haha 
Henk-Jan wrote:Haha zo goed dit. Alle retards op 1 pagina
Henk-Jan wrote:Haha zo goed dit. Alle retards op 1 pagina
Gast, als dit serieus is moet je echt naar een psychiater.Nerazzurro93 wrote:Henk-Jan, bij deze is jouw kans om op mijn lijst te komen gereduceerd tot het absolute minimum.
Tja ik vind het niet netjes wat hij zegt hoor.iMark wrote:Gast, als dit serieus is moet je echt naar een psychiater.Nerazzurro93 wrote:Henk-Jan, bij deze is jouw kans om op mijn lijst te komen gereduceerd tot het absolute minimum.
Nou twijfel ik toch ook hoorNerazzurro93 wrote:Tja ik vind het niet netjes wat hij zegt hoor.iMark wrote:Gast, als dit serieus is moet je echt naar een psychiater.Nerazzurro93 wrote:Henk-Jan, bij deze is jouw kans om op mijn lijst te komen gereduceerd tot het absolute minimum.
View on YouTubeSL8492 wrote:Wat heb jij vannacht uitgespookt?En-er-gy wrote:Gvd viexe kut buitenlanders dir nachts om drie uur gesliten hebben en san bedoel ik die turken die zogenaamf geld willen verdienen.. Gvd kit toetsenbord.. Noodhedwongen maar thuis wat etrn verdomme vieze iut
Betaal me als beladtingbetalet svheel aann dat volk die op bank komen liggen als ze t land binnen komen
Ma ik betaal gvd geen kut cwnt meer aan die gekleurde onbbpoibgwn ban die kut landen
Heb je die opmerking van Henk-Jan ook gerapporteerd?Nerazzurro93 wrote:Tja ik vind het niet netjes wat hij zegt hoor.iMark wrote:Gast, als dit serieus is moet je echt naar een psychiater.Nerazzurro93 wrote:Henk-Jan, bij deze is jouw kans om op mijn lijst te komen gereduceerd tot het absolute minimum.
Zo bevestig je alleen maar wat een heleboel mensen hier van je vinden (weet ff dat ik daar niet bij hoor).Nerazzurro93 wrote:Hahaha deze keer meende ik het niet hoorToch grappig hoe mensen meteen een oordeel klaar hebben als ze mij niet eens kennen.
Nee goh.AniThing wrote:heel ht bestaat uit retards
ExoBassTix wrote: Wanneer Russen emoticons gebruiken)))))))))))

Godallemachtig.nielstil wrote:ExoBassTix wrote: Wanneer Russen emoticons gebruiken)))))))))))
Pro-tip: zet ff je computer uit/leg je mobiel weg, en concentreer je ff alleen op je ademhaling. Neem diep adem en adem diep uit. Probeer het onder controle te krijgen, dan krijg je je zenuwen uiteindelijk ook onder controle.Hard4Us wrote:bloed nerveus en gestresst en ik weet niet waarom.
Zou het door het blikje redbull komen van vannochtend??
Cruelty wrote:Misschien de goede kant erin steken?