Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 00:56 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Psyko punkz schreef:
Psyko Foundation Update:
We had so many request for the Psyko Punkz MASK.
This NR1 Psyko Punkz Collector's Item is now finally available. MAXIMUM POWER!

http://store.q-dance.com/nl/Artist/psyk ... tion=63962

:sick:

HAHAHA echt de kneusjes van de scène. >.<
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 10:56 

Hardtraxx Veteran

http://www.omroepbrabant.nl/?news/20852 ... lemmix+(87)+op+begraafplaats+overvallen+en+in+elkaar+geslagen.aspx

Ratten, die hoor je uit te roeien... Bahbah
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 14:32 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/208524802/Jo+Vlemmix+(87)+op+begraafplaats+overvallen+en+in+elkaar+geslagen.aspx

Ratten, die hoor je uit te roeien... Bahbah

Citaat:
heeft een getinte huidskleur.

Ze doen er gelukkig zelf wel alles aan om niet gediscrimineerd te worden. >.<
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 14:34 

Hardtraxx Veteran

Zulke mensen moet je toch gewoon levend verbranden. Ongelofelijk, in en in triest als je ook die man ziet staan met dat blauwe oog. Op zulke mensen moet je juist trots zijn dat ze zelfstandig nog hun ding kunnen doen, maar zo'n aap slaat dus in 1 keer al het zelfvertrouwen bij die man eruit. Direct terug sturen naar het bananenrepubliek waar hij van oorsprong vandaan komt, dit soort mensen moet je hier niet willen.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 14:52 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Het lijkt idd soms alsof ze willen dat de PVV veel stemmen krijgt. Gedraag je nou eens gewoon zou ik tegen ze zeggen, als ze dat deden dan zou er ook niks aan de hand zijn.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Parvuz schreef:

Het lijkt idd soms alsof ze willen dat de PVV veel stemmen krijgt. Gedraag je nou eens gewoon zou ik tegen ze zeggen, als ze dat deden dan zou er ook niks aan de hand zijn.

Komt natuurlijk allemaal door de slachtofferrol die ze wordt toegedicht door onze Linkse Gutmenschen.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 15:47 

Hardtraxx Veteran

Ik ken niet de cijfers maar volgens mij is er echt een aanzienlijk verschil in het aantal autochtonen Nederlandse jongeren die misdaden plegen en bijvoorbeeld Marrokaanse jongeren.
Als die gemeenschap er nou is voor zorgt dat hun jeugd niet zo is, dan heeft Wilders niet de mogelijkheid om zulke dingen te roepen.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 15:55 

Hardtraxx Veteran

http://www.dumpert.nl/mediabase/963101/ ... iegen.html

ik moest hieraan denken. Het gaat idd bij de opvoeding al mis. Ik wil niet zeggen dat we alle allochtonen uit moeten zetten, maar dit soort dingen moet gewoon gestopt worden. Te triest voor woorden. Wat hierboven al gezegd is: het lijkt wel alsof ze de PVV heeeeeeeeeel groot willen maken.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 15:57 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
in b4 "dat komt door de culturele kloof blablablopblop"

Want daar ben jij het niet mee eens? Dat is ook gewoon zo, ik ga het niet goedpraten voor dat tuig natuurlijk (sterker nog mensen die zo'n iemand mishandelen mogen van mij ook per direct vakkundig verwijderd worden), maar datzelfde tuig wordt waarschijnlijk wel al weer achtergesteld sinds het moment dat ze hier geboren zijn (er van uitgaande dat ze in Nederland geboren zijn). Wat zou jij er van vinden als je als 6 jarige op school kwam en al anders werd aangekeken omdat je toevallig een andere huidskleur hebt en dat echt de rest van je leven door..
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:01 

Hardtraxx Veteran

Kleuters zijn dat ook echte racisten die hun klasgenoten niet mogen omdat ze een andere huidskleur hebben.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:01 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Cruelty schreef:

Want daar ben jij het niet mee eens? Dat is ook gewoon zo, ik ga het niet goedpraten voor dat tuig natuurlijk (sterker nog mensen die zo'n iemand mishandelen mogen van mij ook per direct vakkundig verwijderd worden), maar datzelfde tuig wordt waarschijnlijk wel al weer achtergesteld sinds het moment dat ze hier geboren zijn (er van uitgaande dat ze in Nederland geboren zijn). Wat zou jij er van vinden als je als 6 jarige op school kwam en al anders werd aangekeken omdat je toevallig een andere huidskleur hebt en dat echt de rest van je leven door..

