Rawbin wrote:Dit keer duizend. Overigens verbaast het me niet dat Nera en Julian dikke maatjes zijn, soort zoekt soort.KSwoosh wrote:Ik vind het nogal triest hoe Julian is.Nerazzurro93 wrote:Ik vind het nogal triest de manier waarop hij over Julian praat.
Active topics in Off-Topic
Moderators
dat wordt een leuk oud en nieuwSL8492 wrote:Welk bewijs?El Mare wrote:Het bewijs staat iig in het Loudness topic![]()
OT: Mn moeder die nou behoorlijk pissig is na wat er vannacht is gebeurd, en ik mag daardoor de komende 3 maanden niet meer naar feesten
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Stelletje emo's
Loveyou Chicken
Loveyou Chicken
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
De nieuwe garde die hier zich aangemeld heeft, en met name kerels zoals deze meneer hier.
Hahaha en van al z'n reacties is er ook maar 1 reactie op iets wat hij afkraakt en dat is dan ook gelijk de plaat die iedereen af kraakt.Qlown wrote:De nieuwe garde die hier zich aangemeld heeft, en met name kerels zoals deze meneer hier.
Me aangesproken voelenQlown wrote:De nieuwe garde die hier zich aangemeld heeft, en met name kerels zoals deze meneer hier.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
JVDM wrote:Stelletje emo's
Loveyou Chicken
Niet alleen de nieuwe garde hoor.Qlown wrote:De nieuwe garde die hier zich aangemeld heeft, en met name kerels zoals deze meneer hier.
Ik weet haast wel zeker van niet, en het is niet bepaald de lichtste jongen hé, er gaan heel wat kilotjes mee de lucht in als die moet stampenThe Skribbler wrote:Julian Wendler. Ongelofeloos, wat een kerel is dat...
Staat op elk feestje als verlamd, heeft (denk ik) nog nooit een echt kutje gezien behalve die van zijn moeder toen hij daar uit kwam... en dan nog gaat hij mensen belachelijk maken als ze (hetzij een beetje onder invloed van alcohol) uit hun plaat gaan als Zany moet draaien, en daarna (zoals hij het zelf mooi verwoordde) 'meisjes gaan hosselen' hahahahahahahaha echt grappig man en ook heel erg sterk om je zo over andermans "leed" populair te maken.
Laat zulke posts gewoon achterwege, kerel. We zijn allemaal jong of jong geweest, ik denk dat de meeste mensen hier wel eens over hun nek zijn gegaan van drank of drugs, we hebben waarschijnlijk allemaal wel eens geprobeerd een meisje te versieren terwijl we daar niet echt (meer) toe in staat waren... Dat wil dus niet zeggen dat we van onze 'vrienden' moeten verwachten dat zij lachend zulke verhalen online plempen. De vrienden die dat bij mij op zo'n sympathieke manier doen zoals jij heb ik gelukkig niet, en als ik ze zou hebben, zou dat in ieder geval niet meer voor lang zijn.
Oke doei groetjes mazzel en weet ik wat nog meer.
Bij een hele goede vriendin vannacht ingebroken door getint volk. Ze heeft terwijl ze bezig waren met de voordeur meteen 112 gebeld. Het duurde 20 minuten voordat de politie eenmaal gearriveerd was. Prima norm was mij betreft.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Zaterdag nacht als een malle een snoei hete pizza naar binnen lopen werken en nu onmundig last van m'n verbrandde gehemelte..
iPhone van iets meer dan 2 jaar oud die vreselijke keuren begint te krijgen.
Destination wrote:Zaterdag nacht als een malle een snoei hete pizza naar binnen lopen werken en nu onmundig last van m'n verbrandde gehemelte..
Beide ik ook_theon_ wrote:iPhone van iets meer dan 2 jaar oud die vreselijke keuren begint te krijgen.
