Ja respect is ver te zoeken voor sommige idiotenurbandesigner wrote:https://twitter.com/FR1908Daan
Vies vuil kakkerlakje :')
Trieste mannetjes
Ja respect is ver te zoeken voor sommige idiotenurbandesigner wrote:https://twitter.com/FR1908Daan
Vies vuil kakkerlakje :')
Precies dit.Parvuz wrote:Het is toch te triest voor woorden.
Ja. LSD in een voetbalstadionParvuz wrote:Het is toch te triest voor woorden.
That's what they say. Schijnt dat ie dacht een adelaar te zijn en te kunnen vliegen.Parvuz wrote:Was die onder invloed?
JVDM wrote:That's what they say. Schijnt dat ie dacht een adelaar te zijn en te kunnen vliegen.Parvuz wrote:Was die onder invloed?
Parvuz wrote:Tja word wel snel geroepen natuurlijk. Neemt niet weg dat het sneu gedrag is wat die 'supporters' van Feyenoord en PSV als reactie daarop op twitter zetten.
Bij ons in dorp hangen er al 3 weken lang van die kerstlichtenSteffnov wrote:Nu al de eerste kerstnummers op de radio voorbij horen komen...DAFUQ??
Ook dit in mijn winkelcentrumSL8492 wrote:Bij ons in dorp hangen er al 3 weken lang van die kerstlichtenSteffnov wrote:Nu al de eerste kerstnummers op de radio voorbij horen komen...DAFUQ??
Haha, mijn broer heeft ze wel gekocht.Lyst wrote:2 jaar geleden overwogen hebben om bitcoins te kopen en dat toen niet gedaan hebben.Is in twee jaar tijd een paar honderd keer over de kop gegaan.
Helemaal de laatste maand, 200 euro in september is nu 1000 euro waard.
Hier begint er al een in september z'n kamer en voortuin te versieren....SL8492 wrote:Bij ons in dorp hangen er al 3 weken lang van die kerstlichtenSteffnov wrote:Nu al de eerste kerstnummers op de radio voorbij horen komen...DAFUQ??
het klopt natuurlijk dat het sneu gedrag is, maar ajax supporters zijn niet veel beter. de hulpverleners uitschelden voor tyfusleiers en weet ik het omdat ze volgens hun niet snel genoeg werken... getuigd ook van een hoog niveau.AniThing wrote:Parvuz wrote:Tja word wel snel geroepen natuurlijk. Neemt niet weg dat het sneu gedrag is wat die 'supporters' van Feyenoord en PSV als reactie daarop op twitter zetten.
niet alleen die 2 clubs
zelfs mensen die niet van voetbal houden heb ik trieste reacties zien plaatsen.
altijd jammer dat met dit soort gebeurtenissen nooit normaal om kan worden gegaan door verschillende clubs
Als 't toch hardstyle moet zijn, dan maar G4H. Altijd hetzelfde ja klopt blabla, boeie, lekkere nummers, ik ga liever los op platen die ik vet vind en goed ken dan dat iedereen vernieuwend wil zijn.
Never change a winning act