ramon038 wrote:Hele dag al bezig om huiswerk te maken en er is echt helemaal niets fatsoenlijks van gekomen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vanmiddag, ik kwam aan bij m'n huis, had ik m'n huissleutel bij m'n ouders laten liggen... Er was niemand thuis, dus koffer weer moeten droppen in een kluisje op het station, naar college gegaan, meteen weer richting station, trein terug naar m'n ouders, sleutel ophalen en de trein weer terug...
Klacht: In totaal meer dan 4 uur in het OV gezeten :')
Klacht: In totaal meer dan 4 uur in het OV gezeten :')
Toetsweek
Zit hier al de hele middag niks anders te doen dan leren, 3 toetsen morgen waaronder 2 die heel Kut zijn. En mag geen onvoldoendes halen want dan ben ik de lul.
Zit hier al de hele middag niks anders te doen dan leren, 3 toetsen morgen waaronder 2 die heel Kut zijn. En mag geen onvoldoendes halen want dan ben ik de lul.
Tijd zat om op HT te zitten zou ik zeggen danSL8492 wrote:Toetsweek![]()
Bijna toetsweek, moet deze week heel veel werkstukken inleveren. Mag gewoon onvoldoendes halen, want ik heb wel goede punten, dus ik ben niet de lul met onvoldoendes.
heheheh +1HardstyleForEvah wrote:Tijd zat om op HT te zitten zou ik zeggen danSL8492 wrote:Toetsweek![]()
Zit hier al de hele middag niks anders te doen dan leren, 3 toetsen morgen waaronder 2 die heel Kut zijn. En mag geen onvoldoendes halen want dan ben ik de lul..
Bijna toetsweek, moet deze week heel veel werkstukken inleveren. Mag gewoon onvoldoendes halen, want ik heb wel goede punten, dus ik ben niet de lul met onvoldoendes.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Pas op dadelijk mag Sandertje niet meer na school naar de zandbak samen met jouHardstyleForEvah wrote:Tijd zat om op HT te zitten zou ik zeggen danSL8492 wrote:Toetsweek![]()
Zit hier al de hele middag niks anders te doen dan leren, 3 toetsen morgen waaronder 2 die heel Kut zijn. En mag geen onvoldoendes halen want dan ben ik de lul..
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Cool story broHardstyleForEvah wrote:Mag gewoon onvoldoendes halen, want ik heb wel goede punten, dus ik ben niet de lul met onvoldoendes.
chicken wrote:Cool story broHardstyleForEvah wrote:Mag gewoon onvoldoendes halen, want ik heb wel goede punten, dus ik ben niet de lul met onvoldoendes.
HardstyleForEvah wrote:Wat zijn we weer origineel
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Je vergeet de andere helft van de zin. Ik doe het namelijk ook alleen maar om een wit voetje bij de rest te halen.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
chicken wrote:Je vergeet de andere helft van de zin. Ik doe het namelijk ook alleen maar om een wit voetje bij de rest te halen.
Daar zijn nu geen problemen meer mee.chicken wrote:Je vergeet de andere helft van de zin. Ik doe het namelijk ook alleen maar om een wit voetje bij de rest te halen.
Sesamstraat en het Jeugdjournaal zijn afgelopen, er lopen pedo's bij de zandbak, de Gameboy is ingenomen want het is alweer bedtijd.
urbandesigner wrote:Daar zijn nu geen problemen meer mee.chicken wrote:Je vergeet de andere helft van de zin. Ik doe het namelijk ook alleen maar om een wit voetje bij de rest te halen.
Sesamstraat en het Jeugdjournaal zijn afgelopen, er lopen pedo's bij de zandbak, de Gameboy is ingenomen want het is alweer bedtijd.
Ik heb deze periode ook goeie punten pipo. Alleen 1e periode aardig verneukt, met name de toetsweek, en dat kan ik nu niet nog een keer laten gebeurenHardstyleForEvah wrote:Tijd zat om op HT te zitten zou ik zeggen danSL8492 wrote:Toetsweek![]()
Ja dat zeg ik toch, jij kunt 'kut' punten niet veroorloven en ik wel.
chicken wrote:Je vergeet de andere helft van de zin. Ik doe het namelijk ook alleen maar om een wit voetje bij de rest te halen.
G
Last edited by urbandesigner on 19 Mar 2014 23:06, edited 1 time in total.
Mwah, kan er wel om lachen maar in principe slaat het nergens op.maarten0546 wrote:Leuk hè
urbandesigner wrote: - In elk geluid op het station 'Digital Punk - Oblivion' horen.
- Spacen op het geluid van de OV-paaltjes.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Mijn god wat een kutpagina dit.
Geeft wel een goed beeld van Hardtraxx vandaag de dag.JVDM wrote:Mijn god wat een kutpagina dit.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ik voel me niet aangesproken.