In die cirkel zitten we ja. En die kan alleen onderbroken worden door die gemeenschap zelf.
Ze moeten de komende generatie tieners, dus de kinderen die nu 0-10 jaar oud zijn, gewoon zo opvoeden dat ze ondanks "discriminatie" niet het verkeerde pad op gaan. Dat het respect naar hun ouders toe zo groot is dat ze het niet eens durven. En als dan een hele generatie op het zelfde percentage criminaliteit komt als Nederlanders, dan houdt het discrimineren ook vanzelf op. Op grond van criminaliteit tenminste, zoals Wilders vooral doet.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:08 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
In die cirkel zitten we ja. En die kan alleen onderbroken worden door die gemeenschap zelf.
Ze moeten de komende generatie tieners, dus de kinderen die nu 0-10 jaar oud zijn, gewoon zo opvoeden dat ze ondanks "discriminatie" niet het verkeerde pad op gaan. Dat het respect naar hun ouders toe zo groot is dat ze het niet eens durven. En als dan een hele generatie op het zelfde percentage criminaliteit komt als Nederlanders, dan houdt het discrimineren ook vanzelf op.

Hier ben ik het volledig mee eens, maar (bedoel jij waarschijnlijk ook) moeten we het niet alleen op de Marokkanen afschuiven maar ook op onszelf/ 'onze' jeugd. Want van wie denk je dat de blanken kinderen het leren om mensen anders te beoordelen/benaderen (en ga zo maar door) omdat ze een andere huidskleur hebben? Juist..

Citaat:
Op grond van criminaliteit tenminste, zoals Wilders vooral doet.

Dat is Wilders zijn probleem nou net (van de laatste tijd althans), hij heeft het nu tegen de hele gemeenschap in plaats van alleen tegen de criminele Marokkanen, dat is volgens mij ook de reden waarom die twee partijleden van de PVV eruit zijn gestapt.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:10 

Hardtraxx Veteran

maar dat is het probleem

thuis zijn het brave kindjes maar zodra ze buitenshuis zijn gaat er een knop om en wordt het klote tuig, en ja zelfs kleine kinderen. ik woon boven een kinderdag verblijf en hoor regelmatig kleine Marokkaantjes gewoon hun juf/meester uitschelden met kankerhoer dit kanker dat......vind het knap dat die mensen zich dan gewoon weer normaal kunnen inzetten voor die kinderen terwijl ik er niet eens meer naar had omgekeken als zo'n dwarrel van 5/6 mij zo zou uitschelden
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:13 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ze moeten de komende generatie tieners, dus de kinderen die nu 0-10 jaar oud zijn, gewoon zo opvoeden dat ze ondanks "discriminatie" niet het verkeerde pad op gaan. Dat het respect naar hun ouders toe zo groot is dat ze het niet eens durven. En als dan een hele generatie op het zelfde percentage criminaliteit komt als Nederlanders, dan houdt het discrimineren ook vanzelf op.

Hier ben ik het volledig mee eens, maar (bedoel jij waarschijnlijk ook) moeten we het niet alleen op de Marokkanen afschuiven maar ook op onszelf/ 'onze' jeugd. Want van wie denk je dat de blanken kinderen het leren om mensen anders te beoordelen/benaderen (en ga zo maar door) omdat ze een andere huidskleur hebben? Juist..

Weet niet of dat echt het probleem is. Die gedachten ontstaan ook in de tienerjaren pas denk ik. Waar ik woon tenminste.

Maar wat ook zo ergelijk is, is het feit dat die jeugd niet normaal Nederlands kan praten. Ze zijn gewoon hier geboren en kunnen ook wel zonder dat nare accentje praten.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:15 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
maar dat is het probleem

thuis zijn het brave kindjes maar zodra ze buitenshuis zijn gaat er een knop om en wordt het klote tuig, en ja zelfs kleine kinderen. ik woon boven een kinderdag verblijf en hoor regelmatig kleine Marokkaantjes gewoon hun juf/meester uitschelden met kankerhoer dit kanker dat......vind het knap dat die mensen zich dan gewoon weer normaal kunnen inzetten voor die kinderen terwijl ik er niet eens meer naar had omgekeken als zo'n dwarrel van 5/6 mij zo zou uitschelden

Dat komt dan weer om dat ze daar een andere cultuur hebben waar veel strenger wordt opgetreden tegen hun eigen kinderen, daardoor durven ze inderdaad niks aan huis, waardoor ze buitenshuis weer alles kwijt kunnen om dan daarna waar heel braaf tegen hun eigen ouders te doen als ze thuis komen.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:39 

Hardtraxx Veteran

Dat komt dan weer om dat ze daar een andere cultuur hebben

Met die cultuur hebben we in nederland niets te maken. Aanpassen of oprotten.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:42 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het ook niet zo gek... Leven in Somalië volgens de strenge leer van de Sharia, met een piratenboot naar Nederland/Zweden/Duitsland komen. En ja dan :

- Gratis woning
- Gratis geld
- Blonde hoeren die erom vragen om verkracht te worden (volgens de leer van achterlijke Islamitische theologen)
- Een falend rechtssysteem wat niet hard genoeg optreedt tegen dit soort lui
- Linkse boomknuffelaars die alles goedpraten
- Gutmenschen die zich aanpassen aan hun, i.p.v. andersom

Ja, dan ga je helemaal los als een beest ! Heb je nog wat extra geld nodig ? Drugsdealen of opaatjes neerslaan, straffen zijn er toch niet naar.

Over Marrokanen : Tuurlijk er zitten goede tussen, maar de manier alleen al hoe ze zich gedragen richting vrouwen (op stap duidelijk te zien), bezorgt me bijkans kotsneigingen. Totaal geen respect voor vrouwelijk schoon, met losse handjes en denkende dat ze alles kunnen maken.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:46 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Cruelty schreef:

Want daar ben jij het niet mee eens?

Ik wilde gewoon in zijn G

Ohja, sorry, vandaar dat je bent blijven zitten?
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:47 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Dat komt dan weer om dat ze daar een andere cultuur hebben

Met die cultuur hebben we in nederland niets te maken. Aanpassen of oprotten.

dus dat

leuk dat het hun cultuur is, maar daar komen ze niet voor naar nederland.
ze komen hier alleen maar om te profiteren van alle extra's terwijl ze zelf geen ene reet uitvoeren.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:50 

Hardtraxx Veteran

Stoer, als 15-jarige iemand op persoonlijk vlak aan gaan vallen in een discussie. Ga toch buitenspelen man.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:50 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
- Een falend rechtssysteem wat niet hard genoeg optreedt tegen dit soort lui

straffen zijn er toch niet naar.

Dit is misschien wel mijn grootste irritatiemomentje van weet ik hoelang al, kijk eens naar al die programma's (ofja doe maar niet..) 1-1-2 ooggetuige ofzo dat soort programma's. Zeggen ze ook wat voor straffen ze krijgen naderhand, het slaat werkelijk helemaal nergens op ons rechtssysteem.

Pleeg je een moord? Als je pech hebt als moordenaar 5 jaar hier in ons land.
Verkracht je iemand als 16 jarige? Je komt er wel van af met een taakstrafje 'wantja hij is pas 16!'..
En ga zo maar door.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:51 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Stoer, als 15-jarige iemand op persoonlijk vlak aan gaan vallen in een discussie. Ga toch buitenspelen man.

Of je neemt 't serieus :lol:, wij zijn familie van elkaar he, zit hem ook maar beetje te kloten. Hij heeft het over 'erbij horen' of weet ik veel wat, en zo'n beetje heel onze vriendengroep is blijven zitten onderhand (3/5 ofzo) vandaar dat ik het zei ;).
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:51 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Of je neemt 't serieus :lol:, wij zijn familie van elkaar he, zit hem ook maar beetje te kloten.

Weet niemand hier. Gr.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:53 

Hardtraxx Veteran

Bemoei je er dan niet mee.. Mvg

Edit: Btw wel ironisch dat jij eerst loopt te zeggen dat ik niet iemand op persoonlijk vlak aan moet vallen, om daarna dat wel bij mij te doen, of is dat sarcastisch/anders?
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 16:53 

Hardtraxx Veteran

Ik ben voor het invoeren van "what you do is what you get".
Vermoord je iemand, mag jij ook vermoord worden.
Verkracht jij iemand, mag jij ook verkracht worden.

Onee toch niet echt heel erg uitgedacht. >.< Want wat als je onterecht veroordeeld bent.
Vorige  1 ... 753, 754, 755, 756, 757, 758, 759 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic