I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Mn laptop dicht klappen terwijl er nog een oordopje tussen ligt. Resultaat: Scherm naar de kloten.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
iMark wrote:Mn laptop dicht klappen terwijl er nog een oordopje tussen ligt. Resultaat: Scherm naar de kloten.
Oke, hier moest ik stiekem om lachen. :$
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Haha, je bent niet de enige zal ik zeggen. :D
Kan er zelf ook wel om lachen, alleen is het ff rotgeld en daar baal ik best van. €100,- voor een nieuw display. Gelukkig kan ik die dingen zelf vervangen en hoef ik daar geen geld aan uit te geven.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Tentamen voor de 3e keer gemaakt, cijfer terug gekregen: 5,4. Tentamen was qua niveau en stof ook totaal niet vergelijkbaar met de lesstof en andere proeftentamens. Godverdomme wat fucking kut.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
mensen die geen tijd kunnen inschatten
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Daveytl wrote:Tentamen voor de 3e keer gemaakt, cijfer terug gekregen: 5,4. Tentamen was qua niveau en stof ook totaal niet vergelijkbaar met de lesstof en andere proeftentamens. Godverdomme wat fucking kut.
Kun je geen vervangende opdracht regelen waardoor ze er een 5,5 van maken? Willen ze bij ons op school nog wel eens doen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
wootum wrote:
Daveytl wrote:Tentamen voor de 3e keer gemaakt, cijfer terug gekregen: 5,4. Tentamen was qua niveau en stof ook totaal niet vergelijkbaar met de lesstof en andere proeftentamens. Godverdomme wat fucking kut.
Kun je geen vervangende opdracht regelen waardoor ze er een 5,5 van maken? Willen ze bij ons op school nog wel eens doen.
In eerste instantie bij de inzage maar eens wat blaadjes vol schrijven als daar nog wat te redden valt.
Ik had al even gevraagd aan mijn slb'er wat er verder mogelijk is, ik wacht nog op antwoord.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Op wintersport zijn tijdens De Tijdmachine :cry:
Ben bang dat mijn verzekering het niet goed vind als ik hiervoor mijn annuleringsverzekering voor activeer...
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Een bakje met chipskruimels laten vallen op je kleren en vloerbedekking.

Oh en: Te jong zijn voor Tijdmachine :cry: :cry: :cry:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
De datum van De Tijdmachine
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
SL8492 wrote:Een bakje met chipskruimels laten vallen op je kleren en vloerbedekking.

Jij blijft grappig. :lol:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
JVDM wrote:
SL8492 wrote:Een bakje met chipskruimels laten vallen op je kleren en vloerbedekking.

Jij blijft grappig. :lol:
Tja, ik ben nou ook eenmaal een humoristische vent.
^^
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
De humor van Sander, alles voor zichzelf en niks voor een ander.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
ja daarom yolo
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
2 februari waar 2 grote derby's tegelijk gespeeld worden; Juventus - Inter en Genoa - Sampdoria...
Dan ga ik denk ik amar voor Genoa - Sampdoria, want die sfeer wil ik echt niet missen. Of gewoon allebei en dan juventus op de achtergrond... In ieder geval kutzoooooooooooooi!

Welke drieklezoor plant nou weer Derby d'Italia en Derby Della Lanterna tegelijk.... Echt waar hier erger ik mezelf dood aan. Stelletje amateurs.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
:')
A
Hardtraxx Elite
Daveytl wrote::')
(L)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Andromeda wrote:2 februari waar 2 grote derby's tegelijk gespeeld worden; Juventus - Inter en Genoa - Sampdoria...
Dan ga ik denk ik amar voor Genoa - Sampdoria, want die sfeer wil ik echt niet missen. Of gewoon allebei en dan juventus op de achtergrond... In ieder geval kutzoooooooooooooi!

Welke drieklezoor plant nou weer Derby d'Italia en Derby Della Lanterna tegelijk.... Echt waar hier erger ik mezelf dood aan. Stelletje amateurs.
Ergerde je jezelf er maar dood aan
A
Hardtraxx Elite
Lol, al dat gehaat sinds jullie weten dat ik een oude user ben en daarvoor gewoon altijd normaal doen. Geweldig!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Andromeda wrote:Lol, al dat gehaat sinds jullie weten dat ik een oude user ben en daarvoor gewoon altijd normaal doen. Geweldig!
Tja, je kent HT net zo goed en lang als de meesten van ons xd
A
Hardtraxx Elite
The Skribbler wrote:
Andromeda wrote:Lol, al dat gehaat sinds jullie weten dat ik een oude user ben en daarvoor gewoon altijd normaal doen. Geweldig!
Tja, je kent HT net zo goed en lang als de meesten van ons xd
Haha, wel toevallig welke users 't zijn :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Nee hoor, dat wist ik al heel lang. En ja, ik weet dat je onder andere mij bedoelt.

En ik reageer niet op jou als persoon (ik ken je namelijk niet), maar op afzonderlijke berichten waar ik vind dat je je stoer/cool voordoet.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Daveytl wrote:
Nee hoor, dat wist ik al heel lang. En ja, ik weet dat je onder andere mij bedoelt.

En ik reageer niet op jou als persoon (ik ken je namelijk niet), maar op afzonderlijke berichten waar ik vind dat je je stoer/cool voordoet.
Precies dit
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Project uit aan het typen maar werkelijk niks uit mn vingers krijgen... :x
A
Hardtraxx Elite
Daveytl wrote:

Voorbeelden? Valt volgens mij namelijk reuze mee.