Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:32 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
KSwoosh schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ik vind het nogal triest de manier waarop hij over Julian praat.

Ik vind het nogal triest hoe Julian is.

Dit keer duizend. Overigens verbaast het me niet dat Nera en Julian dikke maatjes zijn, soort zoekt soort.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 23:05 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
El Mare schreef:
Het bewijs staat iig in het Loudness topic ^^

Welk bewijs? :huh:

OT: Mn moeder die nou behoorlijk pissig is na wat er vannacht is gebeurd, en ik mag daardoor de komende 3 maanden niet meer naar feesten :thumbdown:

dat wordt een leuk oud en nieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 23:40 

Hardtraxx Veteran

Stelletje emo's

Loveyou Chicken :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:13 

Hardtraxx Veteran

De nieuwe garde die hier zich aangemeld heeft, en met name kerels zoals deze meneer hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:18 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
De nieuwe garde die hier zich aangemeld heeft, en met name kerels zoals deze meneer hier.

Hahaha en van al z'n reacties is er ook maar 1 reactie op iets wat hij afkraakt en dat is dan ook gelijk de plaat die iedereen af kraakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:36 

Hardtraxxer

Qlown schreef:

Me aangesproken voelen :cry: haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:11 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Stelletje emo's

Loveyou Chicken :kiss2:

:$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:32 

Hardtraxx Crew

Qlown schreef:

Niet alleen de nieuwe garde hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:37 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Julian Wendler. Ongelofeloos, wat een kerel is dat...
Staat op elk feestje als verlamd, heeft (denk ik) nog nooit een echt kutje gezien behalve die van zijn moeder toen hij daar uit kwam... en dan nog gaat hij mensen belachelijk maken als ze (hetzij een beetje onder invloed van alcohol) uit hun plaat gaan als Zany moet draaien, en daarna (zoals hij het zelf mooi verwoordde) 'meisjes gaan hosselen' hahahahahahahaha echt grappig man en ook heel erg sterk om je zo over andermans "leed" populair te maken.

Laat zulke posts gewoon achterwege, kerel. We zijn allemaal jong of jong geweest, ik denk dat de meeste mensen hier wel eens over hun nek zijn gegaan van drank of drugs, we hebben waarschijnlijk allemaal wel eens geprobeerd een meisje te versieren terwijl we daar niet echt (meer) toe in staat waren... Dat wil dus niet zeggen dat we van onze 'vrienden' moeten verwachten dat zij lachend zulke verhalen online plempen. De vrienden die dat bij mij op zo'n sympathieke manier doen zoals jij heb ik gelukkig niet, en als ik ze zou hebben, zou dat in ieder geval niet meer voor lang zijn.
Oke doei groetjes mazzel en weet ik wat nog meer.

Ik weet haast wel zeker van niet, en het is niet bepaald de lichtste jongen hé, er gaan heel wat kilotjes mee de lucht in als die moet stampen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:37 

Hardtraxx Veteran

Bij een hele goede vriendin vannacht ingebroken door getint volk. Ze heeft terwijl ze bezig waren met de voordeur meteen 112 gebeld. Het duurde 20 minuten voordat de politie eenmaal gearriveerd was. Prima norm was mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 21:28 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag nacht als een malle een snoei hete pizza naar binnen lopen werken en nu onmundig last van m'n verbrandde gehemelte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 21:56 

Hardtraxx Veteran

iPhone van iets meer dan 2 jaar oud die vreselijke keuren begint te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 09:16 

Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Zaterdag nacht als een malle een snoei hete pizza naar binnen lopen werken en nu onmundig last van m'n verbrandde gehemelte..

_theon_ schreef:
iPhone van iets meer dan 2 jaar oud die vreselijke keuren begint te krijgen.

Beide ik ook :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:37 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Bij een hele goede vriendin vannacht ingebroken door getint volk. Ze heeft terwijl ze bezig waren met de voordeur meteen 112 gebeld. Het duurde 20 minuten voordat de politie eenmaal gearriveerd was. Prima norm was mij betreft.

Wat een waardeloze toevoeging op je verhaal. Laat dit soort racistische opmerkingen achterwege aub...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
mrazura schreef:

Wat een waardeloze toevoeging op je verhaal. Laat dit soort racistische opmerkingen achterwege aub...

omdat?

hij geeft nu zelf aan om wat voor volk het gaat. anders krijg je straks weer iedereen met ze vraag: waren zeker weer buitenlanders oid.

tis toch ook gewoon klote volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:52 

Donateur

The Skribbler schreef:
mrazura schreef:

xd Het zegt het tenminste nog netjes haha! Ik had er wat groffers neergezet en had het wat meer gespecificeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:54 

Hardtraxx Veteran

Denken dat je op 1 toets na alle toetsen in de toetsweek wel goed of heel goed heb gemaakt, en dan dit terugkrijgt:

Economie: 3,8
Engels: 4,3
Natuurkunde: 4,8
Maatschappijleer: 5,0
Nederlands: 5,6
Wiskunde B: 5,8
Scheikunde: 6,0

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:55 

Hardtraxx Veteran

Kom er maar in allemaal... Sander, zet het gewoon niet op HT xd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:56 

Hardtraxx Veteran

Haha, ik doe tegenwoordig geen uitspraken meer over of ik een toets goed of slecht gemaakt heb. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:57 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Haha, ik doe tegenwoordig geen uitspraken meer over of ik een toets goed of slecht gemaakt heb. ^^

Dit dus, ben hier al een tijd geleden mee gestopt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:14 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
mrazura schreef:

Het neemt anders aardig wat vragen bij me weg. Waardevol detail en tevens gewoon een waargenomen feit wanneer die vriendin het zelf gezien heeft. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:20 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Denken dat je op 1 toets na alle toetsen in de toetsweek wel goed of heel goed heb gemaakt, en dan dit terugkrijgt:

Economie: 3,8
Engels: 4,3
Natuurkunde: 4,8
Maatschappijleer: 5,0
Nederlands: 5,6
Wiskunde B: 5,8
Scheikunde: 6,0

:x

kkinteressant
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:46 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
The Skribbler schreef:

Stoor me hier nogal aan.
Je kunt niets zeggen of je bent meteen een racist...

welkom in nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:51 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
mrazura schreef:

Niks mis met racisme, tegenwoordig is het niet zo gek dat steeds meer mensen racistische uitlatingen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:59 

Aan het typen...

Ja want het is immers heel logisch dat je incidenten generaliseert naar een grote groep. Hoe kun je nu iemand beoordelen op zijn ras, wat kan iemand er aan doen waar hij geboren is? Ontbreekt je dan iedere vorm van inlevingsvermogen of is logisch nadenken nu echt zo moeilijk.
Vorige  1 ... 711, 712, 713, 714, 715, 716, 717 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic