The Skribbler schreef:
Julian Wendler. Ongelofeloos, wat een kerel is dat...
Staat op elk feestje als verlamd, heeft (denk ik) nog nooit een echt kutje gezien behalve die van zijn moeder toen hij daar uit kwam... en dan nog gaat hij mensen belachelijk maken als ze (hetzij een beetje onder invloed van alcohol) uit hun plaat gaan als Zany moet draaien, en daarna (zoals hij het zelf mooi verwoordde) 'meisjes gaan hosselen' hahahahahahahaha echt grappig man en ook heel erg sterk om je zo over andermans "leed" populair te maken.
Laat zulke posts gewoon achterwege, kerel. We zijn allemaal jong of jong geweest, ik denk dat de meeste mensen hier wel eens over hun nek zijn gegaan van drank of drugs, we hebben waarschijnlijk allemaal wel eens geprobeerd een meisje te versieren terwijl we daar niet echt (meer) toe in staat waren... Dat wil dus niet zeggen dat we van onze 'vrienden' moeten verwachten dat zij lachend zulke verhalen online plempen. De vrienden die dat bij mij op zo'n sympathieke manier doen zoals jij heb ik gelukkig niet, en als ik ze zou hebben, zou dat in ieder geval niet meer voor lang zijn.
Oke doei groetjes mazzel en weet ik wat nog meer.
Ik weet haast wel zeker van niet, en het is niet bepaald de lichtste jongen hé, er gaan heel wat kilotjes mee de lucht in als die moet stampen