Da's een end fietsen, nie?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Godverdomme ook de laatste keer dat ik CD's koop bij Hardstyle.com. Zat niet in bubblewrap verpakt, dus allebei de CD hoesjes een dikke scheur aan de voorkant. 
Dan zou ik er zeker achteraan mailen. Kan toch niet dat je iets nieuws koopt en dan een kapot iets aangeleverd krijgt.Delt-A wrote:Godverdomme ook de laatste keer dat ik CD's koop bij Hardstyle.com. Zat niet in bubblewrap verpakt, dus allebei de CD hoesjes een dikke scheur aan de voorkant.
Beter tip: Foto van maken en via Twitter naar Rudy Peters (de baas van Hardstyle.com samen met Dov) sturen, hij reageert super snel en zal meteen voor een oplossing zorgenBroken Balance wrote:Dan zou ik er zeker achteraan mailen. Kan toch niet dat je iets nieuws koopt en dan een kapot iets aangeleverd krijgt.Delt-A wrote:Godverdomme ook de laatste keer dat ik CD's koop bij Hardstyle.com. Zat niet in bubblewrap verpakt, dus allebei de CD hoesjes een dikke scheur aan de voorkant.
Gooi je kots in die brouwmachines ofzo?JEFSKI wrote:Ik woon (tegenwoordig) in Best, maar werk bij Bavaria dus kom daar langs, een lange rechte wegMaximize wrote:Waar woon je dan JEFSKI? Ik in Son & Breugel namelijk
Tis dat ik er werk, en sta niet bij de brouwerij maar Horeca, bier is idd niet te drinken
Alleen Bavaria Radler is goeie
Alleen Bavaria Radler is goeie
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Amstel dan... Haha, krijg je dag er na zo'n belachelijke koppijn van... En van bavaria raak je aan de schijt... Dus zegma wa ge liever wilt wah haha.teupie wrote:haha ja, das best troep
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Hertog Jan, Warsteiner, Alfa en Krombacher zijn lekkere pilsjesHard4Us wrote:Amstel dan... Haha, krijg je dag er na zo'n belachelijke koppijn van... En van bavaria raak je aan de schijt... Dus zegma wa ge liever wilt wah haha.teupie wrote:haha ja, das best troep
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Hertog Jan
Grolsch Kanon is ook wel eens leuk
-
AHardtraxx Elite
Dat is pas goedkoop buizen!Maximumraver wrote:Hertog Jan![]()
Ik drink nooit voor de buis, bier, pils en whiksy for the win !
Hertogjes ftw.
Of Jupiler/Grolsch.
Of Jupiler/Grolsch.
Hahaha ja bavaria is echt, van de a merken, het ranzigst samen met HeinekenPommer wrote:Gooi je kots in die brouwmachines ofzo?JEFSKI wrote:Ik woon (tegenwoordig) in Best, maar werk bij Bavaria dus kom daar langs, een lange rechte wegMaximize wrote:Waar woon je dan JEFSKI? Ik in Son & Breugel namelijk
Heineken is nog altijd 2x beter dan amstel, ligt wss aan het flesje want het bier is gelijk aan elkaar.
Bavaria is idd slootwater die opgedronken, uitgepist, opgedronken, uitgekotst en daarna in een flesje gestopt is.
Bavaria is idd slootwater die opgedronken, uitgepist, opgedronken, uitgekotst en daarna in een flesje gestopt is.
Dan wen er maar vast aan want festivals worden steeds meer Bavaria, HOH en 7th sunday is het vanaf volgend jaar ookal, zal niet lang duren voordat Decibel (en de rest) het ook is 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Sommige leden op Hardtraxx...
User hier plaatst een verkooptopic met 4 festival tickets die uitverkocht zijn. Ik direct een pb gestuurd en als eerste bericht in het topic dat ik ze graag alle 4 wil.
Dan ga je ervan uit dat er vanzelf wel gemaild wordt of een berichtje of iets krijgt voor de afhandeling ervan, maar nee. Paar dagen later staat er verkocht en is het topic dicht.
PB gestuurd dat ik er niet zo gecharmeerd van ben, krijg je terug:

Waarom hij het dan op Hardtraxx aan bied mag Joost [Heee Chicken!] weten, beetje mensen valse hoop geven....
User hier plaatst een verkooptopic met 4 festival tickets die uitverkocht zijn. Ik direct een pb gestuurd en als eerste bericht in het topic dat ik ze graag alle 4 wil.
Dan ga je ervan uit dat er vanzelf wel gemaild wordt of een berichtje of iets krijgt voor de afhandeling ervan, maar nee. Paar dagen later staat er verkocht en is het topic dicht.
PB gestuurd dat ik er niet zo gecharmeerd van ben, krijg je terug:
Ik lees je bericht nu pas. Aan berichtjes in het aanbod topic heb ik niks. Er waren zelfs meerdere personen voor jou met het sturen van een pb aan mij. Zij hebben de kaarten dan ook gewoon netjes gekregen. Niet zo zaniken.
Mvg
Waarom hij het dan op Hardtraxx aan bied mag Joost [Heee Chicken!] weten, beetje mensen valse hoop geven....
Niet binnnenkomen bij een feest waar je een half jaar nar hebt uitgekeken
-
E
WAT?SL8492 wrote:Niet binnnenkomen bij een feest waar je een half jaar nar hebt uitgekeken
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
SL8492 wrote:Niet binnnenkomen bij een feest waar je een half jaar nar hebt uitgekeken
-
E
Metname " ik kom toch wel binnen. "JVDM wrote:SL8492 wrote:Niet binnnenkomen bij een feest waar je een half jaar nar hebt uitgekeken![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar joh, neem dan voor de zekerheid een ID van iemand anders mee.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hardtraxx. Altijd verzekerd van medeleven.
Of niet.
Of niet.
Hahahahahahahahahahahahhahahahahah. Mijn dag kan niet meer stuk.
-
AHardtraxx Elite
wel.teupie wrote:Hahahahahahahahahahahahhahahahahah. Mijn dag kan niet meer stuk.