N
Dat is dan raar. Ik heb geen idee wat het dan is. Als je echt geen oplossing kan vinden en al je bestanden kwijt mogen kan je de mobiel formatteren. Meestal werkt het dan wel.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Jup, maar dan ben ik dus echt alles kwijt, en de helft van die muziek is niet meer te downloaden en zoals ik al zei is het ook kort dag om dan weer alles terug op mijn mob te krijgen:(.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
HardstyleForEvah wrote:Het ergste is dat ik nu ook al van alles verwijderd heb (waaronder +/- 5 uur muziek en alle foto's) en de beschikbare ruimte blijft gewoon hetzelfde :mad:
Probeer is om via je telefoon zelf de bestanden te verwijderen?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Wat voor tellie heb je?
Anders moet je ff proberen om je foto's op je pc te zetten en dan kijken of t lukt om er weer wat op te zetten
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Gedaan, en nu ook alle whapp foto's en video's en mijn beschikbare ruimte blijft precies hetzelfde, vreemd dit :/

@Ani, samsung S3 mini, morgen maar eens richting een telefoonwinkel
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Hele tijd een pop-up of ik een java-update wil, en als ik 'ja' klik komt er te staan: 'Er is momenteel geen update beschikbaar.' :huh:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
toffee wrote:Hele tijd een pop-up of ik een java-update wil, en als ik 'ja' klik komt er te staan: 'Er is momenteel geen update beschikbaar.' :huh:
Internet Explorer?
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Nee Google Chrome
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Dronken zijn en vet stoer komen doen op het forum. :/ (gaat niet over mezelf)
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Qlown wrote:Dronken zijn en vet stoer komen doen op het forum. :/ (gaat niet over mezelf)
Welkom op Hardtraxx.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
link
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
JVDM wrote:link
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Image
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Wiskunde toets niet gehaald, dus half jaar overdoen voor mn mbo opleiding... klote school.
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 3 days ago
The Venator wrote:Wiskunde toets niet gehaald, dus half jaar overdoen voor mn mbo opleiding... klote school.
Dat is mooi klote.. :(
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Wanneer een producer je ervan beschuldigd ideeën van hem te jatten, je vervolgens een bericht stuurt met bewijs dat je hem met zo'n 7 maanden voor was, je vervolgens een (oude) post op Facebook van diegene ziet waarin diegene je afzeikt, je daarop ook reageert, diegene niet eens de moeite neemt om terug te reageren, maar wel even later de tijd neemt om zijn track waar die zogenaamd eerder mee was op je soundcloud te spammen.

dat is een flink irritatiemomentje. >.<
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Na 4 dagen Parijs nu weer een dag op stage zitten voor de vakantie echt begint. Beter had ik deze dag ook vrij geregeld.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Maximumraver wrote:Wanneer een producer je ervan beschuldigd ideeën van hem te jatten, je vervolgens een bericht stuurt met bewijs dat je hem met zo'n 7 maanden voor was, je vervolgens een (oude) post op Facebook van diegene ziet waarin diegene je afzeikt, je daarop ook reageert, diegene niet eens de moeite neemt om terug te reageren, maar wel even later de tijd neemt om zijn track waar die zogenaamd eerder mee was op je soundcloud te spammen.

dat is een flink irritatiemomentje. >.<
Namen!
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
F. Noize, hij vind dat ik het idee voor m'n track P.F.U.D.O.R. van hem heb gejat van zijn Farina's Therapy (gebruiken beide de sample Pink Fluffy Unicorns), maar:

Farina's Theraphy eerste keer gedraaid = 10 Mar 2012
Farina's Theraphy release datum = 13 Jul 2012

http://lsdb.nl/set/107480/f-noize-villa ... 03-12.html
http://www.discogs.com/Vextor-vs-F-Noiz ... se/3765436

P.F.U.D.O.R. eerste keer gedraaid = 19 Nov 2011

http://lsdb.nl/set/98833/sloperij-janss ... 11-11.html

Oh en nog leuker, hij vind dat ik Goddamn:

View on SoundCloud (niet mijn soundcloud btw)

Heb gejat van:

View on SoundCloud

terwijl dat natuurlijk gewoon http://www.discogs.com/Catatonic-Overlo ... se/2936881 is, op +33.3 pitch, wat hij had kunnen weten als hij ook maar de titel zou lezen "(Sloperij Janssen's +33.3% is Not A Remix)"

Niet dat daarover een discussie mogelijk is dat ik dat van hem zou hebben gejat, want het is niet eens mijn track :P maar toch even voor de grap:

Goddamn (33.3 Versie) voor het eerst gedraaaid = 28 Aug 2011
Get Ready voor het eerste gedraaid = 07 Oct 2012
Get Ready release = 28 Dec 2012

>.<
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Hahaha gaat nergens over dus. Goddamn 33.3% pitchen en dan zeggen dat je het gejat hebt. Die track op zo'n tempo gaat al nergens over maar daar over zeuren al helemaal niet.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
hahaha wat een kneus xd , en triest dat hij niet eens even reageert. Hij voelt zich kut omdat jij gelijk hebt.
Maar wel leuk dat hij wel je tracks luistert :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
PFUDOR gister nog op gehad, pracht plaat :lol:

Maar het is natuurlijk duidelijk dat jij gelijk hebt. Stel dat je het gejat had, de platen zijn gratis weggegeven en je hebt ze ook maar gemaakt voor de humor. Vooral dat Goddamn verhaal. Pitchen en meer niet en dan heb je het idee gejat.. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Nogmaals allemaal bedankt voor het meedenken, maar mijn probleem met de telefoon is opgelost ^^. Mijn muziek stond blijkbaar alleen op mijn SD, en de rest niet, dus als ik alle whapp foto's verwijderde kwam er niet meer ruimte in de SD maar in het telefoongeheugen zelf. Nu heb ik dus mooi alles overgezet van mijn SD naar het telefoongeheugen en nu kan ik weer mooi muziek op mijn mob zetten :)

Edit: Wat ben ik dom idd xd.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Nog steeds niet weten wat je moet doen met oud&nieuw, en het is over 1,5 week al :/
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
SL8492 wrote:Nog steeds niet weten wat je moet doen met oud&nieuw, en het is over 1,5 week al :/

Meen je dit nou serieus xd.. Iets met vrienden, zuipen, vuurwerk en familie?