Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
El Mare wrote:Die goedkope telefoon aanbieders zijn sws een stel oplichters met hun fratsen :x
Idd. T-Mobile all the way! Tuurlijk niet perfect, maar heb er zelf nog nooit problemen mee gehad. Nu al een 4 jaar een abbo bij ze.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
T-Mobile was ik zeer tevreden over :D

Die Bistrips plaatjes waar ineens iedereen mee bezig lijkt te zijn :')
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
El Mare wrote:T-Mobile was ik zeer tevreden over :D

Die Bistrips plaatjes waar ineens iedereen mee bezig lijkt te zijn :')
heb t lekker geblokt dus gelukkig geen last meer van :D
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik ook, heerlijk die functie. ^^
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Denken een vette melodie te hebben, na 5 minuten kom je erachter dat ie voor 90% identiek is aan die van 1.000.000 Stars :cry:
N
Delt-A wrote:Denken een vette melodie te hebben, na 5 minuten kom je erachter dat ie voor 90% identiek is aan die van 1.000.000 Stars :cry:
Dat maakt niet uit toch? Het komt uit jezelf, dus als 1.000.000 Stars niet had bestaan zou het wel goed zijn?
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gister is m'n ov-kaart kapot gegaan, dus moet ik nu fietsen naar stage. Best vervelend dat 't nogal hard regent :/ Slechte timing.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nerazzurro93 wrote:
Delt-A wrote:Denken een vette melodie te hebben, na 5 minuten kom je erachter dat ie voor 90% identiek is aan die van 1.000.000 Stars :cry:
Dat maakt niet uit toch? Het komt uit jezelf, dus als 1.000.000 Stars niet had bestaan zou het wel goed zijn?
Maar 1.000.000 Stars bestaat wel.
N
Ja dus? Delt-A heeft blijkbaar zelf een melodie gecreëerd en die is toevallig bijna hetzelfde zonder dat hij die na heeft gemaakt en zonder dat hij dat wist. Het is zijn eigen creatie dus dat een of andere gozer dexelfde melodie heeft maakt niet uit. Het is totaal niet relevant wie er eerder was. Dat is mijn visie tenminste.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nerazzurro93 wrote:Ja dus? Delt-A heeft blijkbaar zelf een melodie gecreëerd en die is toevallig bijna hetzelfde zonder dat hij die na heeft gemaakt en zonder dat hij dat wist. Het is zijn eigen creatie dus dat een of andere gozer dexelfde melodie heeft maakt niet uit. Het is totaal niet relevant wie er eerder was. Dat is mijn visie tenminste.
Dus als jij een track zelf maakt, waarvan bijna 100% toevallig hetzelfde is als een andere track (kick, screech, melodie etc) dan is dit geen probleem omdat je het zelf hebt gemaakt?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Misschien zat die 1.000.000 stars melodie wel ergens in m'n onderbewustzijn. :P

Maar ik vind het zelf gewoon niet fijn als mijn melodie er op lijkt, want dan ga ik constant aan 1.000.000 Stars denken als ik 'm hoor en dat gaat dan knagen. Zo heb ik ook de eerste melodie in Delt-A - Sentenced veranderd, omdat de vorige versie teveel op de breakmelodie van Inner Creativity leek. Al zou het iemand anders misschien niet eens opgevallen zijn, het valt mij wel op en dat vind ik dan irritant.
Ik heb ook al 3 keer gehad dat m'n melodie dezelfde eerste 24 noten had als die van Fade To Black.

Heb verder nog genoeg originele melodiën liggen dus veel maakt het niet uit :)
N
Ok goed om te horen dat je nog andere melodieën paraat hebt. Succes ermee :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Dat Google telkens weer foefjes verzint dat Youtube gekoppeld moet worden aan Google+ :sleep:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Destination wrote:Dat Google telkens weer foefjes verzint dat Youtube gekoppeld moet worden aan Google+ :sleep:
Echt he, doeidoei privacy :').
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Ja zwaar kut, dat nieuwe comment systeem.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Ik blijf voorlopig mooi uitgelogd! ^^
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Krijg ook alleen maar VEVO clips bij suggesties :')... Klopt geen hond van haha.

NRC.Next is voor mij ook een irritatiemomentje, paar keer los gekocht deze week maar vind het maar een nietszeggend dagblad, volgende week een paar keer de gewone NRC proberen, Volkskrant komt er in ieder geval niet in bij mij.
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Destination wrote:Dat Google telkens weer foefjes verzint dat Youtube gekoppeld moet worden aan Google+ :sleep:
YouTube is bagger sinds Google het gekocht heeft.
Wil ik op mn laptop reageren op reacties op mijn muziek diedoor mn label geupload zijn, zegt ie dat reacties voor mij uitstaan.

Wat een bullshit zeg. En op mn iPhone kan ikwel commenten, alleen niet reageren opeen andere comment.

Google :')
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
tijdens een wedstrijd door een tegenspeler in rug/nek worden gesprongen waardoor ik heel me nek hoor kraken :thumbdown:

hoop dat ik morgen me hoofd nog kan bewegen xd
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Hardstyle.com sinds die crash, als je oude tracks wilt kopen.
WARNING
Due to maintenance it's temporarily not possible to purchase and download some tracks. We are sorry for the inconvenience.
En maar niet opnieuw uploaden, of die tracks er af halen...
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Ik ren even gauw heen en terug naar de supermarkt door de regen om wat te drinken te halen voor in de auto naar Rauw op je Dak.
Stap ik in een enorme plas water..
Resultaat: doorweekt
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Screamers. Godverdomme niet goed voor je hart zeg. :list:
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
De wachtrij voor Rauw op je dak. Nooit eerder zo lang moeten wachten om naar binnen te kunnen. In de regen. :/
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
chicken wrote:De wachtrij voor Rauw op je dak. Nooit eerder zo lang moeten wachten om naar binnen te kunnen. In de regen. :/
En dan kom je binnen, is het kapot druk en het geluid zo kut dat als je een scheet laat je um gewoon hoort.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
oh ik vond het geluid nog niet eens zo slecht :huh: