Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 59 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
urbandesigner wrote: Zwarte pieten 'discussie' :')
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
tijntjuh120 wrote:Dat zwarte pieten gedoe -.-
Echt hè... :x
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
urbandesigner wrote:Zwarte pieten 'discussie' :')
Dat is zoooo gisteren :')
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Hij postte het ook al zoooo gisteren :')
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Destination wrote:
urbandesigner wrote:Zwarte pieten 'discussie' :')
Dat is zoooo gisteren :')
Kijk dan naar de datum koekenbakker :') :')

(L)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 7 days ago
:loving: (L) (L)
B
De site van de uni die offline is de dag voor een tentamen, waardoor je niet bij de slides/artikelen/oefenopgaven kunt. :surrender:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
BeHa wrote:De site van de uni die offline is de dag voor een tentamen, waardoor je niet bij de slides/artikelen/oefenopgaven kunt. :surrender:
chill toch! Als je het niet haalt en de herkansing ook niet heb je een reden om een extra herkansing te krijgen ^^ Dat is bij ons tenminste dan

Mijn irritatiemomentje/jaloersmomentje van vandaag... oud klasgenoot tegenkomen van de middelbare school die ze eigen bedrijfje is begonnen. En die een systeem heeft ontwikkeld voor vliegtuigmaatschappijen waardoor ze 50% sneller "boarden". Hij heeft het nu verkocht aan KLM en het wordt nu getest in Amerika en waarschijnlijk willen zij het systeem ook kopen :x Dus dat word aardig wat centjes verdienen voor hem.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Flink te laat begonnen met mn stageopdracht waardoor ik nu een heeeeeeeeel saai weekend ga hebben achter mn laptop en mn opdrachtenboek ernaast... >.<
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Kevin-Raw wrote: Mijn irritatiemomentje/jaloersmomentje van vandaag... oud klasgenoot tegenkomen van de middelbare school die ze eigen bedrijfje is begonnen. En die een systeem heeft ontwikkeld voor vliegtuigmaatschappijen waardoor ze 50% sneller "boarden". Hij heeft het nu verkocht aan KLM en het wordt nu getest in Amerika en waarschijnlijk willen zij het systeem ook kopen :x Dus dat word aardig wat centjes verdienen voor hem.
Damn, bedrijfje voor paar miljoen verkopen en dan zorgen dat je ondertussen er wel voor mag blijven werken. Dan heb je chill leventje.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Week(end) voor een proefwerkweek, dit wordt echt heel veel leren :(

Ohja, en 'handelingsdelen' van die onzinnige dingen (denk aan ckv/ modules enz) en als je die niet goed afrond mag je niet over -.-
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Dat iedereen nu met ze iPhone'tje en Samsung kan PINGEN, heel me facebook staat ermee onder :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
JEFSKI wrote:Dat iedereen nu met ze iPhone'tje en Samsung kan PINGEN, heel me facebook staat ermee onder :lol:
Wat een onzin is dat. Whatsapp en FB chat niet genoeg?
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Blijkbaar niet, iedereen was blij dat ze van hun Blackberry af waren en nu opeens willen de meeste weer Ping :lol:

Ik hou het mooi bij WhatsApp, en FB Chat als het moet
B
JEFSKI wrote:Dat iedereen nu met ze iPhone'tje en Samsung kan PINGEN, heel me facebook staat ermee onder :lol:
Echt hè, tis echt tering irritant godverdomme, dat ze allemaal een griepje pakken met hun tyfus ping
B
Oja iedereen getrouwt met zn mobiel tegenwoordig? Net weggegaan van een 'feestje' omdat niemand zonder zn telefoon kan, super gezellig! >.<
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
bloemkool wrote:Oja iedereen getrouwt met zn mobiel tegenwoordig? Net weggegaan van een 'feestje' omdat niemand zonder zn telefoon kan, super gezellig! >.<
Vooral iPhone meisjes in de grote steden... Wat een hoeren die blijkbaar niet zonder schermpje kunnen :'). En ze kunnen niet fietsen.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 minutes ago
ik snap dat nooit zo goed op feestjes, daar zijn je vrienden toch juist? xd
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 11 days ago
ja precies, hoorde laatst ook iets op tv, de normale conversatie van tegenwoordig gaat niet verder dan hoi, hoe is het, ja goed 'telefoon kijken'
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
urbandesigner wrote:
bloemkool wrote:Oja iedereen getrouwt met zn mobiel tegenwoordig? Net weggegaan van een 'feestje' omdat niemand zonder zn telefoon kan, super gezellig! >.<
Vooral iPhone meisjes in de grote steden... Wat een hoeren die blijkbaar niet zonder schermpje kunnen :'). En ze kunnen niet fietsen.
Meisjes met een HTC of Samsung kijken natuurlijk minder.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
urbandesigner wrote:
Degelijk.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Dakpan wrote:
urbandesigner wrote:
Meisjes met een HTC of Samsung kijken natuurlijk minder.
Duidelijk :lol: :lol: :lol:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Patrick die de kicks die ik hier aan het maken ben niet mooi vindt. :cry:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ga weg met je gebrom
C
Hardtraxx Veteran