Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Belastingdienst, wat is dit voor gare organisatie/bedrijf of hoe je dit gedrocht ook wilt omschrijven... Telefonisch duurt lang, dus geven ze je de tip om naar het belastingkantoor van jouw gemeente te gaan. Kom ik daar, zeggen ze dat ik via de belastingtelefoon een afspraak moet maken, omdat ze geen mensen helpen die er gewoon even binnen komen lopen voor info.

Ja godver, moet ik dus nog eerst uren aan de telefoon hangen voor een simpele afspraak :')
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
El Mare wrote:Belastingdienst, wat is dit voor gare organisatie/bedrijf of hoe je dit gedrocht ook wilt omschrijven... Telefonisch duurt lang, dus geven ze je de tip om naar het belastingkantoor van jouw gemeente te gaan. Kom ik daar, zeggen ze dat ik via de belastingtelefoon een afspraak moet maken, omdat ze geen mensen helpen die er gewoon even binnen komen lopen voor info.

Ja godver, moet ik dus nog eerst uren aan de telefoon hangen voor een simpele afspraak :')
kan je niet gewoon via internet afspraak maken?
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Dat het hier op school blijkbaar normaal is om een mes te trekken als iemand 'k*nker lijer' roept >.<
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
AniThing wrote:
El Mare wrote:Belastingdienst, wat is dit voor gare organisatie/bedrijf of hoe je dit gedrocht ook wilt omschrijven... Telefonisch duurt lang, dus geven ze je de tip om naar het belastingkantoor van jouw gemeente te gaan. Kom ik daar, zeggen ze dat ik via de belastingtelefoon een afspraak moet maken, omdat ze geen mensen helpen die er gewoon even binnen komen lopen voor info.

kan je niet gewoon via internet afspraak maken?

Code: Select all

Belastingkantoor bezoeken

Lees voor
De belastingkantoren werken alleen op afspraak. Hebt u een vraag over belastingen, toeslagen of betalingen? Bel dan eerst de BelastingTelefoon. Vaak kunnen wij uw vraag direct al beantwoorden. En anders maken we een afspraak voor u bij uw belastingkantoor.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
fucked-up :D
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Delt-A wrote:
The Skribbler wrote:
Delt-A wrote: Mijn irritatie: die mix intro van Builder - Hardbeat Market, clap zet net iets voor de snare en punch, waardoor die nooit lekker ingemixt kan worden, lijkt er naast te liggen daardoor.
Nooit problemen mee gehad. Gr.
Beter luisteren. Gr.
Ik bedoel dat ik die altijd zonder problemen kan inmixen. Gr.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Ik bedoel dat je dan beter moet luisteren want hij kan er niet goed opliggen omdat die clap een paar milliseconden eerder is dan de snare en punch, de intro klinkt van zichzelf dus al alsof ie er naast ligt.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers.
Probeer het later nog eens.
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
Leren voor motor theorie >.<
En erachter komen dat je na 2 jaar auto rijden toch eigenlijk best veel shit bent vergeten :(

En dit is SAAAAIIII :(

Maar het is het allemaal waard zodra we dat pasje hebben :love: :woot:
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Delt-A wrote:Ik bedoel dat je dan beter moet luisteren want hij kan er niet goed opliggen omdat die clap een paar milliseconden eerder is dan de snare en punch, de intro klinkt van zichzelf dus al alsof ie er naast ligt.
Ik hoor het, maar kllinkt dit zo lelijk dan? Vind het zelf niet storend.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ordinary Joe wrote:
Delt-A wrote:Ik bedoel dat je dan beter moet luisteren want hij kan er niet goed opliggen omdat die clap een paar milliseconden eerder is dan de snare en punch, de intro klinkt van zichzelf dus al alsof ie er naast ligt.
Nee ik snap ook niet waar hij t over heeft. Ik heb zelf dan niet het idee dattie scheef ligt ofzo... :x
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
online now
De Hard Bass CD :lol:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
SL8492 wrote:De Hard Bass CD :lol:
Als je hem toch niet koopt/luistert heb je er toch geen last van? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
The Skribbler wrote:
Ordinary Joe wrote:
Nee ik snap ook niet waar hij t over heeft. Ik heb zelf dan niet het idee dattie scheef ligt ofzo... :x
Ik vind het zelf gewoon lelijk klinken. Ik weet wel welke van de twee de juiste is, welke dus gelijk moet lopen met de tik van de andere track, maar echt strak klinkt het dus nooit en dat vind ik irritant.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Xbox 360 die niet wil updaten waardoor ik niet op Xbox Live kan komen.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Godverdomme, willen m'n ouders net het paasweekend naar Brussel met het gezin.... Loudness :cry:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 5 days ago
View on SoundCloud
M
Hardtraxx Veteran
14188 posts member since 2013
kakabeeyo wrote:View on SoundCloud
Die kicks ook zo random tussendoor.. :lol:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
urbandesigner wrote:Godverdomme, willen m'n ouders net het paasweekend naar Brussel met het gezin.... Loudness :cry:
Geen fluit te zien in Brussel, lekker naar Loudness gaan :thumbup:
Hardtraxx Veteran
online now
Het feit dat ik veeeeeeel te laat ben begonnen met Hardstyle luisteren.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Het is nooit te laat ;) Je kunt alles nog gewoon terug luisteren toch?
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Denk dat ie bedoelt dat ie nog heel veel setjes wilde gaan luisteren maar aan de tijd van z'n post te zien lag iedereen thuis al in bed.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Daveytl wrote:Het is nooit te laat ;) Je kunt alles nog gewoon terug luisteren toch?
Niet alles, maar wel genoeg voor de aankomende 3 jaar :P
Hardtraxx Veteran
online now
Daveytl wrote:Het is nooit te laat ;) Je kunt alles nog gewoon terug luisteren toch?
Oké dat klopt, maar ik ken nog veel te weinig omdat ik 2 jaar terug pas begonnen ben en sinds ik op HT zit ben ik er pas echt mee bezig. En dat vind ik jammer :(
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 15 minutes ago
kakabeeyo wrote:View on SoundCloud
1:43 :lol: