Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 723, 724, 725, 726, 727, 728, 729 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:46 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
El Mare schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Zo'n zaadwedstrijd als Juve - Gala moeten kijken.

Tsja dat krijg je he als een potje gaat kijken waar een Italiaanse club speelt.

Vanwaar je frustratie richting Italiaans voetbal? Ben jij zo'n gozer die jarenlange frustraties opkropt en dan iedere gelegenheid aangrijpt om Italië af te kraken? Dat noem ik pas misselijk :sick: :sick: :sick:

Wat een onzin kun jij toch uitkramen :lol: Kun jij niet beter verkassen naar het fok forum ofzo? Ik heb nooit wat met Italiaans voetbal gehad en dat zal ik ook niet krijgen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:55 

Hardtraxx Elite

Omdat je het niet de kans geeft. Jij kent zeker alleen maar Milan :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:58 

Hardtraxx Veteran

Helaas wel ja, ik had Milan liever ook niet gekend :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:59 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Oh en die Rakkietakkie vind ik een kontenkruiper, kijk maar eens in het "Hardtraxx vandaag de dag" :x Walgelijk :sick:

Nou nou nou, je mag hem gewoon niet en nu heb je jarenlang frustaties laten opkruipen en nu grijp je elke kans om hem af te kraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 18:02 

Hardtraxx Veteran

Wauwie patrick, wat ken je me goed zeg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 18:10 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Helaas wel ja, ik had Milan liever ook niet gekend :sick:

Zo'n beetje alle laagvliegers en middenmoters zouden in Nederland meedoen om de titel. Dat Chievo en Milan gewoon zo'n lelijk spel vertonen is zonde. Ik had ook gehoopt dat de laatste wedstrijd van het jaar Fiorentina zou winnen en zij de Champions League mochten betreden en niet dat alsmaar verdedigende Milan.

De Serie A is gewoon verdedigend erg sterk, veel mensen denken helaas nog dat er in de Serie A alleen maar uitslagen als 1-1 of 0-0 zijn. Daar is totaal niets van waar. De kleinere ploegen zijn zo aanvallend ingesteld dat er gemiddeld meer doelpunten vallen in een match dan in de Spaanse comp. en dat ook nog eens met een sterkere en beter georganiseerde verdediging. De kansen vliegen je tegenwoordig om de oren in een gemiddelde wedstrijd. Inter is bijv. een van de meest productieve ploegen in de voetballerij dit jaar (ook erg veel tegendoelpunten maar dat terzijde). Dat komt niet omdat de verdediging veel fouten maakt bij de tegenstanders maar puur door het aanvallende spel.

Ik vind de spaanse competitie juist overschat waar maar 2 (eigenlijk 1) ploeg de touwtjes in handen heeft en altijd dezelfde kampioen worden. Waar de middenmoters het niveautje eredivisie net halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:14 

Andromeda schreef:
Zo'n beetje alle laagvliegers en middenmoters zouden in Nederland meedoen om de titel.

Sinds 2005 zijn er 27 ontmoetingen geweest tussen Italiaanse en Nederlandse clubs in de CL/EL. Als je gelijke spelen telt als een halve overwinning voor beiden, hebben de Italiaanse clubs in totaal 15 van die wedstrijden gewonnen en Nederlandse clubs 12. In de CL heeft Italië een lichte positieve balans, maar in de Europa League hebben beide landen 7,5 keer gewonnen. Deze competitie vooral bestaat uit subtoppers (denk aan Groningen, Heerenveen, Udinese en Napoli), met andere woorden, er bestaat (statistisch gezien) nauwelijks verschil tussen Italiaanse en Nederlandse subtoppers. Laat staan dat laagvliegers hier mee zouden doen om het kampioenschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:25 

Alleen een beetje jammer dat Italiaanse ploegen Europa League totaal niet serieus nemen gezien de opstellingen. En als Nederlandse ploegen dat ook niet doen dan zijn deze statistieken die ik niet geloof onbruikbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:29 

Hardtraxx Veteran

Ook al zo iets, jezelf te goed voelen voor de Europa League :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:32 

Hardtraxx Veteran

Is ook niet echt serieus te nemen als je een ploeg als Juventus bent. Met alle respect, maar het niveau daar is echt bedroevend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:36 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:

Is toch ook de kneuzencompetitie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:37 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
HardstyleForEvah schreef:

Is toch ook de kneuzencompetitie?

