Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:05 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Waarom irriteer je je aan hem?

Erger.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:07 

Hardtraxx Veteran

Je bent zelf erger, politie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:13 

Hardtraxx Veteran

Ik zit hier te janken van het lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:40 

Hardtraxx Addict

Andromeda schreef:
patrickjeb schreef:
Waarom irriteer je je aan hem?

Erger.

Gr.

Andromeda: Mijn rip is verwijdert door The Magic Show :/ :( - dat moet 'is verwijderd' zijn.
Andromeda: Die track bestaat ook al een jaar, alleen Headhunterz vind zichzelf suprieur, - 'Headhunterz vindt' moet dat zijn.
Andromeda: Ik ben tevrede - tevreden obv
Andromeda: kan in het reitje Out Of Control, Hellhound etc. - het reitje, for real?

Voor iemand die 'je ergeren aan/iets irriteert je' gaat verbeteren met een heel bijdehand 'Gr.' erachter, maak je zelf wel een stuk dommere fouten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:56 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 00:58 

Hardtraxx Addict

Is die voor mij bedoeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 11:17 

Aan het typen...

Nieuwe dienstregeling syntus. >.<
Laten ze een bus vanuit Hengelo rechtstreeks naar de universiteit rijden en dan doen ze dat om 19 over heel en half. Terwijl alle colleges om kwart voor beginnen en alle colleges om half afgelopen zijn. En als je denkt 19 minuten na een college wachten is op zich nog wel te doen, nou 's middags rijdt ie om 26 over heel en half. Hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon een bus ergens tussen 5 en 10 over het halve uur en de mensen die uit de colleges komen hebben direct aansluiting en de mensen die naar colleges gaan zijn netjes op tijd. Nu kunnen ze hem net zo goed niet laten rijden.

Edit: Wil je ze dat duidelijk maken via de klantenservice, wordt je op de service pagina verwezen naar Mijn Syntus, dus ik een account aanmaken. Ben ik eenmaal ingelogd, klik ik binnen Mijn Syntus op klantenservice, wordt ik naar de pagina doorverwezen waar op stond dat ik bij Mijn Syntus moet zijn. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 13:20 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Nieuwe dienstregeling syntus. >.<
Laten ze een bus vanuit Hengelo rechtstreeks naar de universiteit rijden en dan doen ze dat om 19 over heel en half. Terwijl alle colleges om kwart voor beginnen en alle colleges om half afgelopen zijn. En als je denkt 19 minuten na een college wachten is op zich nog wel te doen, nou 's middags rijdt ie om 26 over heel en half. Hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon een bus ergens tussen 5 en 10 over het halve uur en de mensen die uit de colleges komen hebben direct aansluiting en de mensen die naar colleges gaan zijn netjes op tijd. Nu kunnen ze hem net zo goed niet laten rijden.

Edit: Wil je ze dat duidelijk maken via de klantenservice, wordt je op de service pagina verwezen naar Mijn Syntus, dus ik een account aanmaken. Ben ik eenmaal ingelogd, klik ik binnen Mijn Syntus op klantenservice, wordt ik naar de pagina doorverwezen waar op stond dat ik bij Mijn Syntus moet zijn. :x

Moet je ook gewoon in Enschede gaan wonen :P Syntus is een drama concern.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 14:27 

Geck-o schreef:
Heb trouwens laatst weer wat techno setjes online gezet, voor de liefhebberz:(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 14:29 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Geck-o schreef:
Heb trouwens laatst weer wat techno setjes online gezet, voor de liefhebberz:(L)

en dat irriteert je? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 14:37 

Ja best wel :P Hoeft niet meteen negatief opgevat te worden. Maar het is inmiddels geïntegreerd in de taal en ik begrijp gewoon niet waarom. Ik snap niet waarom je van een 's' een 'z' zou maken. Als je dit uit zou spreken zeg je dan ook liefhebberzzzzzzzzzzz of hoe zit dat?

Ach misschien moet ik het langs me heen laten gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 14:53 

Hardtraxx Crew

Voor deze week maar 4 uurtjes ingeroosterd staan en dan word je ook nog afgebeld :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 15:43 

Hardtraxx Veteran

Waarom is jouw naam dan niet Nerassurro93, als je zo'n hekel aan de 'Z' hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 16:03 

Dan zou het eerder (Ner)assurdo moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 17:19 

Hardtraxx Veteran

Irriteert Internazionale je dan weer niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 17:25 

Nee want dat hoort gewoon met een 'z', omdat de naam van de Nazi's afstamt ok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 19:31 

Hardtraxx Veteran

In dit geval heeft Nerazzurro een punt, en probeert de rest grappig te zijn. Is t dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

Ik vraag me af of Geck-O dat sowieso niet grappig bedoelt heeft (ookal was het niet grappig). Kan me haast niet voorstellen dat hij dat bewust zo neer zet om een stoere hardstyler te zijn.

En ohja, waar de fuck gaat het eigenlijk over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 20:48 

Hardtraxx Veteran

Oh ik probeer niet grappig te zijn hoor. Ik post gewoon wat er als eerst in me opkomt, zonder er al teveel bij na te denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 21:12 

Hardtraxx Veteran

Hardtraxx is geen Facebook waar je alles zomaar als een kip zonder kop neer pleurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 21:32 

Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Oh ik probeer niet grappig te zijn hoor. Ik post gewoon wat er als eerst in me opkomt, zonder er al teveel bij na te denken.

Zou ik dus geen gewoonte van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 22:57 

Hardtraxx Crew

De gifbeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 02:42 

Hardtraxx Veteran

stoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 02:44 

Hardtraxx Veteran

Droevig spelend Milan, al 3 wedstrijden wezen kijken nu en het lijkt helemaal nergens op dit seizoen. Niet Milanwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 10:15 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Droevig spelend Milan, al 3 wedstrijden wezen kijken nu en het lijkt helemaal nergens op dit seizoen. Niet Milanwaardig.

Haha terecht. Genoa had 4 van de 5 laatste wedstrijden gewonnen. Alleen Juve was te sterk. Wordt tijd dat Allegri eruit gaat, wat een pannenkoek. Ook leuk dat Napoli met 0-1 heeft verloren van Parma.
Vorige  1 ... 709, 710, 711, 712, 713, 714, 715 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic