Bij ARE48 en Illegaaltje niet nee. Main was om te janken.chicken wrote:oh ik vond het geluid nog niet eens zo slecht
Active topics in Off-Topic
Moderators
TMS area was ook prima als je voor de box stondChukkels wrote:Bij ARE48 en Illegaaltje niet nee. Main was om te janken.chicken wrote:oh ik vond het geluid nog niet eens zo slecht
Maar idd, die rij was echt te kut voor woorden.
Wakker worden met keiharde spierpijn in beide benen. 
Mensen die zo achterlijk en Twitter verslaaft zijnidat ze zelf 'Rt' zeggen op Whatsapp... 
-
B
Doe ik ookmikeee wrote:Mensen die zo achterlijk en Twitter verslaaft zijnidat ze zelf 'Rt' zeggen op Whatsapp...
#idiotenmikeee wrote:Mensen die zo achterlijk en Twitter verslaaft zijnidat ze zelf 'Rt' zeggen op Whatsapp...
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wow, als zelfs autotune je niet meer kan redden...
De twee grootste kneuzen van het universum die samen een track maken. Er zou alleen nog een Omegatypez remix van moeten komen en dan is het plaatje compleet.
Hahahaha dat afrojack zn naam hieraan verbindt
Label zegt al genoegMusic video by Paris Hilton performing Good Time (Explicit). © Cash Money Records Inc.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
HHZ en Audiofreq remixPommer wrote:De twee grootste kneuzen van het universum die samen een track maken. Er zou alleen nog een Omegatypez remix van moeten komen en dan is het plaatje compleet.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Die tekst gaat ook werkelijk nergens over.. :')
-
B
JezusPommer wrote:De twee grootste kneuzen van het universum die samen een track maken. Er zou alleen nog een Omegatypez remix van moeten komen en dan is het plaatje compleet.
Ik heb het zelfs dit jaar bij ASOT in Den Bosch meegemaakt dat ik een uur in de rij heb moeten wachten om weer naar de main naar binnen te kunnen gaan, omdat het daar te druk wasDavy wrote:En dan kom je binnen, is het kapot druk en het geluid zo kut dat als je een scheet laat je um gewoon hoort.chicken wrote:De wachtrij voor Rauw op je dak. Nooit eerder zo lang moeten wachten om naar binnen te kunnen. In de regen.
-
B
Heb ik ook op Bassleader gehad, drama...El Mare wrote:Ik heb het zelfs dit jaar bij ASOT in Den Bosch meegemaakt dat ik een uur in de rij heb moeten wachten om weer naar de main naar binnen te kunnen gaan, omdat het daar te druk wasDavy wrote:En dan kom je binnen, is het kapot druk en het geluid zo kut dat als je een scheet laat je um gewoon hoort.chicken wrote:De wachtrij voor Rauw op je dak. Nooit eerder zo lang moeten wachten om naar binnen te kunnen. In de regen.![]()
En dan ging ik alleen even naar de wc
Godverdomme, het klinkt ook precies als mijn tracks toen ik net 3 dagen met Fruity Loops bezig wasSteffnov wrote:Wow, als zelfs autotune je niet meer kan redden...
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Alle kinderen hebben het lekkere snoep er tussenuit gegrepen gisteren. 
-
FHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2012
- last seen Feb 2015
kutkinderen
Pommer wrote:De twee grootste kneuzen van het universum die samen een track maken. Er zou alleen nog een Omegatypez remix van moeten komen en dan is het plaatje compleet.
bijna wave 20 halen met cod: ghosts - safeguard.....en het internet wat er dan geen in meer in heeft 
Cruelty wrote:Zie hier, mijn irritatiemomentje.AniThing wrote:cod
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Stage van 9 tot 5 en werken van 6 tot half 9 
Nou dat heb ik dus vanaf September al tot april, 2x in de week. Maar boeie, geldjes verdienen.ramon038 wrote:Stage van 9 tot 5 en werken van 6 tot half 9
Ik doe 2x in de week stage van 8 tot half 5 en werken van 6 tot uur of 11. Dus niet zeuren.Raven wrote:Nou dat heb ik dus vanaf September al tot april, 2x in de week. Maar boeie, geldjes verdienen.ramon038 wrote:Stage van 9 tot 5 en werken van 6 tot half 9