Goh, wat moeten de clubs die nog nooit in de positie zijn gekomen om Europees te halen dan prut zijn -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:37 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Is ook niet echt serieus te nemen als je een ploeg als Juventus bent. Met alle respect, maar het niveau daar is echt bedroevend.

Dit, met de Europa League wordt toch niet het grove geld verdient. Dat is juist een mooi moment voor grote clubs (zoals Juve dit jaar en Man U. vorig jaar) om de talenten ervaring te laten krijgen in Europa.

@BeHa, die statestieken zijn heel leuk, maar in de Europa League spelen alle grote clubs zowel Italiaans, Engels als Duits met een B opstelling dat zegt dus helemaal niets. De Serie A maakt het laatste jaar ook een sterke doorgroei, ze zaten in een soort dip en daar lijken ze uit te komen. Terwijl de Eredivisie ieder jaar minder wordt. Ik vind het dan ook niet eerlijk om resultaten van 2005 erbij te halen. De enige clubs waar Ajax van kan winnen in de EL/CL zijn Milan en Lazio, de rest is gewoon praktisch onhaalbaar (mits veel geluk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:51 

Nerazzurro93 schreef:
Alleen een beetje jammer dat Italiaanse ploegen Europa League totaal niet serieus nemen gezien de opstellingen. En als Nederlandse ploegen dat ook niet doen dan zijn deze statistieken die ik niet geloof onbruikbaar.

Hoewel je op zich een punt hebt, zegt dit denk ik nog altijd meer dan een subjectieve kijk. Europese wedstrijden zijn praktisch de enige objectieve maatstaf die je hebt als je clubs uit verschillende landen wilt vergelijken. Het zegt nog altijd meer dan wat een fan van het Italiaanse voetbal 'denkt'.

Nerazzurro93 schreef:
deze statistieken die ik niet geloof

Champion's League:
Ac Milan - Ajax 0-0
Ajax - AC Milan 1-1
AC Milan - PSV 3-0
PSV - AC Milan 1-1
AC Milan - Ajax 0-2
Inter - FC Twente 1-0
Ajax - AC Milan 1-1
FC Twente - Internazionale 2-2
Inter - Ajax 1-0
Ajax - Inter 2-2
PSV - AC Milan 1-0
AC Milan - PSV 0-0

Europa league:
Napoli - PSV 1-3
PSV - Napoli 3-0
Udinese - AZ 2-1
AZ - Udinese 2-0
Juventus - Ajax 0-0
Ajax - Juventus 1-2
Ajax - Fiorentina 1-1
Fiorentina - Ajax 0-1
NEC - Udinese 2-0
Heerenveen - Milan 1-3
PSV - Fiorentina 0-2
Fiorentina - PSV 1-1
Fiorentina - Groningen 1-1
Groningen - Fiorentina 1-1
Parma - Heerenveen 2-1

Andromeda schreef:
@BeHa, die statestieken zijn heel leuk, maar in de Europa League spelen alle grote clubs zowel Italiaans, Engels als Duits met een B opstelling dat zegt dus helemaal niets. De Serie A maakt het laatste jaar ook een sterke doorgroei, ze zaten in een soort dip en daar lijken ze uit te komen. Terwijl de Eredivisie ieder jaar minder wordt. Ik vind het dan ook niet eerlijk om resultaten van 2005 erbij te halen. De enige clubs waar Ajax van kan winnen in de EL/CL zijn Milan en Lazio, de rest is gewoon praktisch onhaalbaar (mits veel geluk).

