Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
N
De leraar in kwestie is zeker jouw leraar Nederlands? Ok, saaie kutgrap.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Eigenlijk vond ik hem wel grappig :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Sem Vox die AMF afsluit..nog nooit van die dude gehoord :huh:
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Dat je je zwager meeneemt naar Bass Academy voor z'n verjaardag, maar niet lekker kan voorbeschouwen (Ja, nu al!!) omdat het een verrassing moet blijven.... Meer hinderlijk dan irritatie haha :P
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
G
stefan_helmond wrote:Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
niks
putjesscheppen is de way to go
elk putje is anders
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Kunnen wij niet voor je beslissen. :thumbup: Heb er zelf ook een half jaar mee rondgelopen, veel open dagen bezoeken en iets kiezen wat je écht leuk vind.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
En als je het echt niet meer weet, kies voor een zorgopleiding of vrijetijdsmanagement. Kun je nog een beetje schilderen en tekenen en leuke dingen doen en zo.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
http://www.123test.nl/beroepentest/
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Integrale Veiligheidskunde! :thumbsup:
E
commando`s bij de marine.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 11 days ago
geen opleiding...
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
chicken wrote:
Integrale Veiligheidskunde! :thumbsup:
:D Juist Joost
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Distinctive wrote:
geen opleiding...
Sowieso dit.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Distinctive wrote:
geen opleiding...
Dit

Stefan als je weer iets in de Logistiek wilt doen hoef je geen opleiding voor te hebben, of bouw of weet ik het wat, die hebben liever mensen met ''ervaring'' dan een pipo met een kwak papieren en die geen reet kunnen
Hardtraxxer
168 posts member since 2011
last seen Jun 2024
JEFSKI wrote:
Distinctive wrote:
geen opleiding...
Dit

Stefan als je weer iets in de Logistiek wilt doen hoef je geen opleiding voor te hebben
hmm ik als logistiek student kan hier niet mee instemmen :P
Voor een simpel kantoorbaantje oke, maar voor een management functie, waar de meeste met een hbo opleiding volgens mij wel naar toe werken, zal je toch wel een goeie minor en/of afstudeerscriptie of iets dergelijks moeten kunnen tonen ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
van die kolote marokanen die zo nodig door een druk winkelcentrum moeten rennen en tegen alles en iedereen opknallen die daardoor van alles laten vallen (waaronder ik een tas met boodschappen, RIP eitjes :cry: ) en het lef niet kunnen opbrengen om sorry te zeggen.

ik hoop echt dat ik nog een keer miljonair wordt, dan krijgen een paar gelukkige marokanen een enkeltje vliegticket sahara van mij
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
WaVe wrote:hmm ik als logistiek student kan hier niet mee instemmen :P
Voor een simpel kantoorbaantje oke, maar voor een management functie, waar de meeste met een hbo opleiding volgens mij wel naar toe werken, zal je toch wel een goeie minor en/of afstudeerscriptie of iets dergelijks moeten kunnen tonen ;)
Wat is dan een goede minor? Kwaliteit? Strategie?
Hardtraxxer
168 posts member since 2011
last seen Jun 2024
mrazura wrote:
Kwaliteit zeker als je er in geïnteresseerd ben. Wij konden via de normale colleges al onze green belt halen. Als je er dan nog een minor achteraan doet heb je zeker al een paar streepjes voor dan bij een eventuele sollicitatie
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 11 days ago
WaVe wrote:
mrazura wrote:
Kwaliteit zeker als je er in geïnteresseerd ben. Wij konden via de normale colleges al onze green belt halen. Als je er dan nog een minor achteraan doet heb je zeker al een paar streepjes voor dan bij een eventuele sollicitatie
je weet maar nooit, wij hebben een engels leraar als leidinggevende...
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
AniThing wrote:van die kolote marokanen die zo nodig door een druk winkelcentrum moeten rennen en tegen alles en iedereen opknallen die daardoor van alles laten vallen (waaronder ik een tas met boodschappen, RIP eitjes :cry: ) en het lef niet kunnen opbrengen om sorry te zeggen.

ik hoop echt dat ik nog een keer miljonair wordt, dan krijgen een paar gelukkige marokanen een enkeltje vliegticket sahara van mij
Amen.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Image
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Dat nu zelfs de VN zich met het zwarte piet gezeik gaat bezighouden :yawn:

al die klagende negers hebben volgens mij zelf geen kinderen waardoor ze niet kunnen profiteren van het sinterklaas feestje en gooien het dan maar over op racisme.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
AniThing wrote:Dat nu zelfs de VN zich met het zwarte piet gezeik gaat bezighouden :yawn:

al die klagende negers hebben volgens mij zelf geen kinderen waardoor ze niet kunnen profiteren van het sinterklaas feestje en gooien het dan maar over op racisme.
Het zijn vooral de blanke mensen die hierover zijn begonnen. Ze hadden buitenlanders geïnterviewd en die vonden het over het algemeen wel bij de Nederlandse cultuur passen. De naam zwarte piet kwam eigenlijk ook gewoon omdat ze altijd door een schoorsteen moesten en er roet in zat waardoor ze zwart werden. Dat een paar halve zolen ineens omdraaien naar racisme is omgekeerde wereld.
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Blijf me dood irriteren aan die losers die zonder shirt op een feest lopen. Echt complete bullshit.