Gaat het?SL8492 wrote:Oké dat klopt, maar ik ken nog veel te weinig omdat ik 2 jaar terug pas begonnen ben en sinds ik op HT zit ben ik er pas echt mee bezig. En dat vind ik jammerDaveytl wrote:Het is nooit te laatJe kunt alles nog gewoon terug luisteren toch?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nee, want heb inmiddels weer een nieuw irritatiemoment:Pommer wrote:Gaat het?SL8492 wrote:Oké dat klopt, maar ik ken nog veel te weinig omdat ik 2 jaar terug pas begonnen ben en sinds ik op HT zit ben ik er pas echt mee bezig. En dat vind ik jammerDaveytl wrote:Het is nooit te laatJe kunt alles nog gewoon terug luisteren toch?
Klasgenoten van 16 die 2 weken po vakantie mogen naar Spanje, en ik ben 17 en mag niet eens een fucking weekendje Qontinent in België.....
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Godallejezus vent 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Of a teenage boy Part 14262513
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
JVDM wrote:Of a teenage boy Part 8492
------
Eentje van mijn kant: ik wil in Nederland wonen.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
ik begrijp je ouders wel, fokking gevaarlijk hierSL8492 wrote: Klasgenoten van 16 die 2 weken po vakantie mogen naar Spanje, en ik ben 17 en mag niet eens een fucking weekendje Qontinent in België.....
Ach jongen toch
, wij gaan (waarschijnlijk) wel lekker met zn 3e een weekendje, op 16 jarige leeftijd, jaloers?
sorry, kon het niet laten
sorry, kon het niet laten
HardstyleForEvah wrote:Ach jongen toch, wij gaan (waarschijnlijk) wel lekker met zn 3e een weekendje, op 16 jarige leeftijd, jaloers?
sorry, kon het niet laten![]()
ik ben 25 en ga overal heen waar ik maar wil
ont:
afzetters bij bol.com
ont:
afzetters bij bol.com
2 jaar geleden heb ik voor me xbox een mat zilvere controller gekocht voor 50 euro. (kapot gegaan door kapotte rubbertjes bij knoppen)patrickjeb wrote:Afzetters omdat?
vanmorgen is me bleu chrome 360 controller gesneuveld maar die verkopen ze niet meer (R1/RB doet het niet meer)
kijk k bij bol.com..zie ik die mat zilvere controller staan voor fokking 129 euro
precies dezelfde die ik 2 jaar gelede gekocht had voor 50 euro
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Waarom heet dat crisis?
Ja leg eens uit meneer de ambtenaar. waarom heet dat crisis?chicken wrote:Waarom heet dat crisis?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ben geen ambtenaar en jij bent degene die het roept. 
chicken wrote:Ben geen ambtenaar en jij bent degene die het roept.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Kotsboer laten 
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Bedankt voor de mededeling 
Zei iemand ambtenaar?chicken wrote:Ben geen ambtenaar en jij bent degene die het roept.
Leuk meisje ontmoeten op XXlerator Raw die haar nummer in je telefoon aan het zetten is maar ineens mee naar onder wordt getrokken door een vriendin waardoor ik nu een half nummer heb 
Kuthoeren.Fuzzylogic wrote:Leuk meisje ontmoeten op XXlerator Raw die haar nummer in je telefoon aan het zetten is maar ineens mee naar onder wordt getrokken door een vriendin waardoor ik nu een half nummer heb
Cockblockers, meestal lelijke wijven die je het licht niet in de ogen gunnen. Preventief ruimen zulk soort types aub.