Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Ik vandaag een vest en shirt wou kopen en erachter kwam dat ik me pinpas ben verloren uit me trainingsbroek in de trein ergens ofzo, omdat ik een uur van te voren 2 treinkaartjes had gepint. gelijk laten blokkeren en maandag nieuwe aanvragen. Stupid me :lol:
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Portemonnee met pinpas en ID kwijtraken, fakking VIJF telefoontjes verder hoor ik pas wat ik moet doen.

Politie/gemeente-mensen snappen er ook niks meer van.
Politie: verloren voorwerpen gaat via uw gemeente.
Gemeente: verloren voorwerpen gaat vie de politie.

:x :mad:

Maandag nieuwe ID ophalen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
ExoBassTix wrote:Portemonnee met pinpas en ID kwijtraken, fakking VIJF telefoontjes verder hoor ik pas wat ik moet doen.

Gaat via politie, aangifte doen van wat er verloren is en als zij iets horen (kleine kans) laten ze je het weten. Je moet sowieso aangiftebewijs hebben voordat je toestemming krijgt om je nieuwe ID, rijbewijs en/of paspoort aan te vragen.

Komt van een ervaringsdeskundige helaas.
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
Steffnov wrote:
ExoBassTix wrote:Portemonnee met pinpas en ID kwijtraken, fakking VIJF telefoontjes verder hoor ik pas wat ik moet doen.

Gaat via politie, aangifte doen van wat er verloren is en als zij iets horen (kleine kans) laten ze je het weten. Je moet sowieso aangiftebewijs hebben voordat je toestemming krijgt om je nieuwe ID, rijbewijs en/of paspoort aan te vragen.

Komt van een ervaringsdeskundige helaas.
Dat weet ik nu dus ook, heb gister aangiftebewijs overhandigt gekregen.

Op het bureau zelf deden ze 0% moeilijk, de telefoon-mensen deden afschuwelijk moeilijk.

Anyways, op naar maandag :sleep:
B
Ruzie met 15 jarige kleine tering ventjes in t cafe, zijn voor t eerste x dronken en zoeken met iedereen ruzie die ze tegen komen, beland ik er midden in toen ik naar de wc liep krijg ik een klap... Resultaat een godverdomme zeer oor. En een genietmomentje is natuurlijk gewoon terugslaan hihi :$
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
bloemkool wrote:Ruzie met 15 jarige kleine tering ventjes in t cafe, zijn voor t eerste x dronken en zoeken met iedereen ruzie die ze tegen komen, beland ik er midden in toen ik naar de wc liep krijg ik een klap... Resultaat een godverdomme zeer oor. En een genietmomentje is natuurlijk gewoon terugslaan hihi :$
Nu wil ik wel weten hoe het is afgelopen hoor hihi :$
B
Destination wrote:
bloemkool wrote:Ruzie met 15 jarige kleine tering ventjes in t cafe, zijn voor t eerste x dronken en zoeken met iedereen ruzie die ze tegen komen, beland ik er midden in toen ik naar de wc liep krijg ik een klap... Resultaat een godverdomme zeer oor. En een genietmomentje is natuurlijk gewoon terugslaan hihi :$
Nu wil ik wel weten hoe het is afgelopen hoor hihi :$
Ik kreeg een klap vanachter op mn oor wat natuurlijk erg laf is, maar die kereltjes zijn nog dunner dan mn pink en dan zoeken ze ruzie met gasten die 2x zo breed zijn. Maargoed, ik was snel omgedraait en heb er een paar terug gegeven, denk niet dat ze voorlopig in t café rondlopen aangezien 90% daar op hun afsprong :D
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
ExoBassTix wrote:Op het bureau zelf deden ze 0% moeilijk, de telefoon-mensen deden afschuwelijk moeilijk.
Je moet ook niet 112 bellen voor dit soort onzin. Zitten ze niet op te wachten.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Fiorentina - Juventus.

Juventus pakt eer een 0-2 voorsprong, Juve had veel kansen kunnen verzilveren, maar ze worden afgestraft. binnen 15 minuten is de stand van 0-2 naar 4-2. Wel een uitstekende hattrick van Giuseppe Rossi. 2 onterechte penalty's voor beide kanten die Rizzolli kan echt voor geen meter fluiten. Deelt ook nog eens 9 gele kaarten uit in één wedstrijd.
De serie A wedstrijden zijn wel bijzonder goed dit seizoen.
N
De hoeveelheid aandacht die een stomme top 1000 als die van Q-Dance krijgt >.<
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
awwwwww zijn jouw favoriete nummertjes niet voorbij gekomen? :aww:
B
Nerazzurro93 wrote:De hoeveelheid aandacht die een stomme top 1000 als die van Q-Dance krijgt >.<
Image
N
Iedereen zeurt dat er zoveel meuk tussen zit maar ze zitten toch allemaal te fappen achter hun computer.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Geen Pattern 2.. Image
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Nerazzurro93 wrote:De hoeveelheid aandacht die een stomme top 1000 als die van Q-Dance krijgt >.<
Wat is het leven toch fijn als je wel van dingen kunt genieten he !
N
Ik kan van heel erg veel dingen genieten hoor. ZOALS VAN PALACIO DIE SCOORT TERWIJL IK DIT TYP JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
chicken wrote:
ExoBassTix wrote:Op het bureau zelf deden ze 0% moeilijk, de telefoon-mensen deden afschuwelijk moeilijk.
Je moet ook niet 112 bellen voor dit soort onzin. Zitten ze niet op te wachten.
Heb ik ook niet gebeld. 0900-8844 is de shit.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
De maandag na de vakantie.
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
SL8492 wrote:De maandag na de vakantie.
Maar een uurtje les hebben (irritatie-toch-genietmomentje) ^^
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Leerkrachten die zo onduidelijk zijn over wat je precies in moet leveren bij een werkstuk, dat niemand het snapt -.-
N
HardstyleForEvah wrote:Leerkrachten die zo onduidelijk zijn over wat je precies in moet leveren bij een werkstuk, dat niemand het snapt -.-
Tja het moet natuurlijk wel een verassing voor hem blijven, anders is het zo saai voor hem/haar om 20 keer hetzelfde te lezen.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Nerazzurro93 wrote:
HardstyleForEvah wrote:Leerkrachten die zo onduidelijk zijn over wat je precies in moet leveren bij een werkstuk, dat niemand het snapt -.-
Tja het moet natuurlijk wel een verassing voor hem blijven, anders is het zo saai voor hem/haar om 20 keer hetzelfde te lezen.
Ja dat zal t zijn.. xd, Het is iig zo dat we niet alles in moeten leveren, omdat zij meerdere weken afwezig is geweest, maar wat we dan niet/wel in moeten leveren is een raadsel -.-
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Dat zwarte pieten gedoe -.-
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Serero :')

Zwarte pieten 'discussie' :')
L
Hardtraxx Veteran