Midden in de Randstad
chicken wrote:Midden in het Westland
Ben ik ookchicken wrote:Zeg, hoor jij eigenlijk niet te werken Kevin?
Doe ik wel voor je. 5 euro. Krijg je gedicht van 5 a4tjes.dennis wrote:Sinterklaas gedichten schrijven
Mooiste wat er is man. Mensen voor de gek houden in rijmvormdennis wrote:Sinterklaas gedichten schrijven
Wat Davey zegt. vind het eerder een irritatiemomentje als je zelf veel moeite steekt in een creatieve surprise/gedicht en je krijgt zelf in 5min inelkaar geflanste bagger.Daveytl wrote:Mooiste wat er is man. Mensen voor de gek houden in rijmvormdennis wrote:Sinterklaas gedichten schrijven
Jordi wrote:Wat Davey zegt. vind het eerder een irritatiemomentje als je zelf veel moeite steekt in een creatieve surprise/gedicht en je krijgt zelf in 5min inelkaar geflanste bagger.Daveytl wrote:Mooiste wat er is man. Mensen voor de gek houden in rijmvormdennis wrote:Sinterklaas gedichten schrijven
Nerazzurro93 wrote:Ik denk altijd dat mijn moeder begint te stofzuigen op 3:22 bij deze track. View on YouTube
Ben het net aan t lezenQlown wrote:Paul Walker overleden, rip Fast & Furious films.
Shit man...gecondoleerd kerelstefan_helmond wrote:Stond er vandaag om half 7 politie aan de deur, om te vertellen dat m' vader overleden was aan een epileptische aanval. Zo onverwachts. Rust zacht papa.
gecondoleerd, erg veel sterkte hiermee.stefan_helmond wrote:Stond er vandaag om half 7 politie aan de deur, om te vertellen dat m' vader overleden was aan een epileptische aanval. Zo onverwachts. Rust zacht papa.
gecondoleerd en sterkte ermee.stefan_helmond wrote:Stond er vandaag om half 7 politie aan de deur, om te vertellen dat m' vader overleden was aan een epileptische aanval. Zo onverwachts. Rust zacht papa.
Wow heftig man, gecondoleerd en sterkte!stefan_helmond wrote:Stond er vandaag om half 7 politie aan de deur, om te vertellen dat m' vader overleden was aan een epileptische aanval. Zo onverwachts. Rust zacht papa.
Heftig! Gecondoleerdstefan_helmond wrote:Stond er vandaag om half 7 politie aan de deur, om te vertellen dat m' vader overleden was aan een epileptische aanval. Zo onverwachts. Rust zacht papa.