Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 nov 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
2 jaar geleden overwogen hebben om bitcoins te kopen en dat toen niet gedaan hebben. :cry: Is in twee jaar tijd een paar honderd keer over de kop gegaan. :x Helemaal de laatste maand, 200 euro in september is nu 1000 euro waard.

Echt he, precies hetzelfde hier :cry:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 00:02 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
het klopt natuurlijk dat het sneu gedrag is, maar ajax supporters zijn niet veel beter. de hulpverleners uitschelden voor tyfusleiers en weet ik het omdat ze volgens hun niet snel genoeg werken... getuigd ook van een hoog niveau.

Ik wil dit zeker niet goed praten, maar al zie je jouw vriend/wie dan ook daar zo liggen dan wordt je overmand door emoties en weet je even allemaal niet wat je doet/zegt. Toen de ambulance wegreed werd er ook nog geklapt voor de hulpverleners (en natuurlijk het slachtoffer zelf), oftewel: er werd dus echt (nog) wel respect getoond voor de hulpverleners.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 11:27 

Kraak... Piep...

Wat deze man hierboven zegt. Die filmpjes, daar zie je alleen de stewards erheen lopen in een jog tempo. Het medisch personeel stond er geloof ik al. En als een vriend van mij daar zou liggen zou ik precies hetzelfde doen. Dat komt gewoon door emotie.
Desalniettemin is het nog niet een goed iets.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 11:55 

Hardtraxx Veteran

Haha hulpverleners uitschelden voor kankerlijers valt niet goed te praten, doe niet zo dom.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 12:05 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd hoe jij zal reageren dan.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 12:17 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Haha hulpverleners uitschelden voor kankerlijers valt niet goed te praten, doe niet zo dom.

Dit

Snap niet hoe het ook maar in je op kan komen om dat te doen. Dan valt schelden nog wel mee, maar wat je soms hoort over geweld wat er tegen die mensen gepleegd wordt.. Dan is er toch iets mis met je
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 12:25 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Je gaat die mensen niet allerlei ziektes toe wensen of iets dergelijks. Roepen dat ze op moeten schieten kan. Tuurlijk doe je dat als je in paniek bent. Maar dit heeft weinig met respect te maken.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 12:46 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
stefan_helmond schreef:

Je gaat die mensen niet allerlei ziektes toe wensen of iets dergelijks. Roepen dat ze op moeten schieten kan. Tuurlijk doe je dat als je in paniek bent. Maar dit heeft weinig met respect te maken.

Ben ik mee eens, doelde ook meer op het geschreeuw, en dan niet over het gescheld zoals kankerlijers etc.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:41 

Hardtraxx Veteran

Degene die dat roepen zijn natuurlijk ook gewoon triest bezig. Tuurlijk kan je roepen dat ze op moeten schieten, maar om ze gelijk uit te gaan schelden is ook weer iets.. Denk ook niet dat het 'bekende' zijn van het slachtoffer, maar mensen die zich overal in mengen om de boel op te stoken.

Tempo Team volk
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:47 

Hardtraxx Addict

http://www.dumpert.nl/mediabase/6574067 ... zocht.html

En dat door blanke mensen

oh wacht
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:47 

Hardtraxx Veteran

Vervelend mannetje die Ahmed Marcouch.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:57 

patrickjeb schreef:
Degene die dat roepen zijn natuurlijk ook gewoon triest bezig. Tuurlijk kan je roepen dat ze op moeten schieten, maar om ze gelijk uit te gaan schelden is ook weer iets.. Denk ook niet dat het 'bekende' zijn van het slachtoffer, maar mensen die zich overal in mengen om de boel op te stoken.

Tempo Team volk

Tja dat heb je met die allochtonen he

Oh wacht
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 14:15 

Hardtraxx Veteran

ies cultoer
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:19 

Hardtraxx Crew

M-arijn schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6574067/e435a1c0/dumpert_opsporing_verzocht.html

En dat door blanke mensen

oh wacht

Zielig volk zeg. Door dit soort grappen krijgen de meeste mensen dus vooroordelen :x
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 15:33 

Hardtraxx Veteran

Weer geen Nederlanders, oh jawel het slachtoffer volgens mij.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:15 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Vervelend mannetje die Ahmed Marcouch.

Omdat ie niet met je eens is. Hij heeft gewoon groot gelijk. Jammer dat ie van de PVDA is.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:29 

Hardtraxx Veteran

Rotterdam tja. Als je een beetje intelligent bent ga je daar gewoon niet wonen.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:31 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:

Haha, sowieso in de randstad wonen lijkt mij niet echt fijn. (nee, ik ben geen boer).
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:32 

Hardtraxx Veteran

Woon d'r prima hoor. :)
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:32 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
mrazura schreef:

Haha, sowieso in de randstad wonen lijkt mij niet echt fijn. (nee, ik ben geen boer).

het WAS fijn wonen in de randstad
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:38 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Andromeda schreef:
mrazura schreef:

het WAS fijn wonen in de randstad

Zoetermeer is toch zo slecht nog niet? Waar eerst loco zat heb je nu zon eettent. Daar moet je serieus een keer in je leven gegeten hebben.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

De Lier jwz :beer: :beer: :beer:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 17:51 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Zoetermeer is toch zo slecht nog niet? Waar eerst loco zat heb je nu zon eettent. Daar moet je serieus een keer in je leven gegeten hebben.

ben ik ook geweest....maar 3x raden waarom mensen nooit meer naar loco gingen...
klote buitelanders (of mag ik dat niet zeggen :x ) worden hier bij me flat ook steeds erger.
hele stadshart loopt bijna over van tuig....je kan de blanken bijna op 2 handen tellen xd

nee het was ooit een keer fijner om hier te wonen :P
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:18 

Hardtraxxer

Morgen wiskunde examen, maar snap er vrij weinig van. :(
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:20 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Woon d'r prima hoor. :)

De Lier is gewoon een groot dorp
Vorige  1 ... 714, 715, 716, 717, 718, 719, 720 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic