Nouu Jefski, nu heeft hij zijn profielfoto verwijderd 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Gij bent echt munne bruur, maar had 'm meteen verwijderd maat.JEFSKI wrote:Stefan bruur, tis dat ik het niet gezien had anders had ik ook ff gereageerd op je status en hem eventjes duidelijk willen maken dat het zaad van zijn vader wel degelijk over de datum was toen hij geinplanteerd werd
Wat ziet die jonge eruit, HAHAHAHAHAHA
keel naar de klote
nu maar hopen dat ik komende dagen niet ziek ga worden
nu maar hopen dat ik komende dagen niet ziek ga worden
Jammer maat, zo'n figuur zou je toch altijd graag een keer willen meppenstefan_helmond wrote:Gij bent echt munne bruur, maar had 'm meteen verwijderd maat.JEFSKI wrote:Stefan bruur, tis dat ik het niet gezien had anders had ik ook ff gereageerd op je status en hem eventjes duidelijk willen maken dat het zaad van zijn vader wel degelijk over de datum was toen hij geinplanteerd werd
Dan krijg ik Fons weer achter me aan, doe maar niet.JEFSKI wrote:Jammer maat, zo'n figuur zou je toch altijd graag een keer willen meppenstefan_helmond wrote:Gij bent echt munne bruur, maar had 'm meteen verwijderd maat.JEFSKI wrote:Stefan bruur, tis dat ik het niet gezien had anders had ik ook ff gereageerd op je status en hem eventjes duidelijk willen maken dat het zaad van zijn vader wel degelijk over de datum was toen hij geinplanteerd werd
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Als je je ervoor schaamt zou je je moeten afvragen waarom je het überhaupt doet.
Jezus wat een droeftoeter die Biscuit. Mafkees.
Ik snuif niet doei xchicken wrote:Als je je ervoor schaamt zou je je moeten afvragen waarom je het überhaupt doet.
Niet alles wat je doet hoeft op Facebook te komen. En zeker niet van anderen.chicken wrote:Als je je ervoor schaamt zou je je moeten afvragen waarom je het überhaupt doet.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
+1Daveytl wrote:Niet alles wat je doet hoeft op Facebook te komen. En zeker niet van anderen.chicken wrote:Als je je ervoor schaamt zou je je moeten afvragen waarom je het überhaupt doet.
View on YouTube
Wat een onzin, hoe dat ze daar lekker 'undergrounds' staan te 'praten', of wat het ook voor moet stellen. :')
Wat een onzin, hoe dat ze daar lekker 'undergrounds' staan te 'praten', of wat het ook voor moet stellen. :')
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dat Adaro zich voor dit soort onzin laat lenen, past wel bij het gemiddelde Intents volk.
Ik denk ook eerlijk gezegd dat Adaro dit niet met heel veel plezier doet, zo 'stoer' doen.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Kijk mij legertje spelen met pistooltjes.
Haha Adaro kan dat niet. Beter laat hij die onzin over aan Ran-D en gaat hij echt dikke live acts maken van die G4H plaatjes. Want zelfs Frontliner kan zn sets nog interessanter houden.
-
B
Overdreven gedoeHardstyleForEvah wrote: Wat een onzin, hoe dat ze daar lekker 'undergrounds' staan te 'praten', of wat het ook voor moet stellen. :')
Heb ik eindelijk bijna alles geregeld voor oud & nieuw, gooit mn pa roet in het eten :")
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
dan pak je toch een nieuw bord met eten?
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Kut manSL8492 wrote:Heb ik eindelijk bijna alles geregeld voor oud & nieuw, gooit mn pa roet in het eten :")
Heb zelf ook planningswijziging met oud & nieuw
Of naja, krijg het nog wel voor elkaar hoorMaximumraver wrote:Kut manSL8492 wrote:Heb ik eindelijk bijna alles geregeld voor oud & nieuw, gooit mn pa roet in het eten :")![]()
Heb zelf ook planningswijziging met oud & nieuwDraaien in de Riddim Venray ipv De Splinter
Oh en succes in Venray dan
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ah dat scheelt
Niet feesten met oud & nieuw zou bijzonder zonde zijn 
En thnx!
En thnx!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Om 10 uur mn bed uit geknalt door een paar kut kinderen die het nodig vinden om een 100.000 knaller af te steken...
Werken op oudejaarsdag. Al heb ik nu geen last van die koters dus is ergens ook wel een genietmomentje.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Same here. Heerlijk dat driedubbelglas van dit gebouw. Nergens last van.Ordinary Joe wrote:Werken op oudejaarsdag. Al heb ik nu geen last van die koters dus is ergens ook wel een genietmomentje.