Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:37 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Meen je dit nou serieus xd..

Ja.

Iets met vrienden

Heb ik niet echt. Zijn wel groep klasgenoten waar ik het redelijk goed mee op kan schieten die iets gaan doen, maar heb daar geen zin in omdat ik het gevoel heb dat ze mij er toch niet bij willen hebben (kan ik zelfs met bijna zekerheid zeggen)

zuipen
Is een prima optie, maar ik weet niet met wie ik dan moet gaan, en ik ga niet alleen.

vuurwerk

Vuurwerk is alleen leuk om naar te kijken.

familie?

Dat heb ik de afgelopen 16 jaar al gedaan (met mam en dr vriendengroep dan) en het wordt met het jaar saaier, dus nee.

Freaqshow mocht ik niet van mijn ouders. De Splinter in Venlo kan nog wel, maar ik weet dan nog niet hoe ik daar kom en met wie ik zou moeten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

Een heel antwoord zeg :corn:. Moet lekker zelf weten, maar ik zou gewoon lekker zuipen met die klasgenoten dan, gewoon zorgen dat ze je aardig vinden (heeft iedereen moeten doen/moet iedereen doen, vrienden/sociale contacten maken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:02 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Hahaha gaat nergens over dus. Goddamn 33.3% pitchen en dan zeggen dat je het gejat hebt. Die track op zo'n tempo gaat al nergens over maar daar over zeuren al helemaal niet.

Precies :P (Al moet ik zeggen dat op 33.3 de track verassend goed werkt als Frenchcore track :D )

Kevin-Raw schreef:
hahaha wat een kneus xd , en triest dat hij niet eens even reageert. Hij voelt zich kut omdat jij gelijk hebt.
Maar wel leuk dat hij wel je tracks luistert :P

Waarschijnlijk :P Een maat van me schijnt hem persoonlijk te kennen, gaat ff vragen hoe dat nou zit, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft :D

patrickjeb schreef:
PFUDOR gister nog op gehad, pracht plaat :lol:

Maar het is natuurlijk duidelijk dat jij gelijk hebt. Stel dat je het gejat had, de platen zijn gratis weggegeven en je hebt ze ook maar gemaakt voor de humor. Vooral dat Goddamn verhaal. Pitchen en meer niet en dan heb je het idee gejat.. :lol:

:loving:

Maar klopt, tis echt onzin, vooral ook nog eens omdat alle samples (Pink Fluffy etc.) niet eens van hem of van mij zijn, als iemand zou kunnen zeuren is het de orignele maker daarvan :P

SL8492 schreef:
De Splinter in Venlo kan nog wel, maar ik weet dan nog niet hoe ik daar kom en met wie ik zou moeten gaan.

Ik ga ook naar De Splinter :P alleen vervoer is ook een probleem op het moment, de treinen schijnen niet de hele avond te rijden :/ en om nou een paar uur vantevoren daar rond te hangen zie ik ook niet zo zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 17:09 

Hardtraxx Veteran

mensen die midden in een drukke winkelstraat stil gaan staan om te gaan praten met elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:40 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
mensen die midden in een drukke winkelstraat stil gaan staan om te gaan praten met elkaar

Nog erger is als ze ineens stil gaan staan en je er dan tegenaan loopt. En dat ze dan vervolgens geïrriteerd omkijken en zeggen dat ik uit moet kijken. En dat ik ze dan op de grond hoek. Nee dat laatste is niet waar, maar de rest gebeurde me vandaag in de stad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 22:43 

Haha ik moest lachen om dat zinnetje xd nee dat laatste is niet waar er nog bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 22:59 

Hardtraxx Veteran

M'n pa die thuis komt met 4 kerstpakketten, die mijn moeder gelijk allemaal op de 'Weggeefhoek' zet om aan 'arme' mensen te geven. Prima dat ze wat weg geeft, maar ik mag dr ook niet 1 klein dingetje uit pakken :(

Zal vast erg ondankbaar klinken dit, maar zo bedoel ik t niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 23:01 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
M'n pa die thuis komt met 4 kerstpakketten, die mijn moeder gelijk allemaal op de 'Weggeefhoek' zet om aan 'arme' mensen te geven. Prima dat ze wat weg geeft, maar ik mag dr ook niet 1 klein dingetje uit pakken :(

Ik vind het altijd vreselijk om cadeaus te krijgen, moeten m'n ouders me echt niet flikken..

Toch rakkietakkie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Heb zelf ook een flinke kerstpakket gekregen, zelfs de dingen die mn ouders of ik niet nodig hebben houd ik gewoon :cool:

Ja ik weet het, ik ben egoïstisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:56 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Arme mensen in Nederland? Die zul je niet vinden.

Die zijn er zeker. En nog veel ook. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:58 

Hardtraxx Veteran

Nog altijd niet arm genoeg om te kunnen vergelijken met 3e-wereldlanden. Vandaar dat ik me ook mateloos kan irriteren aan dit soort onzin;
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:22 

Hardtraxx Veteran

3 weken na 't overleden van m'n vader heb ik gisteren te horen gekregen dat mijn oma ook niet lang te leven heeft. Is ernstig ziek en mogen haar niet meer opereren vanwege haar leeftijd. Gaat wel lekker zo zeg...jezus zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:34 

Donateur

stefan_helmond schreef:
3 weken na 't overleden van m'n vader heb ik gisteren te horen gekregen dat mijn oma ook niet lang te leven heeft. Is ernstig ziek en mogen haar niet meer opereren vanwege haar leeftijd. Gaat wel lekker zo zeg...jezus zeg.

pff meen je niet :/ Sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:42 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Sterkte! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

Vannacht gruwelijk door mijn enkel gegaan, kan niet zeggen dat het heel goed voelt :/ wat kut zou zijn met 2 feestjes op het programma aankomende week
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 13:44 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Raven schreef:
Cruelty schreef:
Arme mensen in Nederland? Die zul je niet vinden.

Die zijn er zeker. En nog veel ook. ;)

Ja, arme mensen met een playstation, tv, laptop, allemaal een nieuw mobiel. God wat hebben ze het moeilijk.

Nee hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:01 

Hardtraxx Elite

Raven schreef:
Cruelty schreef:
Ja, arme mensen met een playstation, tv, laptop, allemaal een nieuw mobiel. God wat hebben ze het moeilijk.

Nee hoor.

Zeker illegale dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:30 

Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Raven schreef:
Cruelty schreef:

Nee hoor.

Zeker illegale dan?

Ik weet niet waar jullie wonen maar blijkbaar niet in een achterstandswijk.
Anders praten jullie wel anders :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:34 

Hardtraxx Elite

Nee, gelukkig niet. Ik heb geen behoefte in een multiculturele wijk. Niemand in Nederland is echt arm, iedereen heeft elke dag fatsoenlijk eten op het bord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 16:04 

Hardtraxx Veteran

FB update:

Afbeelding

En dit is slechts een klein stukje uit de lijst :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 16:18 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
FB update:

Afbeelding

En dit is slechts een klein stukje uit de lijst :x

Ja maar je moet connected blijven weetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

hondsdolle asociale mensen in de supermarkten.

irritante niet nederlands sprekende buitenlanders die het vrij normaal vinden om een kast van 2 bij 3 meter in het pad van onze schuur te zetten waardoor ik al 3 dagen niet me schuur in kan. morge laatste kans anders haal k die kast zelf wel weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:11 

Hardtraxx Veteran

Vdj loopt te fucken, zonder ook maar iets verandert te hebben bij de sound setup :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:39 

El Mare schreef:
Vdj loopt te fucken, zonder ook maar iets verandert te hebben bij de sound setup :')

Misschien is het de Italiaanse versie en moet je niet zo lopen te vloeken op Italiaans voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:44 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
El Mare schreef:

Misschien is het de Italiaanse versie en moet je niet zo lopen te vloeken op Italiaans voetbal.
Vorige  1 ... 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic