Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Duizelig zijn sinds afgelopen zaterdag, ff mn rust pakken de komende dagen ookal heb ik daar eigenlijk geen tijd voor.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 22:14 
 

iMark schreef:
Duizelig zijn sinds afgelopen zaterdag, ff mn rust pakken de komende dagen ookal heb ik daar eigenlijk geen tijd voor.. :x

Gezondheid gaat voor alles maat. Rustig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anderhalf uur later thuis zijn door een aansluiting te missen. Bus had vertraging en daardoor miste ik de aansluiting, daardoor moest ik dus een andere richting op om vervolgens met de trein te gaan, die ook vertraging had natuurlijk. :/

Fijn zo'n stage in the middle of nowhere
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 03:15 
 
Hardtraxx Veteran

Aan al die fucktards op Youtube die vragen hoe die ene track heet op tijdstip x, terwijl alles in de description staat. Gatverdamme zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Aan al die fucktards op Youtube die vragen hoe die ene track heet op tijdstip x, terwijl alles in de description staat. Gatverdamme zeg.


Bij het woord Youtube stopte ik al met lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Qlown schreef:
Aan al die fucktards op Youtube die vragen hoe die ene track heet op tijdstip x, terwijl alles in de description staat. Gatverdamme zeg.


Bij het woord Youtube stopte ik al met lezen


Precies wat ik dacht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mezelf thuis vervelen, omdat ik straks naar stage moet.

Ben nu al unleashed aan het luisteren, wel goede muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

Spiertje verrekt in me nek. Niet zo prettig. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Dat ik net ontdekt heb dat m'n moeder m'n privéberichten op m'n facebook zit te lezen. Gatverdamme k*twijf zeg. Gvd zin om alles naar de klote te gooien nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:35 
 

Misselijk makend zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Dat ik net ontdekt heb dat m'n moeder m'n privéberichten op m'n facebook zit te lezen. Gatverdamme k*twijf zeg. Gvd zin om alles naar de klote te gooien nu.


nooit je facebook open laten staan op een gezamelijk pc thuis xd
zat ze op je eigen laptop/pc zou ik der smacken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Laptop die op m'n kamer blijft staan, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

En waar zij dus normaal gesproken geen gebruik van maakt? Da's wel behoorlijk vreemd ja. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Nee inderdaad, ze hebben een eigen PC (boven op een aparte kamer) en een iPad die altijd beneden ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso altijd een wachtwoord op je account van windows. Loop je ook nooit tegen zulke dingen aan.

Wel vaag dat ze dat zomaar doet. Wat vind je pa ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 22:50 
 
Hardtraxx Addict

Ik lock mijn pc direct als ik ook maar effe weg loop. :P Thuis, op school en op het werk. Eenmaal aangeleerd doe je het overal. Windowstoets + L for the winz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Dat ik net ontdekt heb dat m'n moeder m'n privéberichten op m'n facebook zit te lezen. Gatverdamme k*twijf zeg. Gvd zin om alles naar de klote te gooien nu.

Sowieso al vreselijk natuurlijk, maar stond er veel in wat ze niet mag weten?
Moet dr toch niet aan denken dat mijn ma dat flikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb een vriendin waarmee ik goed overeenkom en dus alles kan zeggen wat er op mijn lever ligt (zo'n dingen die je eigenlijk niet tegen je ouders zit te vertellen), dus is het best kut als ze dan die dingen leest (al weet ik niet in hoeverre ze alles gelezen heeft).

patrickjeb schreef:
Wat vind je pa ervan?

De vorige keer (toen ze het al eens gedaan had) toen ik het zei kreeg ik de reactie "als uw ma dat niet heeft gedaan, heeft ze dat niet gedaan".

Nou leuk.


Maar eens een wachtwoord ingesteld, jammer dat het zo moet eigenlijk. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een baggerverhaal maat... Daar kan ik zo slecht tegen.



Oh en even eigen irritatiemomentje.

Denken dat Hardtraxx volwassen genoeg is om geen (milde) flamewar te hoeven starten (aka. iemand die een fout maakt, anderen die er vreselijk op los gaan, de iemand die er niet goed mee omgaat, hoppa flamewar).
Grote fout dus.

Nog maar een keer wat langer wegblijven dan? (Omdat ik slecht tegen vechtende mensen kan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ham kopen en erachter komen dat er maar 3 plakjes in zitte.... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit nummer, in België hoor je dit overal, nog erger dan blutonium boy :mad:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ontzettende klapmongool is Julian (en-er-gy) om dit te plaatsten, ondanks dat ik veel familie leden op facebook heb.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Daarom moet je hem ook niet als vriend op fb hebben.

Gij bent echt slim maat, goed plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stefan bruur, tis dat ik het niet gezien had anders had ik ook ff gereageerd op je status en hem eventjes duidelijk willen maken dat het zaad van zijn vader wel degelijk over de datum was toen hij geinplanteerd werd

Wat ziet die jonge eruit, HAHAHAHAHAHA
Vorige  1 ... 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic