Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
HardstyleForEvah wrote: Meen je dit nou serieus xd..
Ja.
HardstyleForEvah wrote: Iets met vrienden
Heb ik niet echt. Zijn wel groep klasgenoten waar ik het redelijk goed mee op kan schieten die iets gaan doen, maar heb daar geen zin in omdat ik het gevoel heb dat ze mij er toch niet bij willen hebben (kan ik zelfs met bijna zekerheid zeggen)

HardstyleForEvah wrote:zuipen
Is een prima optie, maar ik weet niet met wie ik dan moet gaan, en ik ga niet alleen.
HardstyleForEvah wrote:vuurwerk
Vuurwerk is alleen leuk om naar te kijken.
HardstyleForEvah wrote:familie?
Dat heb ik de afgelopen 16 jaar al gedaan (met mam en dr vriendengroep dan) en het wordt met het jaar saaier, dus nee.

Freaqshow mocht ik niet van mijn ouders. De Splinter in Venlo kan nog wel, maar ik weet dan nog niet hoe ik daar kom en met wie ik zou moeten gaan.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Een heel antwoord zeg :corn:. Moet lekker zelf weten, maar ik zou gewoon lekker zuipen met die klasgenoten dan, gewoon zorgen dat ze je aardig vinden (heeft iedereen moeten doen/moet iedereen doen, vrienden/sociale contacten maken).
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Parvuz wrote:Hahaha gaat nergens over dus. Goddamn 33.3% pitchen en dan zeggen dat je het gejat hebt. Die track op zo'n tempo gaat al nergens over maar daar over zeuren al helemaal niet.
Precies :P (Al moet ik zeggen dat op 33.3 de track verassend goed werkt als Frenchcore track :D )
Kevin-Raw wrote:hahaha wat een kneus xd , en triest dat hij niet eens even reageert. Hij voelt zich kut omdat jij gelijk hebt.
Maar wel leuk dat hij wel je tracks luistert :P
Waarschijnlijk :P Een maat van me schijnt hem persoonlijk te kennen, gaat ff vragen hoe dat nou zit, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft :D
patrickjeb wrote:PFUDOR gister nog op gehad, pracht plaat :lol:

Maar het is natuurlijk duidelijk dat jij gelijk hebt. Stel dat je het gejat had, de platen zijn gratis weggegeven en je hebt ze ook maar gemaakt voor de humor. Vooral dat Goddamn verhaal. Pitchen en meer niet en dan heb je het idee gejat.. :lol:
:loving:

Maar klopt, tis echt onzin, vooral ook nog eens omdat alle samples (Pink Fluffy etc.) niet eens van hem of van mij zijn, als iemand zou kunnen zeuren is het de orignele maker daarvan :P
SL8492 wrote: De Splinter in Venlo kan nog wel, maar ik weet dan nog niet hoe ik daar kom en met wie ik zou moeten gaan.
Ik ga ook naar De Splinter :P alleen vervoer is ook een probleem op het moment, de treinen schijnen niet de hele avond te rijden :/ en om nou een paar uur vantevoren daar rond te hangen zie ik ook niet zo zitten
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
mensen die midden in een drukke winkelstraat stil gaan staan om te gaan praten met elkaar
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
AniThing wrote:mensen die midden in een drukke winkelstraat stil gaan staan om te gaan praten met elkaar
Nog erger is als ze ineens stil gaan staan en je er dan tegenaan loopt. En dat ze dan vervolgens geïrriteerd omkijken en zeggen dat ik uit moet kijken. En dat ik ze dan op de grond hoek. Nee dat laatste is niet waar, maar de rest gebeurde me vandaag in de stad xd
N
Haha ik moest lachen om dat zinnetje xd nee dat laatste is niet waar er nog bij xd
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
M'n pa die thuis komt met 4 kerstpakketten, die mijn moeder gelijk allemaal op de 'Weggeefhoek' zet om aan 'arme' mensen te geven. Prima dat ze wat weg geeft, maar ik mag dr ook niet 1 klein dingetje uit pakken :(

Zal vast erg ondankbaar klinken dit, maar zo bedoel ik t niet.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Daveytl wrote:M'n pa die thuis komt met 4 kerstpakketten, die mijn moeder gelijk allemaal op de 'Weggeefhoek' zet om aan 'arme' mensen te geven. Prima dat ze wat weg geeft, maar ik mag dr ook niet 1 klein dingetje uit pakken :(

Ik vind het altijd vreselijk om cadeaus te krijgen, moeten m'n ouders me echt niet flikken..

Toch rakkietakkie?
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Daveytl wrote:M'n pa die thuis komt met 4 kerstpakketten, die mijn moeder gelijk allemaal op de 'Weggeefhoek' zet om aan 'arme' mensen te geven. Prima dat ze wat weg geeft, maar ik mag dr ook niet 1 klein dingetje uit pakken :(

Heb zelf ook een flinke kerstpakket gekregen, zelfs de dingen die mn ouders of ik niet nodig hebben houd ik gewoon :cool:

Ja ik weet het, ik ben egoïstisch
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Cruelty wrote:Arme mensen in Nederland? Die zul je niet vinden.
Die zijn er zeker. En nog veel ook. ;)
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Nog altijd niet arm genoeg om te kunnen vergelijken met 3e-wereldlanden. Vandaar dat ik me ook mateloos kan irriteren aan dit soort onzin;
Image
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
3 weken na 't overleden van m'n vader heb ik gisteren te horen gekregen dat mijn oma ook niet lang te leven heeft. Is ernstig ziek en mogen haar niet meer opereren vanwege haar leeftijd. Gaat wel lekker zo zeg...jezus zeg.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
stefan_helmond wrote:3 weken na 't overleden van m'n vader heb ik gisteren te horen gekregen dat mijn oma ook niet lang te leven heeft. Is ernstig ziek en mogen haar niet meer opereren vanwege haar leeftijd. Gaat wel lekker zo zeg...jezus zeg.
pff meen je niet :/ Sterkte!
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
stefan_helmond wrote:3 weken na 't overleden van m'n vader heb ik gisteren te horen gekregen dat mijn oma ook niet lang te leven heeft. Is ernstig ziek en mogen haar niet meer opereren vanwege haar leeftijd. Gaat wel lekker zo zeg...jezus zeg.
Sterkte! :oh:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Vannacht gruwelijk door mijn enkel gegaan, kan niet zeggen dat het heel goed voelt :/ wat kut zou zijn met 2 feestjes op het programma aankomende week
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Cruelty wrote:
Raven wrote:
Cruelty wrote:Arme mensen in Nederland? Die zul je niet vinden.
Die zijn er zeker. En nog veel ook. ;)
Ja, arme mensen met een playstation, tv, laptop, allemaal een nieuw mobiel. God wat hebben ze het moeilijk.
Nee hoor.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Raven wrote:
Cruelty wrote:Ja, arme mensen met een playstation, tv, laptop, allemaal een nieuw mobiel. God wat hebben ze het moeilijk.
Nee hoor.
Zeker illegale dan?
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
Andromeda wrote:
Raven wrote:
Cruelty wrote:Ja, arme mensen met een playstation, tv, laptop, allemaal een nieuw mobiel. God wat hebben ze het moeilijk.
Nee hoor.
Zeker illegale dan?
Ik weet niet waar jullie wonen maar blijkbaar niet in een achterstandswijk.
Anders praten jullie wel anders :/
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Nee, gelukkig niet. Ik heb geen behoefte in een multiculturele wijk. Niemand in Nederland is echt arm, iedereen heeft elke dag fatsoenlijk eten op het bord.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
FB update:

Image

En dit is slechts een klein stukje uit de lijst :x
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
Destination wrote:FB update:

Image

En dit is slechts een klein stukje uit de lijst :x

Ja maar je moet connected blijven weetje
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
hondsdolle asociale mensen in de supermarkten.

irritante niet nederlands sprekende buitenlanders die het vrij normaal vinden om een kast van 2 bij 3 meter in het pad van onze schuur te zetten waardoor ik al 3 dagen niet me schuur in kan. morge laatste kans anders haal k die kast zelf wel weg
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Vdj loopt te fucken, zonder ook maar iets verandert te hebben bij de sound setup :')
N
El Mare wrote:Vdj loopt te fucken, zonder ook maar iets verandert te hebben bij de sound setup :')
Misschien is het de Italiaanse versie en moet je niet zo lopen te vloeken op Italiaans voetbal.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Nerazzurro93 wrote:
El Mare wrote:Vdj loopt te fucken, zonder ook maar iets verandert te hebben bij de sound setup :')
Misschien is het de Italiaanse versie en moet je niet zo lopen te vloeken op Italiaans voetbal.