen uitsluitsel is gewoon een chip plaatsen om ze in de gaten te houden ofzo xd
Vorige  1 ... 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic