Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:41 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Hardtraxx is geen Facebook waar je alles zomaar als een kip zonder kop neer pleurt.

Leuke woordspeling. :) Maar het offtopic gedeelte nodigt ook niet echt uit tot intelligente discussies, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:54 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
chas1n schreef:
Droevig spelend Milan, al 3 wedstrijden wezen kijken nu en het lijkt helemaal nergens op dit seizoen. Niet Milanwaardig.

Haha terecht. Genoa had 4 van de 5 laatste wedstrijden gewonnen. Alleen Juve was te sterk. Wordt tijd dat Allegri eruit gaat, wat een pannenkoek. Ook leuk dat Napoli met 0-1 heeft verloren van Parma.

Inderdaad een pannenkoek, zijn opstellingen gaan vaak nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:54 

Hardtraxx Veteran

Het ligt altijd aan jou, Kipje... :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:57 

Hardtraxx Veteran

Ik weet het Dirk, ik ben ook gewoon een mislukking. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:29 

Hardtraxx Veteran

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:31 

Hardtraxx Crew

Partijdige scheidsrechter waardoor je verliest :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:37 

Hardtraxx Veteran

Julian Wendler. Ongelofeloos, wat een kerel is dat...
Staat op elk feestje als verlamd, heeft (denk ik) nog nooit een echt kutje gezien behalve die van zijn moeder toen hij daar uit kwam... en dan nog gaat hij mensen belachelijk maken als ze (hetzij een beetje onder invloed van alcohol) uit hun plaat gaan als Zany moet draaien, en daarna (zoals hij het zelf mooi verwoordde) 'meisjes gaan hosselen' hahahahahahahaha echt grappig man en ook heel erg sterk om je zo over andermans "leed" populair te maken.

Laat zulke posts gewoon achterwege, kerel. We zijn allemaal jong of jong geweest, ik denk dat de meeste mensen hier wel eens over hun nek zijn gegaan van drank of drugs, we hebben waarschijnlijk allemaal wel eens geprobeerd een meisje te versieren terwijl we daar niet echt (meer) toe in staat waren... Dat wil dus niet zeggen dat we van onze 'vrienden' moeten verwachten dat zij lachend zulke verhalen online plempen. De vrienden die dat bij mij op zo'n sympathieke manier doen zoals jij heb ik gelukkig niet, en als ik ze zou hebben, zou dat in ieder geval niet meer voor lang zijn.
Oke doei groetjes mazzel en weet ik wat nog meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:41 

Wat heeft die persoonlijke aanval op hem voor zin? Als je je persoonlijke frustraties wilt uiten doe dat dan aub in een pb naar hem. Wat jij nu doet is goedkoop scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:42 

Hardtraxx Veteran

Ik geloof dat we zojuist het best beargumenteerde irritatiemomentje gevonden hebben. :)

Kan je ook geen ongelijk geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:44 

Nerazzurro93 schreef:
Wat heeft die persoonlijke aanval op hem voor zin? Als je je persoonlijke frustraties wilt uiten doe dat dan aub in een pb naar hem.

iedereen op HT is het wel eens met zijn post denk ik
ik iig wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:46 

KSwoosh schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Wat heeft die persoonlijke aanval op hem voor zin? Als je je persoonlijke frustraties wilt uiten doe dat dan aub in een pb naar hem.

ik iig wel

Ik vind het nogal triest de manier waarop hij over Julian praat. Dat je het hebt over het feit dat hij sommige dingen misschien niet op het internet moet zetten ok. Maar dat je iemand even ongenegeerd af gaat zeiken over internet is erg triest. Zoiets kan beter op een normale manier direct tegen de persoon worden gezegd. Wat The Skibbler doet is gewoon goedkoop scoren over iemand anders rug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:48 

Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Rawbin schreef:
Hardtraxx is geen Facebook waar je alles zomaar als een kip zonder kop neer pleurt.

Leuke woordspeling. :) Maar het offtopic gedeelte nodigt ook niet echt uit tot intelligente discussies, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.

Daar heb je mate voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:49 

Hardtraxx Beheerder

Nerazzurro93 schreef:
KSwoosh schreef:
Nerazzurro93 schreef:

ik iig wel

Ik vind het nogal triest de manier waarop hij over Julian praat. Dat je het hebt over het feit dat hij sommige dingen misschien niet op het internet moet zetten ok. Maar dat je iemand even ongenegeerd af gaat zeiken over internet is erg triest. Zoiets kan beter op een normale manier direct tegen de persoon worden gezegd. Wat The Skibbler doet is gewoon goedkoop scoren over iemand anders rug.

Dat is dus het hele verhaal, hij probeert duidelijk te maken wat Julian net deed bij Sander. Nederlands is moeilijk te volgen als je uit Italiƫ komt, ik snap het wel xoxoxo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:51 

Ja en waarom moet hij dan alle andere dingen die hij over Julian vindt er meteen bij halen? Het lijkt wel alsof hij dit moment aangrijpt om hem helemaal belachelijk te maken, omdat hij merkt dat een deel van HT het met hem eens is over wat hij over Julian zei m.b.t. de nachtelijke uitstapjes van Sander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:52 

Hardtraxx Veteran

Daarnaast is dit het irritatietopic. Wat deed Julian vond ik... tja... irritant ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 18:53 

Hardtraxx Beheerder

Nerazzurro93 schreef:
Ja en waarom moet hij dan alle andere dingen die hij over Julian vindt er meteen bij halen? Het lijkt wel alsof hij dit moment aangrijpt om hem helemaal belachelijk te maken, omdat hij merkt dat een deel van HT het met hem eens is over wat hij over Julian ze m.b.t. de nachtelijke uitstapjes van Sander.

Ik denk dat jij de enige bent die het niet met hem eens is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:45 

Hardtraxx Elite

Neraz heeft gewoon gelijk. Eerst gaat The Skribbler 'haten' op de manieren van Koekie. Hoe hij op het internet iemand belachelijk maakt. Daarna doet hij precies hetzelfde alleen dan over en-er-gy i.p.v. Sander.
Daarnaast vind ik gewoon dat je die 2 lekker heen moet laten doen, zolang zij het beiden niet erg vinden is het toch prima? Het lijkt wel dat er altijd een slachtoffer moet zijn op HT eerst Chris Two en nu En-er-gy.... Wie is de volgende? Ben ik dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:46 

Hardtraxx Veteran

Over slachtoffers gesproken. Die wout1997 was ook altijd een slachtoffertje. Wat is er eigenlijk met hem gebeurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:48 

Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Over slachtoffers gesproken. Die wout1997 was ook altijd een slachtoffertje. Wat is er eigenlijk met hem gebeurd?

Die is vorige week overleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:33 

Hardtraxx Veteran

Hahaha kunnen we weer. Heerlijk leesvoer hoor op de zondagavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:40 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Ja.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:15 

Nerazzurro93 schreef:
Ik vind het nogal triest de manier waarop hij over Julian praat.

Ik vind het nogal triest hoe Julian is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:59 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ik vind het nogal triest de manier waarop hij over Julian praat.

Ik vind het nogal triest hoe Julian is.

Dit keer duizend. Overigens verbaast het me niet dat Nera en Julian dikke maatjes zijn, soort zoekt soort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:18 

Hardtraxx Veteran

Het bewijs staat iig in het Loudness topic ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:31 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Het bewijs staat iig in het Loudness topic ^^

Welk bewijs? :huh:

OT: Mn moeder die nou behoorlijk pissig is na wat er vannacht is gebeurd, en ik mag daardoor de komende 3 maanden niet meer naar feesten :thumbdown:
Vorige  1 ... 710, 711, 712, 713, 714, 715, 716 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic