Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
patrickjeb wrote:Waarom irriteer je je aan hem?
Erger.

Gr.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Je bent zelf erger, politie
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Ik zit hier te janken van het lachen :lol:
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Andromeda wrote:
patrickjeb wrote:Waarom irriteer je je aan hem?
Erger.

Gr.
Andromeda: Mijn rip is verwijdert door The Magic Show :/ :( - dat moet 'is verwijderd' zijn.
Andromeda: Die track bestaat ook al een jaar, alleen Headhunterz vind zichzelf suprieur, - 'Headhunterz vindt' moet dat zijn.
Andromeda: Ik ben tevrede - tevreden obv
Andromeda: kan in het reitje Out Of Control, Hellhound etc. - het reitje, for real?

Voor iemand die 'je ergeren aan/iets irriteert je' gaat verbeteren met een heel bijdehand 'Gr.' erachter, maak je zelf wel een stuk dommere fouten :P
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Image

Gr.
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
Is die voor mij bedoeld?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nieuwe dienstregeling syntus. >.<
Laten ze een bus vanuit Hengelo rechtstreeks naar de universiteit rijden en dan doen ze dat om 19 over heel en half. Terwijl alle colleges om kwart voor beginnen en alle colleges om half afgelopen zijn. En als je denkt 19 minuten na een college wachten is op zich nog wel te doen, nou 's middags rijdt ie om 26 over heel en half. Hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon een bus ergens tussen 5 en 10 over het halve uur en de mensen die uit de colleges komen hebben direct aansluiting en de mensen die naar colleges gaan zijn netjes op tijd. Nu kunnen ze hem net zo goed niet laten rijden.

Edit: Wil je ze dat duidelijk maken via de klantenservice, wordt je op de service pagina verwezen naar Mijn Syntus, dus ik een account aanmaken. Ben ik eenmaal ingelogd, klik ik binnen Mijn Syntus op klantenservice, wordt ik naar de pagina doorverwezen waar op stond dat ik bij Mijn Syntus moet zijn. :x
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
Lyst wrote:Nieuwe dienstregeling syntus. >.<
Laten ze een bus vanuit Hengelo rechtstreeks naar de universiteit rijden en dan doen ze dat om 19 over heel en half. Terwijl alle colleges om kwart voor beginnen en alle colleges om half afgelopen zijn. En als je denkt 19 minuten na een college wachten is op zich nog wel te doen, nou 's middags rijdt ie om 26 over heel en half. Hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon een bus ergens tussen 5 en 10 over het halve uur en de mensen die uit de colleges komen hebben direct aansluiting en de mensen die naar colleges gaan zijn netjes op tijd. Nu kunnen ze hem net zo goed niet laten rijden.

Edit: Wil je ze dat duidelijk maken via de klantenservice, wordt je op de service pagina verwezen naar Mijn Syntus, dus ik een account aanmaken. Ben ik eenmaal ingelogd, klik ik binnen Mijn Syntus op klantenservice, wordt ik naar de pagina doorverwezen waar op stond dat ik bij Mijn Syntus moet zijn. :x
Moet je ook gewoon in Enschede gaan wonen :P Syntus is een drama concern.
N
Geck-o wrote:Heb trouwens laatst weer wat techno setjes online gezet, voor de liefhebberz:(L)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Nerazzurro93 wrote:
Geck-o wrote:Heb trouwens laatst weer wat techno setjes online gezet, voor de liefhebberz:(L)
en dat irriteert je? xd
N
Ja best wel :P Hoeft niet meteen negatief opgevat te worden. Maar het is inmiddels geïntegreerd in de taal en ik begrijp gewoon niet waarom. Ik snap niet waarom je van een 's' een 'z' zou maken. Als je dit uit zou spreken zeg je dan ook liefhebberzzzzzzzzzzz of hoe zit dat?

Ach misschien moet ik het langs me heen laten gaan :P
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Voor deze week maar 4 uurtjes ingeroosterd staan en dan word je ook nog afgebeld :thumbdown:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Waarom is jouw naam dan niet Nerassurro93, als je zo'n hekel aan de 'Z' hebt?
N
Dan zou het eerder (Ner)assurdo moeten zijn.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Irriteert Internazionale je dan weer niet?
N
Nee want dat hoort gewoon met een 'z', omdat de naam van de Nazi's afstamt ok?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
In dit geval heeft Nerazzurro een punt, en probeert de rest grappig te zijn. Is t dus niet.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik vraag me af of Geck-O dat sowieso niet grappig bedoelt heeft (ookal was het niet grappig). Kan me haast niet voorstellen dat hij dat bewust zo neer zet om een stoere hardstyler te zijn.

En ohja, waar de fuck gaat het eigenlijk over?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Oh ik probeer niet grappig te zijn hoor. Ik post gewoon wat er als eerst in me opkomt, zonder er al teveel bij na te denken.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Hardtraxx is geen Facebook waar je alles zomaar als een kip zonder kop neer pleurt.
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
chicken wrote:Oh ik probeer niet grappig te zijn hoor. Ik post gewoon wat er als eerst in me opkomt, zonder er al teveel bij na te denken.
Zou ik dus geen gewoonte van maken.
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
De gifbeker
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
stoer
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Droevig spelend Milan, al 3 wedstrijden wezen kijken nu en het lijkt helemaal nergens op dit seizoen. Niet Milanwaardig.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
chas1n wrote:Droevig spelend Milan, al 3 wedstrijden wezen kijken nu en het lijkt helemaal nergens op dit seizoen. Niet Milanwaardig.
Haha terecht. Genoa had 4 van de 5 laatste wedstrijden gewonnen. Alleen Juve was te sterk. Wordt tijd dat Allegri eruit gaat, wat een pannenkoek. Ook leuk dat Napoli met 0-1 heeft verloren van Parma.