Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

Mn laptop dicht klappen terwijl er nog een oordopje tussen ligt. Resultaat: Scherm naar de kloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 13:46 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Mn laptop dicht klappen terwijl er nog een oordopje tussen ligt. Resultaat: Scherm naar de kloten.

Oke, hier moest ik stiekem om lachen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 14:27 

Hardtraxx Veteran

Haha, je bent niet de enige zal ik zeggen. :D
Kan er zelf ook wel om lachen, alleen is het ff rotgeld en daar baal ik best van. €100,- voor een nieuw display. Gelukkig kan ik die dingen zelf vervangen en hoef ik daar geen geld aan uit te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:25 

Hardtraxx Veteran

Tentamen voor de 3e keer gemaakt, cijfer terug gekregen: 5,4. Tentamen was qua niveau en stof ook totaal niet vergelijkbaar met de lesstof en andere proeftentamens. Godverdomme wat fucking kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:09 

Hardtraxx Veteran

mensen die geen tijd kunnen inschatten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:15 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
Tentamen voor de 3e keer gemaakt, cijfer terug gekregen: 5,4. Tentamen was qua niveau en stof ook totaal niet vergelijkbaar met de lesstof en andere proeftentamens. Godverdomme wat fucking kut.

Kun je geen vervangende opdracht regelen waardoor ze er een 5,5 van maken? Willen ze bij ons op school nog wel eens doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:28 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Daveytl schreef:

Kun je geen vervangende opdracht regelen waardoor ze er een 5,5 van maken? Willen ze bij ons op school nog wel eens doen.

In eerste instantie bij de inzage maar eens wat blaadjes vol schrijven als daar nog wat te redden valt.
Ik had al even gevraagd aan mijn slb'er wat er verder mogelijk is, ik wacht nog op antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:05 

Hardtraxx Veteran

Op wintersport zijn tijdens De Tijdmachine :cry:
Ben bang dat mijn verzekering het niet goed vind als ik hiervoor mijn annuleringsverzekering voor activeer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:35 

Hardtraxx Veteran

Een bakje met chipskruimels laten vallen op je kleren en vloerbedekking.

Oh en: Te jong zijn voor Tijdmachine :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:47 

Hardtraxx Veteran

De datum van De Tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:19 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Jij blijft grappig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 00:30 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
SL8492 schreef:

Jij blijft grappig. :lol:

Tja, ik ben nou ook eenmaal een humoristische vent.
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 01:07 

Hardtraxx Veteran

De humor van Sander, alles voor zichzelf en niks voor een ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 06:27 

Bierkoning

ja daarom yolo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:18 

Hardtraxx Elite

2 februari waar 2 grote derby's tegelijk gespeeld worden; Juventus - Inter en Genoa - Sampdoria...
Dan ga ik denk ik amar voor Genoa - Sampdoria, want die sfeer wil ik echt niet missen. Of gewoon allebei en dan juventus op de achtergrond... In ieder geval kutzoooooooooooooi!

Welke drieklezoor plant nou weer Derby d'Italia en Derby Della Lanterna tegelijk.... Echt waar hier erger ik mezelf dood aan. Stelletje amateurs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:35 

Hardtraxx Veteran

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:36 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
:')

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:45 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
2 februari waar 2 grote derby's tegelijk gespeeld worden; Juventus - Inter en Genoa - Sampdoria...
Dan ga ik denk ik amar voor Genoa - Sampdoria, want die sfeer wil ik echt niet missen. Of gewoon allebei en dan juventus op de achtergrond... In ieder geval kutzoooooooooooooi!

Welke drieklezoor plant nou weer Derby d'Italia en Derby Della Lanterna tegelijk.... Echt waar hier erger ik mezelf dood aan. Stelletje amateurs.

Ergerde je jezelf er maar dood aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 15:28 

Hardtraxx Elite

Lol, al dat gehaat sinds jullie weten dat ik een oude user ben en daarvoor gewoon altijd normaal doen. Geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 15:32 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Lol, al dat gehaat sinds jullie weten dat ik een oude user ben en daarvoor gewoon altijd normaal doen. Geweldig!

Tja, je kent HT net zo goed en lang als de meesten van ons xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 15:35 

Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Andromeda schreef:

Tja, je kent HT net zo goed en lang als de meesten van ons xd

Haha, wel toevallig welke users 't zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 15:48 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Nee hoor, dat wist ik al heel lang. En ja, ik weet dat je onder andere mij bedoelt.

En ik reageer niet op jou als persoon (ik ken je namelijk niet), maar op afzonderlijke berichten waar ik vind dat je je stoer/cool voordoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 16:12 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Andromeda schreef:

Nee hoor, dat wist ik al heel lang. En ja, ik weet dat je onder andere mij bedoelt.

En ik reageer niet op jou als persoon (ik ken je namelijk niet), maar op afzonderlijke berichten waar ik vind dat je je stoer/cool voordoet.

Precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 17:35 

Hardtraxx Veteran

Project uit aan het typen maar werkelijk niks uit mn vingers krijgen... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 19:29 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Andromeda schreef:

Voorbeelden? Valt volgens mij namelijk reuze mee.
Vorige  1 ... 736, 737, 738, 739, 740, 741, 742 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic