urbandesigner wrote: Zwarte pieten 'discussie' :')
Active topics in Off-Topic
Moderators
Echt hè...tijntjuh120 wrote:Dat zwarte pieten gedoe
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dat is zoooo gisteren :')urbandesigner wrote:Zwarte pieten 'discussie' :')
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hij postte het ook al zoooo gisteren :')
Kijk dan naar de datum koekenbakker :') :')Destination wrote:Dat is zoooo gisteren :')urbandesigner wrote:Zwarte pieten 'discussie' :')
-
B
De site van de uni die offline is de dag voor een tentamen, waardoor je niet bij de slides/artikelen/oefenopgaven kunt. 
chill toch! Als je het niet haalt en de herkansing ook niet heb je een reden om een extra herkansing te krijgenBeHa wrote:De site van de uni die offline is de dag voor een tentamen, waardoor je niet bij de slides/artikelen/oefenopgaven kunt.
Mijn irritatiemomentje/jaloersmomentje van vandaag... oud klasgenoot tegenkomen van de middelbare school die ze eigen bedrijfje is begonnen. En die een systeem heeft ontwikkeld voor vliegtuigmaatschappijen waardoor ze 50% sneller "boarden". Hij heeft het nu verkocht aan KLM en het wordt nu getest in Amerika en waarschijnlijk willen zij het systeem ook kopen
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Flink te laat begonnen met mn stageopdracht waardoor ik nu een heeeeeeeeel saai weekend ga hebben achter mn laptop en mn opdrachtenboek ernaast... 
Damn, bedrijfje voor paar miljoen verkopen en dan zorgen dat je ondertussen er wel voor mag blijven werken. Dan heb je chill leventje.Kevin-Raw wrote: Mijn irritatiemomentje/jaloersmomentje van vandaag... oud klasgenoot tegenkomen van de middelbare school die ze eigen bedrijfje is begonnen. En die een systeem heeft ontwikkeld voor vliegtuigmaatschappijen waardoor ze 50% sneller "boarden". Hij heeft het nu verkocht aan KLM en het wordt nu getest in Amerika en waarschijnlijk willen zij het systeem ook kopenDus dat word aardig wat centjes verdienen voor hem.
Week(end) voor een proefwerkweek, dit wordt echt heel veel leren 
Ohja, en 'handelingsdelen' van die onzinnige dingen (denk aan ckv/ modules enz) en als je die niet goed afrond mag je niet over
Ohja, en 'handelingsdelen' van die onzinnige dingen (denk aan ckv/ modules enz) en als je die niet goed afrond mag je niet over
Dat iedereen nu met ze iPhone'tje en Samsung kan PINGEN, heel me facebook staat ermee onder 
Wat een onzin is dat. Whatsapp en FB chat niet genoeg?JEFSKI wrote:Dat iedereen nu met ze iPhone'tje en Samsung kan PINGEN, heel me facebook staat ermee onder
Blijkbaar niet, iedereen was blij dat ze van hun Blackberry af waren en nu opeens willen de meeste weer Ping
Ik hou het mooi bij WhatsApp, en FB Chat als het moet
Ik hou het mooi bij WhatsApp, en FB Chat als het moet
-
B
Echt hè, tis echt tering irritant godverdomme, dat ze allemaal een griepje pakken met hun tyfus pingJEFSKI wrote:Dat iedereen nu met ze iPhone'tje en Samsung kan PINGEN, heel me facebook staat ermee onder
-
B
Oja iedereen getrouwt met zn mobiel tegenwoordig? Net weggegaan van een 'feestje' omdat niemand zonder zn telefoon kan, super gezellig! 
Vooral iPhone meisjes in de grote steden... Wat een hoeren die blijkbaar niet zonder schermpje kunnen :'). En ze kunnen niet fietsen.bloemkool wrote:Oja iedereen getrouwt met zn mobiel tegenwoordig? Net weggegaan van een 'feestje' omdat niemand zonder zn telefoon kan, super gezellig!
ik snap dat nooit zo goed op feestjes, daar zijn je vrienden toch juist? 
ja precies, hoorde laatst ook iets op tv, de normale conversatie van tegenwoordig gaat niet verder dan hoi, hoe is het, ja goed 'telefoon kijken'
Meisjes met een HTC of Samsung kijken natuurlijk minder.urbandesigner wrote:Vooral iPhone meisjes in de grote steden... Wat een hoeren die blijkbaar niet zonder schermpje kunnen :'). En ze kunnen niet fietsen.bloemkool wrote:Oja iedereen getrouwt met zn mobiel tegenwoordig? Net weggegaan van een 'feestje' omdat niemand zonder zn telefoon kan, super gezellig!
Degelijk.urbandesigner wrote:Vooral iPhone meisjes in de grote steden... Wat een hoeren die blijkbaar niet zonder schermpje kunnen :'). En ze kunnen niet fietsen.bloemkool wrote:Oja iedereen getrouwt met zn mobiel tegenwoordig? Net weggegaan van een 'feestje' omdat niemand zonder zn telefoon kan, super gezellig!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
DuidelijkDakpan wrote:Meisjes met een HTC of Samsung kijken natuurlijk minder.urbandesigner wrote:Vooral iPhone meisjes in de grote steden... Wat een hoeren die blijkbaar niet zonder schermpje kunnen :'). En ze kunnen niet fietsen.bloemkool wrote:Oja iedereen getrouwt met zn mobiel tegenwoordig? Net weggegaan van een 'feestje' omdat niemand zonder zn telefoon kan, super gezellig!
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Patrick die de kicks die ik hier aan het maken ben niet mooi vindt. 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
GA JIJ WEG MET JE GEHAAT DWAAS