Parvuz schreef:
Hahaha gaat nergens over dus. Goddamn 33.3% pitchen en dan zeggen dat je het gejat hebt. Die track op zo'n tempo gaat al nergens over maar daar over zeuren al helemaal niet.
Precies

(Al moet ik zeggen dat op 33.3 de track verassend goed werkt als Frenchcore track

)
Kevin-Raw schreef:
hahaha wat een kneus

, en triest dat hij niet eens even reageert. Hij voelt zich kut omdat jij gelijk hebt.
Maar wel leuk dat hij wel je tracks luistert

Waarschijnlijk

Een maat van me schijnt hem persoonlijk te kennen, gaat ff vragen hoe dat nou zit, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft
patrickjeb schreef:
PFUDOR gister nog op gehad, pracht plaat

Maar het is natuurlijk duidelijk dat jij gelijk hebt. Stel dat je het gejat had, de platen zijn gratis weggegeven en je hebt ze ook maar gemaakt voor de humor. Vooral dat Goddamn verhaal. Pitchen en meer niet en dan heb je het idee gejat..

Maar klopt, tis echt onzin, vooral ook nog eens omdat alle samples (Pink Fluffy etc.) niet eens van hem of van mij zijn, als iemand zou kunnen zeuren is het de orignele maker daarvan
SL8492 schreef:
De Splinter in Venlo kan nog wel, maar ik weet dan nog niet hoe ik daar kom en met wie ik zou moeten gaan.
Ik ga ook naar De Splinter

alleen vervoer is ook een probleem op het moment, de treinen schijnen niet de hele avond te rijden

en om nou een paar uur vantevoren daar rond te hangen zie ik ook niet zo zitten