Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 19:31 

Hardtraxx Veteran

Kleine kutturken die twee dove mensen op de tram gaan uitlachen omdat ze gebarentaal gebruike. Een betere oplossing dan die ventjes hun smoel kapotslaan tegen een muur is er niet. jammer dat dat strafbaar is :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 19:38 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Kleine kutturken die twee dove mensen op de tram gaan uitlachen omdat ze gebarentaal gebruike. Een betere oplossing dan die ventjes hun smoel kapotslaan tegen een muur is er niet. jammer dat dat strafbaar is :mad:

gewoon doof maken en dan hun uitlachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 19:39 

Hardtraxx Veteran

Zeg dan dat je ook gebarentaal gebruikte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 20:08 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 23:26 

Hardtraxx Veteran

Rabobank die de enige pinautomaat in het dorp heeft laten weghalen, zogenaamd tegen ramkraken. Alleen ligt de automaat verhoogd ten opzichte van de weg, valt niet veel te rammen daar met een trap ervoor :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 23:38 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Rabobank die de enige pinautomaat in het dorp heeft laten weghalen, zogenaamd tegen ramkraken. Alleen ligt de automaat verhoogd ten opzichte van de weg, valt niet veel te rammen daar met een trap ervoor :')

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 23:46 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:

haha goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 13:40 

Hardtraxx Veteran

al een paar dagen niet lekker in je vel zitten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:56 

Hardtraxx Crew

United Kids Of The World in je hoofd hebben zitten tijdens een tentamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 21:02 

Hardtraxx Elite

Met vriendengroep op vakantie willen, maar 2 van de 4 campings zitten vol en de andere 2 laten geen jongeren toe :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 23:27 

Hardtraxx Addict

Even een plaatje van mij uit den ouden doosch. >.<

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 11:35 

Hardtraxx Veteran

Niet veel leven op Hardtraxx vandaag. Tot nu toe tenminste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 12:19 

Hardtraxx Veteran

Tsja, ik denk dat veel mensen moeten werken of school hebben, al zal je met dat laatste eventueel prima op hardtraxx kunnen zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 12:20 

Hardtraxx Veteran

Ja tuurlijk haha, maar laatste tijd was eer stukje meer leven op HT, ook s'ochtends. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 12:27 

Hardtraxx Veteran

Ohja en ff een irritatiemomentje voor mezelf, mensen die op fb dingen blijven delen waarin ze denken kans te maken op een prijs. Veel mensen die hier nog steeds gewoon in blijven trappen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 13:07 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ohja en ff een irritatiemomentje voor mezelf, mensen die op fb dingen blijven delen waarin ze denken kans te maken op een prijs. Veel mensen die hier nog steeds gewoon in blijven trappen :x

Ligt er maar net aan hoe groot je winkans is hè, in de tweede helft van 2012 heb ik 3 of 4 keer een facebook ticket/gastenlijstplaats actie gewonnen, was wel bij kleinere organisaties, dus minder mensen die mee deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 13:18 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
El Mare schreef:

Ligt er maar net aan hoe groot je winkans is hè, in de tweede helft van 2012 heb ik 3 of 4 keer een facebook ticket/gastenlijstplaats actie gewonnen, was wel bij kleinere organisaties, dus minder mensen die mee deden.

Ja maar mensen delen ook dingen van buitenlandse pagina's. Die idiote aantallen verloten.

Heb zelf ook wel eens wat gewonnen met deelacties. Maar dan was het idd kleinschalig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 14:13 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Delt-A schreef:
El Mare schreef:

Ja maar mensen delen ook dingen van buitenlandse pagina's. Die idiote aantallen verloten.

Heb zelf ook wel eens wat gewonnen met deelacties. Maar dan was het idd kleinschalig.

Ja, bij tickets voor gastenlijstplekken winnen regelmatig ook mensen echt wat, maar het gaat mij meer om dingen waar je horloges, PS4's kunt winnen. Dit soort winacties zijn alleen maar bedoeld om naamsbekendheid te vergroten, maar echt winnen doe je niet.

En dat mensen hier maar in blijven trappen, irriteert mij een soort van xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 15:07 

Hardtraxx Veteran

Oh ik schrok al, dacht dat je het over mij had (i.v.m. XXL raw deelacties :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 15:25 

Hardtraxx Veteran

misselijk zijn en geen hap door je strot krijgen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 15:29 

Hardtraxx Veteran

Ja dat snap ik dan wel El Mare.

Mijn irritatie: die mix intro van Builder - Hardbeat Market, clap zet net iets voor de snare en punch, waardoor die nooit lekker ingemixt kan worden, lijkt er naast te liggen daardoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 15:55 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Oh ik schrok al, dacht dat je het over mij had (i.v.m. XXL raw deelacties :P )

Haha nee hoor, ik deel me ook tot soms vervelends toe dit soort dingen, omdat ik weet dat je hier ook echt serieus iets mee wint ;) (al twijfel ik daar soms behoorlijk hard aan xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 16:12 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Mijn irritatie: die mix intro van Builder - Hardbeat Market, clap zet net iets voor de snare en punch, waardoor die nooit lekker ingemixt kan worden, lijkt er naast te liggen daardoor.

Nooit problemen mee gehad. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 16:20 

Hardtraxx Veteran

met je kleine teen tegen deur aanlopen en nu een teennagel missen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 16:25 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Delt-A schreef:

Nooit problemen mee gehad. Gr.

Beter luisteren. Gr.
Vorige  1 ... 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic