Denk dat per saldo, ondanks het vliegtuig, er meer geld in de Filipijnen terecht komt dan bij het storten.The Skribbler wrote:Zie hier Kasper, onze wereldverbetereraarKSwoosh wrote:ik spaar wel voor een vakantie daar naartoe
koop ik daar wat en help ik ze
Active topics in Off-Topic
Moderators
Maar in Nederland hebben wij windkrachtkorting....Qlown wrote:Denk niet dat we hier zo veilig zouden zijn met windstoten tot 380 km/h.
Snel overstappen op Eneco en geld binnen harken. Was giro 555 niet eens nodig geweest.Cruelty wrote:Worden ze voor een orkaan gewaarschuwd, helemaal overtuigd dat hun plastic dak dat wel houd...
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
GodverdommeJEFSKI wrote:Het is trouwens toch niet zo gek dat alles daar plat ligt? 9 van de 10 gebouwen daar is gemaakt van een stel bamboostokken vastgeknoopt met een bananenschil
Als er hier een orkaan komt, hoogstens wat vliegende koeien, bomen en dakpannen, en misschien de caravan van de overburen op zijn kantje
Dat zie je verkeerd.JEFSKI wrote:Het is trouwens toch niet zo gek dat alles daar plat ligt? 9 van de 10 gebouwen daar is gemaakt van een stel bamboostokken vastgeknoopt met een bananenschil
Als er hier een orkaan komt, hoogstens wat vliegende koeien, bomen en dakpannen, en misschien de caravan van de overburen op zijn kantje
Of zie ik dat verkeerd?
-
G
JEFSKI wrote:Oh toch wel? Hap hap

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Dude nee. #genietmomentjeCruelty wrote:Rap God of zo van m&m, wat een bloednummer zeg.
Half Reddit in rep en roer omdat Gorden een grapje maakte bij Holland Got Talent. Amerikanen :')
http://www.powned.tv/nieuws/media/2013/ ... ist_p.htmlteupie wrote:Heb ik gemist..
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Die keuzes in die poll eronder "Ja, want hij is gewoon een pannenkoek"Raven wrote:http://www.powned.tv/nieuws/media/2013/ ... ist_p.htmlteupie wrote:Heb ik gemist..
Die gids die zich steeds opent bij YouTube. Nog meer mensen last van? Enig idee wat je er aan kan doen?
Gisteren 20 cd's branden, waarvan nu blijkt er geen één het doet. Probeer ik er net nog één te branden, blaast die cd op in mijn brander.
Kent iemand een goede externe brander?
Gisteren 20 cd's branden, waarvan nu blijkt er geen één het doet. Probeer ik er net nog één te branden, blaast die cd op in mijn brander.
-
N
Al de hele week aan de harde schijt.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
8-4 verloren met zaalvoetbal en voel me ook nog eens zwaar beroerd
Een reactie even tussenuit gevist.Raven wrote:http://www.powned.tv/nieuws/media/2013/ ... ist_p.htmlteupie wrote:Heb ik gemist..
"Sinds de pietendiscussie zijn alle blanke Nederlanders toch racisten?"
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Ziek
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Haha Amerikanen die over tolerantie beginnen. 
moeilijk eten omdat je bij de tandarts geweest ben 
krijg me mond amper ope
krijg me mond amper ope
Je moet blij zijn dat het niet bij je vriendin is.AniThing wrote:moeilijk eten omdat je bij de tandarts geweest ben
krijg me mond amper ope