Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 16:49 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Die goedkope telefoon aanbieders zijn sws een stel oplichters met hun fratsen :x

Idd. T-Mobile all the way! Tuurlijk niet perfect, maar heb er zelf nog nooit problemen mee gehad. Nu al een 4 jaar een abbo bij ze.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 19:02 

Hardtraxx Veteran

T-Mobile was ik zeer tevreden over :D

Die Bistrips plaatjes waar ineens iedereen mee bezig lijkt te zijn :')
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 19:04 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
T-Mobile was ik zeer tevreden over :D

Die Bistrips plaatjes waar ineens iedereen mee bezig lijkt te zijn :')

heb t lekker geblokt dus gelukkig geen last meer van :D
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 19:19 

Hardtraxx Veteran

Ik ook, heerlijk die functie. ^^
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 23:57 

Hardtraxx Veteran

Denken een vette melodie te hebben, na 5 minuten kom je erachter dat ie voor 90% identiek is aan die van 1.000.000 Stars :cry:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 01:35 

Delt-A schreef:
Denken een vette melodie te hebben, na 5 minuten kom je erachter dat ie voor 90% identiek is aan die van 1.000.000 Stars :cry:

Dat maakt niet uit toch? Het komt uit jezelf, dus als 1.000.000 Stars niet had bestaan zou het wel goed zijn?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:27 

Hardtraxx Veteran

Gister is m'n ov-kaart kapot gegaan, dus moet ik nu fietsen naar stage. Best vervelend dat 't nogal hard regent :/ Slechte timing.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:27 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Delt-A schreef:

Dat maakt niet uit toch? Het komt uit jezelf, dus als 1.000.000 Stars niet had bestaan zou het wel goed zijn?

Maar 1.000.000 Stars bestaat wel.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:26 

Ja dus? Delt-A heeft blijkbaar zelf een melodie gecreëerd en die is toevallig bijna hetzelfde zonder dat hij die na heeft gemaakt en zonder dat hij dat wist. Het is zijn eigen creatie dus dat een of andere gozer dexelfde melodie heeft maakt niet uit. Het is totaal niet relevant wie er eerder was. Dat is mijn visie tenminste.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:40 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ja dus? Delt-A heeft blijkbaar zelf een melodie gecreëerd en die is toevallig bijna hetzelfde zonder dat hij die na heeft gemaakt en zonder dat hij dat wist. Het is zijn eigen creatie dus dat een of andere gozer dexelfde melodie heeft maakt niet uit. Het is totaal niet relevant wie er eerder was. Dat is mijn visie tenminste.

Dus als jij een track zelf maakt, waarvan bijna 100% toevallig hetzelfde is als een andere track (kick, screech, melodie etc) dan is dit geen probleem omdat je het zelf hebt gemaakt?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:47 

Hardtraxx Veteran

Misschien zat die 1.000.000 stars melodie wel ergens in m'n onderbewustzijn. :P

Maar ik vind het zelf gewoon niet fijn als mijn melodie er op lijkt, want dan ga ik constant aan 1.000.000 Stars denken als ik 'm hoor en dat gaat dan knagen. Zo heb ik ook de eerste melodie in Delt-A - Sentenced veranderd, omdat de vorige versie teveel op de breakmelodie van Inner Creativity leek. Al zou het iemand anders misschien niet eens opgevallen zijn, het valt mij wel op en dat vind ik dan irritant.
Ik heb ook al 3 keer gehad dat m'n melodie dezelfde eerste 24 noten had als die van Fade To Black.

Heb verder nog genoeg originele melodiën liggen dus veel maakt het niet uit :)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:57 

Ok goed om te horen dat je nog andere melodieën paraat hebt. Succes ermee :)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:46 

Hardtraxx Veteran

Dat Google telkens weer foefjes verzint dat Youtube gekoppeld moet worden aan Google+ :sleep:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:04 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Dat Google telkens weer foefjes verzint dat Youtube gekoppeld moet worden aan Google+ :sleep:

Echt he, doeidoei privacy :').
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:18 

Hardtraxx Veteran

Ja zwaar kut, dat nieuwe comment systeem.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:19 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf voorlopig mooi uitgelogd! ^^
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 22:48 

Hardtraxx Veteran

Krijg ook alleen maar VEVO clips bij suggesties :')... Klopt geen hond van haha.

NRC.Next is voor mij ook een irritatiemomentje, paar keer los gekocht deze week maar vind het maar een nietszeggend dagblad, volgende week een paar keer de gewone NRC proberen, Volkskrant komt er in ieder geval niet in bij mij.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2013 14:46 

Hardtraxx Addict

Destination schreef:

YouTube is bagger sinds Google het gekocht heeft.
Wil ik op mn laptop reageren op reacties op mijn muziek diedoor mn label geupload zijn, zegt ie dat reacties voor mij uitstaan.

Wat een bullshit zeg. En op mn iPhone kan ikwel commenten, alleen niet reageren opeen andere comment.

Google :')
Bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:31 

Hardtraxx Veteran

tijdens een wedstrijd door een tegenspeler in rug/nek worden gesprongen waardoor ik heel me nek hoor kraken :thumbdown:

hoop dat ik morgen me hoofd nog kan bewegen xd
Bericht Geplaatst op 09 nov 2013 20:10 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle.com sinds die crash, als je oude tracks wilt kopen.

Citaat:
WARNING
Due to maintenance it's temporarily not possible to purchase and download some tracks. We are sorry for the inconvenience.

En maar niet opnieuw uploaden, of die tracks er af halen...
Bericht Geplaatst op 09 nov 2013 20:24 

Hardtraxx Elite

Ik ren even gauw heen en terug naar de supermarkt door de regen om wat te drinken te halen voor in de auto naar Rauw op je Dak.
Stap ik in een enorme plas water..
Resultaat: doorweekt
Bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:54 

Hardtraxx Veteran

Screamers. Godverdomme niet goed voor je hart zeg. :list:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2013 14:03 

Hardtraxx Veteran

De wachtrij voor Rauw op je dak. Nooit eerder zo lang moeten wachten om naar binnen te kunnen. In de regen. :/
Bericht Geplaatst op 10 nov 2013 14:05 

Hardtraxxer

chicken schreef:
De wachtrij voor Rauw op je dak. Nooit eerder zo lang moeten wachten om naar binnen te kunnen. In de regen. :/

En dan kom je binnen, is het kapot druk en het geluid zo kut dat als je een scheet laat je um gewoon hoort.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2013 14:18 

Hardtraxx Veteran

oh ik vond het geluid nog niet eens zo slecht :huh:
Vorige  1 ... 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic