CiRiXxX schreef:
hardstylboy schreef:
a heb add dus die spel fouten hou ik er toch wel in, probeer ze wel te verbeteren sorry voor dat ongemak!! mag hier wel 4 maand een account hebben ben op harde stylen echt een veteraan!! ga al na feesten midden jaren 90 ben al na alle grote feesten die er waren op hard trance hardcore en hardstyle was er nog niet eens in die tijd kwam iets later!! pavo/dana/ technoboy/ Luna/deepack/ danielle mondello/showtex donkyrollers supermarco may enz waren grote namen van die tijd alles mee gemaakt gelukkig de rest is later gekomen heb alles up to date albums en feest setten van begin jaren tot nu tot op deze dag op hardcore hardstyle!!!dus ik weet donders goed waar ik het over praat!!! zit al heel lang op deze site om setjes weg te halen en andere site,s!! dacht laat ik eens ook maar profieltje aan te maken hiero!!zelf 35 dus geef gewoon mij mening dus!!

Misschien toch te veel gesnoept in al die jaren? spraak is beetje blijven hangen
Begrijp wat je bedoelt zelf ook groot van early (veel hier volgens mij) maar in de early zat ook genoeg softe shit
Voor die nummers heb ik dan toch liever de melodieen van tegenwoordig, in deze tijd kan je goed weg spacen (hier word zweven meer gebruikt

)
Zoals eerder al gezegt is, ben zelf ook een fan van raw en de melodieuze nummers!
Vind het juist nice om aan het begin van een feest lekker los te gaan op lijpe melodieen en als de boel éénmaal is ingeslagen lekker rammen op raw

haha heb genoeg gehad ja op de feesten!!

maar heb ook niks tegen softe melodieën in tegen deel vindt het zelf ook wel mooi!!

hier zit ook zoveel zang in en sounds zijn ook anders!!

kijk na de laaste feesten qlimax/freakshow/hardbass enz zijn er toch veel mensen die klagen over de sets van de dj,s begin line up zo slappe hap te vrolijk gedraaid worden, ben er helemaal mee eens weet persies wie slecht draaien en wie niet!! reacties lezen zijn er enkel die het wel mooi vinden maar grote gros vindt het niks en de andere dj die wel goed gedraaid worden de hemel in geprezen!!

vindt het gewoon jammer, alle respect voor de dj,s

dj,s die normaal ik wel goed vindt, en lang mee draaien nu andere kant op gaan, na deze style laat ik nu echt links liggen!!

Twee v/d grootste retards van het forum in één topic, nu Syztrax er nog bij en de boel is helemaal compleet.