Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Kleine kutturken die twee dove mensen op de tram gaan uitlachen omdat ze gebarentaal gebruike. Een betere oplossing dan die ventjes hun smoel kapotslaan tegen een muur is er niet. jammer dat dat strafbaar is :mad:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
nielstil wrote:Kleine kutturken die twee dove mensen op de tram gaan uitlachen omdat ze gebarentaal gebruike. Een betere oplossing dan die ventjes hun smoel kapotslaan tegen een muur is er niet. jammer dat dat strafbaar is :mad:
gewoon doof maken en dan hun uitlachen
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Zeg dan dat je ook gebarentaal gebruikte.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Qlown wrote:Zeg dan dat je ook gebarentaal gebruikte.
:lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Rabobank die de enige pinautomaat in het dorp heeft laten weghalen, zogenaamd tegen ramkraken. Alleen ligt de automaat verhoogd ten opzichte van de weg, valt niet veel te rammen daar met een trap ervoor :')
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Fuzzylogic wrote:Rabobank die de enige pinautomaat in het dorp heeft laten weghalen, zogenaamd tegen ramkraken. Alleen ligt de automaat verhoogd ten opzichte van de weg, valt niet veel te rammen daar met een trap ervoor :')
:lol:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Qlown wrote:Zeg dan dat je ook gebarentaal gebruikte.
haha goeie
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
al een paar dagen niet lekker in je vel zitten :thumbdown:
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
United Kids Of The World in je hoofd hebben zitten tijdens een tentamen.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Met vriendengroep op vakantie willen, maar 2 van de 4 campings zitten vol en de andere 2 laten geen jongeren toe :cry:
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Even een plaatje van mij uit den ouden doosch. >.<

Image
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 43 minutes ago
Niet veel leven op Hardtraxx vandaag. Tot nu toe tenminste.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Tsja, ik denk dat veel mensen moeten werken of school hebben, al zal je met dat laatste eventueel prima op hardtraxx kunnen zitten :P
Last edited by Unknown on 22 Jan 2014 11:27, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 43 minutes ago
Ja tuurlijk haha, maar laatste tijd was eer stukje meer leven op HT, ook s'ochtends. :P
Hardtraxx Veteran
Ohja en ff een irritatiemomentje voor mezelf, mensen die op fb dingen blijven delen waarin ze denken kans te maken op een prijs. Veel mensen die hier nog steeds gewoon in blijven trappen :x
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
El Mare wrote:Ohja en ff een irritatiemomentje voor mezelf, mensen die op fb dingen blijven delen waarin ze denken kans te maken op een prijs. Veel mensen die hier nog steeds gewoon in blijven trappen :x
Ligt er maar net aan hoe groot je winkans is hè, in de tweede helft van 2012 heb ik 3 of 4 keer een facebook ticket/gastenlijstplaats actie gewonnen, was wel bij kleinere organisaties, dus minder mensen die mee deden.
Hardtraxx Veteran
last seen 43 minutes ago
Delt-A wrote:
El Mare wrote:Ohja en ff een irritatiemomentje voor mezelf, mensen die op fb dingen blijven delen waarin ze denken kans te maken op een prijs. Veel mensen die hier nog steeds gewoon in blijven trappen :x
Ligt er maar net aan hoe groot je winkans is hè, in de tweede helft van 2012 heb ik 3 of 4 keer een facebook ticket/gastenlijstplaats actie gewonnen, was wel bij kleinere organisaties, dus minder mensen die mee deden.
Ja maar mensen delen ook dingen van buitenlandse pagina's. Die idiote aantallen verloten.

Heb zelf ook wel eens wat gewonnen met deelacties. Maar dan was het idd kleinschalig.
Hardtraxx Veteran
Parvuz wrote:
Delt-A wrote:
Ja maar mensen delen ook dingen van buitenlandse pagina's. Die idiote aantallen verloten.

Heb zelf ook wel eens wat gewonnen met deelacties. Maar dan was het idd kleinschalig.
Ja, bij tickets voor gastenlijstplekken winnen regelmatig ook mensen echt wat, maar het gaat mij meer om dingen waar je horloges, PS4's kunt winnen. Dit soort winacties zijn alleen maar bedoeld om naamsbekendheid te vergroten, maar echt winnen doe je niet.

En dat mensen hier maar in blijven trappen, irriteert mij een soort van xd :x
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Oh ik schrok al, dacht dat je het over mij had (i.v.m. XXL raw deelacties :P )
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
misselijk zijn en geen hap door je strot krijgen :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Ja dat snap ik dan wel El Mare.

Mijn irritatie: die mix intro van Builder - Hardbeat Market, clap zet net iets voor de snare en punch, waardoor die nooit lekker ingemixt kan worden, lijkt er naast te liggen daardoor.
Hardtraxx Veteran
The Skribbler wrote:Oh ik schrok al, dacht dat je het over mij had (i.v.m. XXL raw deelacties :P )
Haha nee hoor, ik deel me ook tot soms vervelends toe dit soort dingen, omdat ik weet dat je hier ook echt serieus iets mee wint ;) (al twijfel ik daar soms behoorlijk hard aan xd)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Delt-A wrote: Mijn irritatie: die mix intro van Builder - Hardbeat Market, clap zet net iets voor de snare en punch, waardoor die nooit lekker ingemixt kan worden, lijkt er naast te liggen daardoor.
Nooit problemen mee gehad. Gr.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
met je kleine teen tegen deur aanlopen en nu een teennagel missen xd
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
The Skribbler wrote:
Delt-A wrote: Mijn irritatie: die mix intro van Builder - Hardbeat Market, clap zet net iets voor de snare en punch, waardoor die nooit lekker ingemixt kan worden, lijkt er naast te liggen daardoor.
Nooit problemen mee gehad. Gr.
Beter luisteren. Gr.