Tja, je kunt ook wel kijken naar de afgelopen 3 jaar, dan waren er 3 Nederlandse overwinning en 1 Italiaanse in de Europa League. In de CL 3,5 Nederlandse overwinningen tegenover 4,5 Italiaanse. Heb dit bewust niet gedaan omdat het dan wel heel weinig wedstrijden zijn die mee worden genomen, en het dus moeilijk representatief kan worden genoemd.
En zoals ik hierboven zei, deze statistieken zeggen inderdaad niet alles. Maar het zegt toch meer dan:
Andromeda schreef:
De Serie A maakt het laatste jaar ook een sterke doorgroei, ze zaten in een soort dip en daar lijken ze uit te komen. Terwijl de Eredivisie ieder jaar minder wordt.
wat natuurlijk een totaal subjectieve mening is.

Overigens, mij zul je niet horen beweren dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Italiaanse, maar dat laagvliegers in Nederland kampioenskandidaten zouden zijn geloof ik ook niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 19:55 

Hardtraxx Veteran

Ach, als we zo gaan praten, Twente speelde 3 jaar terug ook thuis gelijk tegen destijds regerend CL-winnaar Inter (met genoeg kans op meer), en in Milaan werd het 1-0 zonder enigszins weggespeeld te worden. In datzelfde jaar speelde middenmotor Utrecht 2 keer gelijk tegen Napoli met hun A-elftal (en was PSV de baas over Sampdoria, maar goed, dat was Sampdoria :P ). Afgelopen jaar won PSV tweemaal met ruime cijfers van datzelfde Napoli, een PSV dat er meermaals van werd beschuldigd ook niks om de EL te geven.

Dan is het makkelijk zeggen dat Italiaanse clubs de EL niet serieus nemen, maar veel meer vergelijkingsmateriaal héb je simpelweg ook niet, dus wat wil je anders als maatstaf gaan geven?

Edit: BHtje doet het nog iets beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:28 

BeHa schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Hoewel je op zich een punt hebt, zegt dit denk ik nog altijd meer dan een subjectieve kijk. Europese wedstrijden zijn praktisch de enige objectieve maatstaf die je hebt als je clubs uit verschillende landen wilt vergelijken. Het zegt nog altijd meer dan wat een fan van het Italiaanse 'denkt'.

Dus statistieken gaan altijd boven gezond verstand? Als jij geen betrouwbare informatie hebt (in de zin van dat de resultaten relevant zijn en dat zijn ze naar mijn mening niet), moet je naar mijn mening geen conclusies trekken. Je mag echter wel iets vinden. Maar met deze cijfers bewijs je naar mijn mening niets, omdat die informatie geen goed beeld van de werkelijk geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:14 

Ziggo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:50 

Hardtraxx Crew

Zet Toivonen er ook maar bij.... Hoezo wil je zo'n bal met buitenkant rechts inschieten en niet gewoon met binnenkant links...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 22:04 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Die Riera, bij PSV. Rood pakken met slaan, daarna nog spugen en daarna nog middelvinger opsteken naar publiek. Die kan de rest van het toernooi uitzitten denk ik :lol:

Heeft in zijn eentje meer mentaliteit dan heel PSV.
Nooit met je laten fucken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 02:10 

Hardtraxx Veteran

Hahaha ik ben zo ongelooflijk blij he dat die Maher naar zo'n zielloze club als PSV gegaan is he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 10:21 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
dat eindeloos lang gelul over voetbal

Dat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:03 

Hardtraxx Addict

Italiaans voetbal :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:09 

Harde schijf van mn laptop kapot. Wordt al vervangen maar wat een irritatie leverde dat op. Gelukkig misschien volgende week gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Parma - Heerenveen 2-1

Hahahahaha maat Parma zo heet ook ham die je gewoon kan eten en dan heet een voetbalclub net als de ham haha zouden ze dan ook ergens een club hebben die schouders of achter heet want dat is ook ham
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:04 

Donateur

:lol:
Vorige  1 ... 723, 724, 725, 726, 727, 728, 729 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic