en nu nog steedsEl Mare wrote:Het Italiaans voetbal geneuzel in de shout als Nera en Andromeda er zijn![]()
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Telefoonscherm kapot en een boete.. Bier 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
klinkt als een verhaal voor in het 'grote leuke rare kewle dingen die je doet terwijl je vdk bent topic'chas1n wrote:Telefoonscherm kapot en een boete.. Bier
Treinreis terug naar maastricht vanaf tijdmachine.... 
Wakker worden en twee minuten spastisch doen omdat ik kramp in mijn been krijg
Kut kramp.
Kut kramp.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Mijn ASM... Donderdag heb ik zijn hele afdeling gefixt door broodjes te bakken omdat de bakker door zijn rug was gegaan. Krijg ik een mailtje dat ik ben vergeten tempraturen te meten. Niet eens een bedankje van oh top thanks dat je alles heb geregeld ook voor morgen. Nee alleen weer het negatieve.. 
-
N
Geen energie steken in ondankbare klootzakken. Zoek lekker een baan waa je werk wel gewaardeerd wordt. Heb echt een hekel aan leidinggevenden die iedereen uitbuiten en nooit tevreden zijn en alsmaar meer willen. Dat is mijn irritatiemoment.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Het toiletmomentje na 6 dagen carnavallen
.
-
E
Kwisniks wrote:Het toiletmomentje na 6 dagen carnavallen.
de vriendengroep van de zoon van mijn baas die lag bij de baas thuis op de wc gestapeld... hilarisch om te zien
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ja klopt... Maar dit was wel heel erg. Maar we hebben het uitgepraat en nu zijn we weer matties.STAN- wrote:Tja Lenny, dat heb je als TL
Zo is de mijne gelukkig niet. Hij kan zeiken, maar kan ook keihard werken.Nerazzurro93 wrote:Geen energie steken in ondankbare klootzakken. Zoek lekker een baan waa je werk wel gewaardeerd wordt. Heb echt een hekel aan leidinggevenden die iedereen uitbuiten en nooit tevreden zijn en alsmaar meer willen. Dat is mijn irritatiemoment.
Pap die gaat eisen dat ik om 12 uur in bed moet liggen...
Ik heb verdomme vakantie, en ben oud genoeg om zelf te bepalen hoe laat ik naar bed ga.
Ik begin me echt steeds meer te ergeren aan hem...
Ik heb verdomme vakantie, en ben oud genoeg om zelf te bepalen hoe laat ik naar bed ga.
-
E
Gvd viexe kut buitenlanders dir nachts om drie uur gesliten hebben en san bedoel ik die turken die zogenaamf geld willen verdienen.. Gvd kit toetsenbord.. Noodhedwongen maar thuis wat etrn verdomme vieze iut
Betaal me als beladtingbetalet svheel aann dat volk die op bank komen liggen als ze t land binnen komen
Ma ik betaal gvd geen kut cwnt meer aan die gekleurde onbbpoibgwn ban die kut landen
Betaal me als beladtingbetalet svheel aann dat volk die op bank komen liggen als ze t land binnen komen
Ma ik betaal gvd geen kut cwnt meer aan die gekleurde onbbpoibgwn ban die kut landen
SL8492 wrote:Pap die gaat eisen dat ik om 12 uur in bed moet liggen...
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Wat lieeeeeeeeefSL8492 wrote:Pap die gaat eisen dat ik om 12 uur in bed moet liggen...
Wat heb jij vannacht uitgespookt?En-er-gy wrote:Gvd viexe kut buitenlanders dir nachts om drie uur gesliten hebben en san bedoel ik die turken die zogenaamf geld willen verdienen.. Gvd kit toetsenbord.. Noodhedwongen maar thuis wat etrn verdomme vieze iut
-
E
Darten en bier...
Ik snap best dat ze je pestenSL8492 wrote:Pap die gaat eisen dat ik om 12 uur in bed moet liggen...
-
N
Jefski doe ff normaal gozer. Kan hij hier aan doen. Ja beetje tegengas geven maar als je zo'n bezorgde vader hebt is dat lastig...
nu is het me rug niet die t fokte met voetbal maar me schouder

Haha zo goed dit. Alle retards op 1 pagina 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Oh dan moet ik hier ook nog even posten.Henk-Jan wrote:Haha zo goed dit. Alle retards op 1 pagina
*edit
verdomme, net niet