Leonidas, is dat van die voetbalclub? Die hebben vanmiddag tegen SV Juliana '31 gespeeld. Daar was ik 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Huh? Nee gewoon een vergadering van een comissie van me studentenvereniging.
-
N
Gewoon niet gaan naar de training en voetbal kijken. Dat voetbal gaat tenminste nog ergens om. Toen Inter in een ver verleden nog CL speelde bleef ik ook altijd thuis als ze moesten. Ook als ze voor de competitie of beker moesten trouwens 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Klasgenoten die niet snappen dat je om de 2/3 dagen je kleren moet wassen en daardoor stinken naar zweet dat je vanaf 3 meter afstand kan ruiken
Overigens kennen ze ook geen deo 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Bax Shop die me een kabel van de HDJ 1500 voor €75,- willen aansmeren. Eikels...
Die headphone kost 150€
Die headphone kost 150€
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Mijn vader die met de televisie kabels ineens loopt te kloten en nu alles heeft gesloopt. En het enige wat ie doet is boos worden op mij omdat het mijn schuld is dat ik geen beeld meer heb. Terwijl ik er niet eens was toen hij ermee begon en mijn beeld toen prima was. En nu roept ie weer "ik kan er niks aan doen" "ik kan er niks aan doen".
Jawel gewoon nooit aan die kabels komen
Jawel gewoon nooit aan die kabels komen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 9 hours ago
Zo herkenbaar, mijn vader mij ook altijd de schuld geven als er iets kapot was aan zijn laptop. En dat terwijl ik hem dan 1 of 2 keer gebruikt had, en mijn eigen pc gewoon 100% werkte
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Jep.. die heb ik ook een paar in mn klasDestination wrote:Klasgenoten die niet snappen dat je om de 2/3 dagen je kleren moet wassen en daardoor stinken naar zweet dat je vanaf 3 meter afstand kan ruikenOverigens kennen ze ook geen deo
LOL
Energyzed inspiratieloze noob
Paar weken terug al: Envine - Come with me
View on YouTube
En nu vandaag energyzed:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater

Energyzed inspiratieloze noob
Paar weken terug al: Envine - Come with me
View on YouTube
En nu vandaag energyzed:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
-
N
Zo'n zaadwedstrijd als Juve - Gala moeten kijken.
Verplicht je toch niemand om dat te kijken. Ik zet mooi Bayern - City op 
EDIT: en dat staat al 2-0
EDIT: en dat staat al 2-0
godverdomme 2 uur te vroeg op school zijn. Tentamen al gehad, en niks te doen dus.
Kinderachtig gedoe op het forum van mensen die waarschijnlijk een ban hebben en met een nieuw accountje grappig proberen te doen. 
Dit, gelijk een ip-ban geven.Parvuz wrote:Kinderachtig gedoe op het forum van mensen die waarschijnlijk een ban hebben en met een nieuw accountje grappig proberen te doen.
accountnamen:
- Wiet
- Hasjblok
- kankerskaffa
- Andromeda
- Rakkietakkie of zoiets
- Rakkietakkie of zoiets
-
AHardtraxx Elite
Ik ben legaal.Daveytl wrote:- Andromeda
- Rakkietakkie of zoiets
- Nerazzurro93Daveytl wrote:- Andromeda
- Rakkietakkie of zoiets
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-Hardstyleforevah
-
AHardtraxx Elite
Vorige week waren er in Turijn 2 Kopenhagen supporters neergestoken en nu in Milaan 2 Ajacieden.... gaat lekker daar... 
-
S
Ajax fans gaan wel lekker voor de bijl de laatste tijd...Andromeda wrote:Vorige week waren er in Turijn 2 Kopenhagen supporters neergestoken en nu in Milaan 2 Ajacieden.... gaat lekker daar...
Rakkietakkie voortaan ook.Andromeda wrote:Ik ben legaal.Daveytl wrote:- Andromeda
- Rakkietakkie of zoiets
Tsja dat krijg je he als een potje gaat kijken waar een Italiaanse club speelt.Nerazzurro93 wrote:Zo'n zaadwedstrijd als Juve - Gala moeten kijken.
Oh en die Rakkietakkie vind ik een kontenkruiper, kijk maar eens in het "Hardtraxx vandaag de dag"
-
N
Vanwaar je frustratie richting Italiaans voetbal? Ben jij zo'n gozer die jarenlange frustraties opkropt en dan iedere gelegenheid aangrijpt om Italië af te kraken? Dat noem ik pas misselijkEl Mare wrote:Tsja dat krijg je he als een potje gaat kijken waar een Italiaanse club speelt.Nerazzurro93 wrote:Zo'n zaadwedstrijd als Juve - Gala moeten kijken.