View on YouTubeurbandesigner wrote:Neptieten en neplach, nee bedankt.AniThing wrote:urbandesigner wrote:Dat wijf wat niet eens een balletje vast kan houden bij de loting :')
dat 'wijf' is wel t leukste om naar te kijken
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het is half 6 snachts en ik zit hier beneden klaarwakker een broodje te eten, waarom heb ik ook ja gezegd om iemand in te vallen op het werk 
Buurmeisje dat de laatste tijd steeds vaker naar die kut house luistert (kamer aangrenzend aan de mijne). 
PC besteld, zelf in elkaar gezet, hij doet het ook helemaal goed... vergeten internetadapter te kopen...
epic failLeonidas wrote:PC besteld, zelf in elkaar gezet, hij doet het ook helemaal goed... vergeten internetadapter te kopen...
Dan weet je wat je te doen staatLyst wrote:Buurmeisje dat de laatste tijd steeds vaker naar die kut house luistert (kamer aangrenzend aan de mijne).
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Overweeg een powerline setje!The Venator wrote:epic failLeonidas wrote:PC besteld, zelf in elkaar gezet, hij doet het ook helemaal goed... vergeten internetadapter te kopen...
die vreemde 'humor' met die achtelijke hond
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
+1AniThing wrote:die vreemde 'humor' met die achtelijke hond
-
B
Het voetbal van Manchester United 
Serieus eerste keer dit jaar dat ik een hele wedstrijd van Man Utd kijk, en dan spelen ze zobloemkool wrote:Het voetbal van Manchester United
-
B
Ik kijk elke wedstrijd maar er zit totaal geen spel in...HardstyleForEvah wrote:Serieus eerste keer dit jaar dat ik een hele wedstrijd van Man Utd kijk, en dan spelen ze zobloemkool wrote:Het voetbal van Manchester United
The Venator wrote:epic failLeonidas wrote:PC besteld, zelf in elkaar gezet, hij doet het ook helemaal goed... vergeten internetadapter te kopen...
haha echt zo vervelend, maar hij doet het nu gelukkig.Cruelty wrote:HerkenbaarLeonidas wrote:vergeten internetadapter te kopen...
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Stephan El Sharaawy die weer aan de kant moet wegens een blessure in zijn eerste wedstrijd na zijn blessure.
En Intel en ATI klantenservice.ExoBassTix wrote:HP klantenservice.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Erachter komen dat je dinsdagavond 10 december naar een beroepenavond toe moet terwijl Galatasaray - Juventus is. 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
ATI bestaat niet meer. Geen wonder dat hun klantenservice niet functioneert.ExoBassTix wrote:En Intel en ATI klantenservice.ExoBassTix wrote:HP klantenservice.
Ik heb woensdagavond, tijdens Ac Milan- Ajax, een voetbaltraining van 20.15 tot 22.00 ongeveerAndromeda wrote:Erachter komen dat je dinsdagavond 10 december naar een beroepenavond toe moet terwijl Galatasaray - Juventus is.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
HardstyleForEvah wrote:Ik heb woensdagavond, tijdens Ac Milan- Ajax, een voetbaltraining van 20.15 tot 22.00 ongeveerAndromeda wrote:Erachter komen dat je dinsdagavond 10 december naar een beroepenavond toe moet terwijl Galatasaray - Juventus is..
Ziek melden
Het is geen school
. ik wil ook gewoon trainen hoor, maar liever ajax kijken natuurlijk. Ik zie wel wat ik doe, misschien kunnen we wel 1 uur eerder trainen.
ik weet niet waar je vandaan komt, maar in mijn team was iedereen voor ajax en gingen we dan met zn alle in de kantine kijken
Boxtel, tussen Den Bosch en Eindhoven in, veel PSV-ers dus 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik kwam gewoon niet trainenteupie wrote:ik weet niet waar je vandaan komt, maar in mijn team was iedereen voor ajax en gingen we dan met zn alle in de kantine kijken
Ik heb een comissievergadering danHardstyleForEvah wrote:Ik heb woensdagavond, tijdens Ac Milan- Ajax, een voetbaltraining van 20.15 tot 22.00 ongeveerAndromeda wrote:Erachter komen dat je dinsdagavond 10 december naar een beroepenavond toe moet terwijl Galatasaray - Juventus is..