Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 19:08 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Zwarte pieten 'discussie' :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 12:19 

Hardtraxx Addict

tijntjuh120 schreef:
Dat zwarte pieten gedoe -.-

Echt hè... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 18:25 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Dat is zoooo gisteren :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 18:29 

Hardtraxx Veteran

Hij postte het ook al zoooo gisteren :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:46 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
urbandesigner schreef:

Dat is zoooo gisteren :')

Kijk dan naar de datum koekenbakker :') :')

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 21:36 

Hardtraxx Beheerder

:loving: (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 22:52 

De site van de uni die offline is de dag voor een tentamen, waardoor je niet bij de slides/artikelen/oefenopgaven kunt. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 09:01 

Donateur

BeHa schreef:
De site van de uni die offline is de dag voor een tentamen, waardoor je niet bij de slides/artikelen/oefenopgaven kunt. :surrender:

chill toch! Als je het niet haalt en de herkansing ook niet heb je een reden om een extra herkansing te krijgen ^^ Dat is bij ons tenminste dan

Mijn irritatiemomentje/jaloersmomentje van vandaag... oud klasgenoot tegenkomen van de middelbare school die ze eigen bedrijfje is begonnen. En die een systeem heeft ontwikkeld voor vliegtuigmaatschappijen waardoor ze 50% sneller "boarden". Hij heeft het nu verkocht aan KLM en het wordt nu getest in Amerika en waarschijnlijk willen zij het systeem ook kopen :x Dus dat word aardig wat centjes verdienen voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:54 

Hardtraxx Veteran

Flink te laat begonnen met mn stageopdracht waardoor ik nu een heeeeeeeeel saai weekend ga hebben achter mn laptop en mn opdrachtenboek ernaast... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:57 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Mijn irritatiemomentje/jaloersmomentje van vandaag... oud klasgenoot tegenkomen van de middelbare school die ze eigen bedrijfje is begonnen. En die een systeem heeft ontwikkeld voor vliegtuigmaatschappijen waardoor ze 50% sneller "boarden". Hij heeft het nu verkocht aan KLM en het wordt nu getest in Amerika en waarschijnlijk willen zij het systeem ook kopen :x Dus dat word aardig wat centjes verdienen voor hem.

Damn, bedrijfje voor paar miljoen verkopen en dan zorgen dat je ondertussen er wel voor mag blijven werken. Dan heb je chill leventje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:22 

Hardtraxx Veteran

Week(end) voor een proefwerkweek, dit wordt echt heel veel leren :(

Ohja, en 'handelingsdelen' van die onzinnige dingen (denk aan ckv/ modules enz) en als je die niet goed afrond mag je niet over -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:28 

Hardtraxx Addict

Dat iedereen nu met ze iPhone'tje en Samsung kan PINGEN, heel me facebook staat ermee onder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:56 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Dat iedereen nu met ze iPhone'tje en Samsung kan PINGEN, heel me facebook staat ermee onder :lol:

Wat een onzin is dat. Whatsapp en FB chat niet genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:57 

Hardtraxx Addict

Blijkbaar niet, iedereen was blij dat ze van hun Blackberry af waren en nu opeens willen de meeste weer Ping :lol:

Ik hou het mooi bij WhatsApp, en FB Chat als het moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 18:01 

JEFSKI schreef:

Echt hè, tis echt tering irritant godverdomme, dat ze allemaal een griepje pakken met hun tyfus ping
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 22:57 

Oja iedereen getrouwt met zn mobiel tegenwoordig? Net weggegaan van een 'feestje' omdat niemand zonder zn telefoon kan, super gezellig! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 01:06 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Oja iedereen getrouwt met zn mobiel tegenwoordig? Net weggegaan van een 'feestje' omdat niemand zonder zn telefoon kan, super gezellig! >.<

Vooral iPhone meisjes in de grote steden... Wat een hoeren die blijkbaar niet zonder schermpje kunnen :'). En ze kunnen niet fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 01:44 

Hardtraxx Veteran

ik snap dat nooit zo goed op feestjes, daar zijn je vrienden toch juist? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 05:25 

Hardtraxx Veteran

ja precies, hoorde laatst ook iets op tv, de normale conversatie van tegenwoordig gaat niet verder dan hoi, hoe is het, ja goed 'telefoon kijken'
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 10:06 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
bloemkool schreef:

Vooral iPhone meisjes in de grote steden... Wat een hoeren die blijkbaar niet zonder schermpje kunnen :'). En ze kunnen niet fietsen.

Meisjes met een HTC of Samsung kijken natuurlijk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 11:59 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
bloemkool schreef:

Degelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 14:21 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
urbandesigner schreef:
bloemkool schreef:

Meisjes met een HTC of Samsung kijken natuurlijk minder.

Duidelijk :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 15:47 

Hardtraxx Veteran

Patrick die de kicks die ik hier aan het maken ben niet mooi vindt. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 15:47 

Hardtraxx Veteran

Ga weg met je gebrom
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 15:48 

Hardtraxx Veteran

GA JIJ WEG MET JE GEHAAT DWAAS
Vorige  1 ... 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic