Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 725, 726, 727, 728, 729, 730, 731 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 21:06 

Dat is dan raar. Ik heb geen idee wat het dan is. Als je echt geen oplossing kan vinden en al je bestanden kwijt mogen kan je de mobiel formatteren. Meestal werkt het dan wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 21:09 

Hardtraxx Veteran

Jup, maar dan ben ik dus echt alles kwijt, en de helft van die muziek is niet meer te downloaden en zoals ik al zei is het ook kort dag om dan weer alles terug op mijn mob te krijgen:(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 21:12 

Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
Het ergste is dat ik nu ook al van alles verwijderd heb (waaronder +/- 5 uur muziek en alle foto's) en de beschikbare ruimte blijft gewoon hetzelfde :mad:

Probeer is om via je telefoon zelf de bestanden te verwijderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 21:36 

Hardtraxx Veteran

Wat voor tellie heb je?
Anders moet je ff proberen om je foto's op je pc te zetten en dan kijken of t lukt om er weer wat op te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 21:38 

Hardtraxx Veteran

Gedaan, en nu ook alle whapp foto's en video's en mijn beschikbare ruimte blijft precies hetzelfde, vreemd dit :/

@Ani, samsung S3 mini, morgen maar eens richting een telefoonwinkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 23:06 

Hardtraxx Addict

Hele tijd een pop-up of ik een java-update wil, en als ik 'ja' klik komt er te staan: 'Er is momenteel geen update beschikbaar.' :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 23:15 

Hardtraxx Veteran

toffee schreef:
Hele tijd een pop-up of ik een java-update wil, en als ik 'ja' klik komt er te staan: 'Er is momenteel geen update beschikbaar.' :huh:

Internet Explorer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 09:38 

Hardtraxx Addict

Nee Google Chrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 11:06 

Hardtraxx Veteran

Dronken zijn en vet stoer komen doen op het forum. :/ (gaat niet over mezelf)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:34 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Dronken zijn en vet stoer komen doen op het forum. :/ (gaat niet over mezelf)

Welkom op Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 18:10 

Hardtraxx Veteran

link
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 18:14 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
link
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 18:16 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 23:03 

Hardtraxx Beheerder

Wiskunde toets niet gehaald, dus half jaar overdoen voor mn mbo opleiding... klote school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 23:03 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Wiskunde toets niet gehaald, dus half jaar overdoen voor mn mbo opleiding... klote school.

Dat is mooi klote.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 03:06 

Hardtraxx Addict

Wanneer een producer je ervan beschuldigd ideeën van hem te jatten, je vervolgens een bericht stuurt met bewijs dat je hem met zo'n 7 maanden voor was, je vervolgens een (oude) post op Facebook van diegene ziet waarin diegene je afzeikt, je daarop ook reageert, diegene niet eens de moeite neemt om terug te reageren, maar wel even later de tijd neemt om zijn track waar die zogenaamd eerder mee was op je soundcloud te spammen.

dat is een flink irritatiemomentje. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 09:37 

Hardtraxx Veteran

Na 4 dagen Parijs nu weer een dag op stage zitten voor de vakantie echt begint. Beter had ik deze dag ook vrij geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:44 

Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Wanneer een producer je ervan beschuldigd ideeën van hem te jatten, je vervolgens een bericht stuurt met bewijs dat je hem met zo'n 7 maanden voor was, je vervolgens een (oude) post op Facebook van diegene ziet waarin diegene je afzeikt, je daarop ook reageert, diegene niet eens de moeite neemt om terug te reageren, maar wel even later de tijd neemt om zijn track waar die zogenaamd eerder mee was op je soundcloud te spammen.

dat is een flink irritatiemomentje. >.<

Namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:21 

Hardtraxx Addict

F. Noize, hij vind dat ik het idee voor m'n track P.F.U.D.O.R. van hem heb gejat van zijn Farina's Therapy (gebruiken beide de sample Pink Fluffy Unicorns), maar:

Farina's Theraphy eerste keer gedraaid = 10 Mar 2012
Farina's Theraphy release datum = 13 Jul 2012

http://lsdb.nl/set/107480/f-noize-villa ... 03-12.html
http://www.discogs.com/Vextor-vs-F-Noiz ... se/3765436

P.F.U.D.O.R. eerste keer gedraaid = 19 Nov 2011

http://lsdb.nl/set/98833/sloperij-janss ... 11-11.html

Oh en nog leuker, hij vind dat ik Goddamn:

https://soundcloud.com/heroin91x/catato ... ad-goddamn (niet mijn soundcloud btw)

Heb gejat van:

https://soundcloud.com/f-noize/f-noize- ... -get-ready

terwijl dat natuurlijk gewoon http://www.discogs.com/Catatonic-Overlo ... se/2936881 is, op +33.3 pitch, wat hij had kunnen weten als hij ook maar de titel zou lezen "(Sloperij Janssen's +33.3% is Not A Remix)"

Niet dat daarover een discussie mogelijk is dat ik dat van hem zou hebben gejat, want het is niet eens mijn track :P maar toch even voor de grap:

Goddamn (33.3 Versie) voor het eerst gedraaaid = 28 Aug 2011
Get Ready voor het eerste gedraaid = 07 Oct 2012
Get Ready release = 28 Dec 2012

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:25 

Hardtraxx Veteran

Hahaha gaat nergens over dus. Goddamn 33.3% pitchen en dan zeggen dat je het gejat hebt. Die track op zo'n tempo gaat al nergens over maar daar over zeuren al helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:26 

Donateur

hahaha wat een kneus xd , en triest dat hij niet eens even reageert. Hij voelt zich kut omdat jij gelijk hebt.
Maar wel leuk dat hij wel je tracks luistert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:42 

Hardtraxx Veteran

PFUDOR gister nog op gehad, pracht plaat :lol:

Maar het is natuurlijk duidelijk dat jij gelijk hebt. Stel dat je het gejat had, de platen zijn gratis weggegeven en je hebt ze ook maar gemaakt voor de humor. Vooral dat Goddamn verhaal. Pitchen en meer niet en dan heb je het idee gejat.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:08 

Hardtraxx Veteran

Nogmaals allemaal bedankt voor het meedenken, maar mijn probleem met de telefoon is opgelost ^^. Mijn muziek stond blijkbaar alleen op mijn SD, en de rest niet, dus als ik alle whapp foto's verwijderde kwam er niet meer ruimte in de SD maar in het telefoongeheugen zelf. Nu heb ik dus mooi alles overgezet van mijn SD naar het telefoongeheugen en nu kan ik weer mooi muziek op mijn mob zetten :)

Edit: Wat ben ik dom idd xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:22 

Hardtraxx Veteran

Nog steeds niet weten wat je moet doen met oud&nieuw, en het is over 1,5 week al :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 15:31 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Nog steeds niet weten wat je moet doen met oud&nieuw, en het is over 1,5 week al :/

Meen je dit nou serieus xd.. Iets met vrienden, zuipen, vuurwerk en familie?
Vorige  1 ... 725, 726, 727, 728, 729, 730, 731 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic