Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 706, 707, 708, 709, 710, 711, 712 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:26 

Hardtraxx Addict

Haha hoe dom ook, heb zelf ook redelijk wat feestjes gehad terwijl ik nog geen 18 was. Maar nam altijd een ID van iemand anders mee. En was alleen bij Dominator nodig geweest, waar ik na de ID-check gewoon mocht doorlopen
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:28 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
teupie schreef:
Hahahahahahahahahahahahhahahahahah. Mijn dag kan niet meer stuk.

wel.

Ja omdat jij met je domme kop stoer doet
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:29 

Hardtraxx Veteran

Ja, zeg het hem teupie! :list:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:40 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Andromeda schreef:
teupie schreef:
Hahahahahahahahahahahahhahahahahah. Mijn dag kan niet meer stuk.

wel.

Ja omdat jij met je domme kop stoer doet

In de shout was hij ook al verschrikkelijk vervelend bezig, blaag -.-
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:29 

Hardtraxx Veteran

Nu ik erover nadenk ben ik ook echt fucking dom geweest xd.
Ik had iemand anders zn ID kunnen lenen, werd mij nog aangeboden door een reisgenoot in de trein, maar niet gedaan. Had ook nog kunnen zeggen dat ik ID was vergeten en mij eruit proberen te lullen. Maar wat doe ik: Kerel vraagt: Legitimatie alstublieft, ik laat mn eigen ID zien :lol:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 22:43 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Nu ik erover nadenk ben ik ook echt fucking dom geweest xd.
Ik had iemand anders zn ID kunnen lenen, werd mij nog aangeboden door een reisgenoot in de trein, maar niet gedaan. Had ook nog kunnen zeggen dat ik ID was vergeten en mij eruit proberen te lullen. Maar wat doe ik: Kerel vraagt: Legitimatie alstublieft, ik laat mn eigen ID zien :lol:

Wat een halve ben je ook :lol:
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:19 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:59 

Hardtraxx Addict

Bas schreef:
Sommige leden op Hardtraxx...

User hier plaatst een verkooptopic met 4 festival tickets die uitverkocht zijn. Ik direct een pb gestuurd en als eerste bericht in het topic dat ik ze graag alle 4 wil.

Dan ga je ervan uit dat er vanzelf wel gemaild wordt of een berichtje of iets krijgt voor de afhandeling ervan, maar nee. Paar dagen later staat er verkocht en is het topic dicht.

PB gestuurd dat ik er niet zo gecharmeerd van ben, krijg je terug:

Citaat:
Ik lees je bericht nu pas. Aan berichtjes in het aanbod topic heb ik niks. Er waren zelfs meerdere personen voor jou met het sturen van een pb aan mij. Zij hebben de kaarten dan ook gewoon netjes gekregen. Niet zo zaniken.

Mvg

:huh: :x :/

Waarom hij het dan op Hardtraxx aan bied mag Joost [Heee Chicken!] weten, beetje mensen valse hoop geven....

:cry:
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:14 

Hardtraxx Veteran

ik weet het ook niet bas
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:38 

Aan het typen...

Mensen die denken dat ze het heel slecht hebben en vinden dat een actie voor eigen volk belangrijker is dan voor de Filipijnen. En dat uiten ze vervolgens op internet, waar je nog altijd een mobiele telefoon, tablet, pc of laptop en een internetverbinding voor nodig hebt. God wat hebben ze het ook slecht. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:50 

Hardtraxx Veteran

Giro 555 dat weer miljoenen binnen sleept waarvan de helft niet bij die filipijntjes aankomt.
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:51 

Aan het typen...

Ja dan kun je beter niks geven, zodat 0.0 bij die mensen aankomt. Een statement maken tegen geld dat aan de strijkstok blijft hangen is immers belangrijker dan mensen in nood helpen toch?
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:59 

Volgens mij gaat het allemaal naar de portemonnee van Rutte en z'n golfmaatjes.
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ja dan kun je beter niks geven, zodat 0.0 bij die mensen aankomt. Een statement maken tegen geld dat aan de strijkstok blijft hangen is immers belangrijker dan mensen in nood helpen toch?

Tuurlijk, daar heb je ook gelijk in. Ik geef mijn geld liever aan fondsen zoals KWF of Kika. Ik help liever mensen om je heen dan filipijnen die ik toch nooit van me leven ga zien. Heb ooit 50€ aan Haiti gedoneerd, en ze leven daar nogsteeds in een tentje met 3 stokken. Zonde van mijn geld geweest.
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Volgens mij gaat het allemaal naar de portemonnee van Rutte en z'n golfmaatjes.

:lol:
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:22 

Hardtraxx Veteran

Hoezo zonde? Misschien hebben mensen wel hun leven te danken aan die 50 euries.
Die mensen daar kunnen er toch ook niets aan doen dat ze in een zeer arm land leven dat ook nog eens door een grote natuurramp is getroffen, waardoor ze het weinige dat ze al hadden kwijt zijn.
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:29 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Lyst schreef:

Tuurlijk, daar heb je ook gelijk in. Ik geef mijn geld liever aan fondsen zoals KWF of Kika. Ik help liever mensen om je heen dan filipijnen die ik toch nooit van me leven ga zien. Heb ooit 50€ aan Haiti gedoneerd, en ze leven daar nogsteeds in een tentje met 3 stokken. Zonde van mijn geld geweest.

Ben het hier wel deels mee eens. Laat eerst maar eens zien wat ze er precies meedoen.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 00:37 

Hardtraxx Addict

Van mij krijgen ze geen rooie cent, het is crisis zeggen we dan in Nederland, haha dikke neus jongens
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 00:39 

Hardtraxx Addict

Het is trouwens toch niet zo gek dat alles daar plat ligt? 9 van de 10 gebouwen daar is gemaakt van een stel bamboostokken vastgeknoopt met een bananenschil

Als er hier een orkaan komt, hoogstens wat vliegende koeien, bomen en dakpannen, en misschien de caravan van de overburen op zijn kantje

Of zie ik dat verkeerd?
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 01:03 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat we hier zo veilig zouden zijn met windstoten tot 380 km/h. :)
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 10:21 

Donateur

Qlown schreef:
Denk niet dat we hier zo veilig zouden zijn met windstoten tot 380 km/h. :)

dit dus,

Bij ons lag het land al op ze kop met windsnelheden van maximaal 150km/uur op Texel....laat staan 380 km/uur.
Maar van mij krijgen ze ook geen rooie cent hoor! Als je geld stort komt 99% ervan toch niet terecht waar het hoort te komen.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 11:37 

ik spaar wel voor een vakantie daar naartoe
koop ik daar wat en help ik ze
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 13:19 

Hardtraxx Veteran

Dinsdag godverdomme

edit: toch nergens last van !
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 13:56 

Hardtraxx Veteran

benefiet onzin
Bericht Geplaatst op 19 nov 2013 14:00 

Hardtraxx Veteran