Had ik ook, heel veel open dagen bezoeken en opleidingen zoeken waar jou interesse ligt.Stefann4 wrote:Niet weten welke hbo opleiding ik volgend jaar wil doen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja klopt, vanmiddag even een bezoekje brengen aan Avans BredaMagnetron wrote:Had ik ook, heel veel open dagen bezoeken en opleidingen zoeken waar jou interesse ligt.Stefann4 wrote:Niet weten welke hbo opleiding ik volgend jaar wil doen.
Volgende week (9 nov) is bij ons op de NHTV ook opendagStefann4 wrote:Ja klopt, vanmiddag even een bezoekje brengen aan Avans BredaMagnetron wrote:Had ik ook, heel veel open dagen bezoeken en opleidingen zoeken waar jou interesse ligt.Stefann4 wrote:Niet weten welke hbo opleiding ik volgend jaar wil doen.
Integrale veiligheidskundeStefann4 wrote:Ja klopt, vanmiddag even een bezoekje brengen aan Avans BredaMagnetron wrote:Had ik ook, heel veel open dagen bezoeken en opleidingen zoeken waar jou interesse ligt.Stefann4 wrote:Niet weten welke hbo opleiding ik volgend jaar wil doen.
Heel toevallig ging ik vandaag speciaal voor integrale veiligheidskunde naar het Avans in Breda.
Lijkt me inderdaad wel wat
Lijkt me inderdaad wel wat
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Integrale Veiligheidskunde is de toekomst!
Geloof dat ik trouwens een IVK leraar van Avans Breda ken.. Aardige vent
Geloof dat ik trouwens een IVK leraar van Avans Breda ken.. Aardige vent
Afgelopen zondag mijn knie verdraait, waardoor ik nu al een week lang met mijn been omhoog lig. Nu mijn echte irritatie momentje. Iedereen die op stap ga en zelf niet kunnen.
Na 8 weken pas écht heimwee krijgen naar Q-Base 
Waardeloos voetbal van VVV vanmiddag en even waardeloze arbitrage.
Hoort in het genietmomentjes-topicFuzzylogic wrote:Waardeloos voetbal van VVV vanmiddag
+1wootum wrote:Hoort in het genietmomentjes-topicFuzzylogic wrote:Waardeloos voetbal van VVV vanmiddag
Sander, je geeft geen fuck om voetbal.

PSV'er? Jullie waren nog even een stukje waardelozerwootum wrote:Hoort in het genietmomentjes-topic![]()
-
G
Liefde 
Joris is ook voor Helmond Sport.Fuzzylogic wrote:Sander, je geeft geen fuck om voetbal.PSV'er? Jullie waren nog even een stukje waardelozerwootum wrote:Hoort in het genietmomentjes-topic![]()
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Morgen hertentamen wiskunde en ik snap Russisch waarschijnlijk nog beter, godverdomme zeg.
Serieus, 1 fucking vraag te weinig goed om het tentamen te hebben behaald 
Dat nummertje van Avicii en nog iemand dat gaat zo:
Hey brotherrrrrrrrrrr....
Hey Sisterrrrrrr...
Heel irritant nummertje.
Hey Sisterrrrrrr...
Heel irritant nummertje.
Twijfelen of ik een setje KRK's zal aanschaffen of Cubase/Studio One..
Luxe probleem 
Jarva wrote:Twijfelen of ik een setje KRK's zal aanschaffen of Cubase/Studio One..Luxe probleem
programma's kan je downloaden
speakers niet
BazennummerParvuz wrote:Dat nummertje van Avicii en nog iemand dat gaat zo:
Hey Sisterrrrrrr...
Heel irritant nummertje.
-
B
Nu al dood gedraaidDaveytl wrote:BazennummerParvuz wrote:Dat nummertje van Avicii en nog iemand dat gaat zo:
Hey Sisterrrrrrr...
Heel irritant nummertje.![]()
Wat. Een. Verschrikking.Parvuz wrote:Dat nummertje van Avicii en nog iemand dat gaat zo:
Hey Sisterrrrrrr...
Heel irritant nummertje.
Typhone :')
Maandag een nieuwe mobiel besteld, heb ik 'm pas volgende week binnen :') :'). Terwijl er op de website stond: Levering binnen drie werkdagen. Prutsers.
Maandag een nieuwe mobiel besteld, heb ik 'm pas volgende week binnen :') :'). Terwijl er op de website stond: Levering binnen drie werkdagen. Prutsers.
Als ze het hebben staan op de site, kan je bezwaar maken en korting eisen of een accesiore voor je nieuwe telurbandesigner wrote:Typhone :')