Noooooooooo Awakenings uitverkocht 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kwisniks wrote:Grijze haren op je negentiende.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Lol, je bent niet de enigeKwisniks wrote:Grijze haren op je negentiende.
Het zijn er bij mij echter een stuk of 10 bij elkaar.. heb dat al een jaar.
Is in een jaar tijd godzijdank nog niet erger geworden
Ach, ik ben 19 en al een paar jaar kalend
Zeg dat dat rond m'n 16e is begonnen.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Bij mij zit het aardig verspreid, zijn er nog geen honderden ofzo maar toch
. Zit op dit moment nog in de ontkenningsfase, ik trek alle grijze haren die ik kan zien gewoon uit mijn kop 
Ze zeggen wel eens dat mensen die kaal zijn op hun wat middelbaardere leeftijd veel petjes hebben gedragen vroegerSTAN- wrote:Ach, ik ben 19 en al een paar jaar kalendZeg dat dat rond m'n 16e is begonnen.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kut dan ben ik straks ook de lul. 
Ik zou het zo geloven! Vroeger heb ik een petje gekregen van een tante van me met mijn naam er op (ik was toen een jaar of 6). Dat petje heb ik toen heel mijn basisschooltijd opgehad bij vrijwel alles wat ik deed (en waar het ook kon).El Mare wrote:Ze zeggen wel eens dat mensen die kaal zijn op hun wat middelbaardere leeftijd veel petjes hebben gedragen vroegerSTAN- wrote:Ach, ik ben 19 en al een paar jaar kalendZeg dat dat rond m'n 16e is begonnen.
![]()
Verkouden zijn, en m'n gehoor is dan altijd kut op de een of andere manier.
Oordoppen kwijt en geen tijd meer om nieuwe te halen voor vanavond 
9 uur sochtends wakker worden door de walgelijke apres ski muziek van de mensen die schuin onder ons wonen

9 uur, watAniThing wrote:9 uur sochtends wakker worden door de walgelijke apres ski muziek van de mensen die schuin onder ons wonen![]()
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Puistjes, om gek van te worden
Mijn wekker die over 55 minuten gaat en ik heb nog precies 0 minuten geslapen vannacht.
Een best wel briljant idee hebben voor een feestconcept maar (nog) niet weten hoe ik dat financieel zou moeten regelenn
Connecties hebben?Steffnov wrote:Een best wel briljant idee hebben voor een feestconcept maar (nog) niet weten hoe ik dat financieel zou moeten regelenn
Weer meedoen met de Q-Base wedstrijd natuurlijkSteffnov wrote:Een best wel briljant idee hebben voor een feestconcept maar (nog) niet weten hoe ik dat financieel zou moeten regelenn
Businessplan schrijven en naar de bank/ouders/crowdfunding ?Steffnov wrote:Een best wel briljant idee hebben voor een feestconcept maar (nog) niet weten hoe ik dat financieel zou moeten regelenn
Dat de nieuwe south park game in europa gecensureerd wordt :')
En in het land wat op ze kop staat als ze een tiet op tv zien (n-amerika) komt ie dan weer wel ongecensuurd uit
En in het land wat op ze kop staat als ze een tiet op tv zien (n-amerika) komt ie dan weer wel ongecensuurd uit
Lol, die wordt nu dus definitief niet aangeschaft door mij.AniThing wrote:Dat de nieuwe south park game in europa gecensureerd wordt :')