Wat een waardeloze toevoeging op je verhaal. Laat dit soort racistische opmerkingen achterwege aub...mrazura wrote:Bij een hele goede vriendin vannacht ingebroken door getint volk. Ze heeft terwijl ze bezig waren met de voordeur meteen 112 gebeld. Het duurde 20 minuten voordat de politie eenmaal gearriveerd was. Prima norm was mij betreft.
The Skribbler wrote:Wat een waardeloze toevoeging op je verhaal. Laat dit soort racistische opmerkingen achterwege aub...mrazura wrote:Bij een hele goede vriendin vannacht ingebroken door getint volk. Ze heeft terwijl ze bezig waren met de voordeur meteen 112 gebeld. Het duurde 20 minuten voordat de politie eenmaal gearriveerd was. Prima norm was mij betreft.
omdat?
hij geeft nu zelf aan om wat voor volk het gaat. anders krijg je straks weer iedereen met ze vraag: waren zeker weer buitenlanders oid.
tis toch ook gewoon klote volk
The Skribbler wrote:Wat een waardeloze toevoeging op je verhaal. Laat dit soort racistische opmerkingen achterwege aub...mrazura wrote:Bij een hele goede vriendin vannacht ingebroken door getint volk. Ze heeft terwijl ze bezig waren met de voordeur meteen 112 gebeld. Het duurde 20 minuten voordat de politie eenmaal gearriveerd was. Prima norm was mij betreft.
Denken dat je op 1 toets na alle toetsen in de toetsweek wel goed of heel goed heb gemaakt, en dan dit terugkrijgt:
Economie: 3,8
Engels: 4,3
Natuurkunde: 4,8
Maatschappijleer: 5,0
Nederlands: 5,6
Wiskunde B: 5,8
Scheikunde: 6,0

Kom er maar in allemaal... Sander, zet het gewoon niet op HT
..
Haha, ik doe tegenwoordig geen uitspraken meer over of ik een toets goed of slecht gemaakt heb. 
Dit dus, ben hier al een tijd geleden mee gestopt.Parvuz wrote:Haha, ik doe tegenwoordig geen uitspraken meer over of ik een toets goed of slecht gemaakt heb.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Het neemt anders aardig wat vragen bij me weg. Waardevol detail en tevens gewoon een waargenomen feit wanneer die vriendin het zelf gezien heeft.The Skribbler wrote:Wat een waardeloze toevoeging op je verhaal. Laat dit soort racistische opmerkingen achterwege aub...mrazura wrote:Bij een hele goede vriendin vannacht ingebroken door getint volk. Ze heeft terwijl ze bezig waren met de voordeur meteen 112 gebeld. Het duurde 20 minuten voordat de politie eenmaal gearriveerd was. Prima norm was mij betreft.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
kkinteressantSL8492 wrote:Denken dat je op 1 toets na alle toetsen in de toetsweek wel goed of heel goed heb gemaakt, en dan dit terugkrijgt:
welkom in nederlandCruelty wrote:Stoor me hier nogal aan.The Skribbler wrote:Wat een waardeloze toevoeging op je verhaal. Laat dit soort racistische opmerkingen achterwege aub...
Je kunt niets zeggen of je bent meteen een racist...
Niks mis met racisme, tegenwoordig is het niet zo gek dat steeds meer mensen racistische uitlatingen hebbenThe Skribbler wrote:Wat een waardeloze toevoeging op je verhaal. Laat dit soort racistische opmerkingen achterwege aub...mrazura wrote:Bij een hele goede vriendin vannacht ingebroken door getint volk. Ze heeft terwijl ze bezig waren met de voordeur meteen 112 gebeld. Het duurde 20 minuten voordat de politie eenmaal gearriveerd was. Prima norm was mij betreft.
Ja want het is immers heel logisch dat je incidenten generaliseert naar een grote groep. Hoe kun je nu iemand beoordelen op zijn ras, wat kan iemand er aan doen waar hij geboren is? Ontbreekt je dan iedere vorm van inlevingsvermogen of is logisch nadenken nu echt zo moeilijk.