De leraar in kwestie is zeker jouw leraar Nederlands? Ok, saaie kutgrap.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
N
Eigenlijk vond ik hem wel grappig 
Sem Vox die AMF afsluit..nog nooit van die dude gehoord 
Dat je je zwager meeneemt naar Bass Academy voor z'n verjaardag, maar niet lekker kan voorbeschouwen (Ja, nu al!!) omdat het een verrassing moet blijven.... Meer hinderlijk dan irritatie haha 
Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
-
G
niksstefan_helmond wrote:Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
putjesscheppen is de way to go
elk putje is anders
Kunnen wij niet voor je beslissen.stefan_helmond wrote:Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
En als je het echt niet meer weet, kies voor een zorgopleiding of vrijetijdsmanagement. Kun je nog een beetje schilderen en tekenen en leuke dingen doen en zo.
http://www.123test.nl/beroepentest/stefan_helmond wrote:Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Integrale Veiligheidskunde!stefan_helmond wrote:Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
-
E
commando`s bij de marine.stefan_helmond wrote:Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
geen opleiding...stefan_helmond wrote:Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
chicken wrote:Integrale Veiligheidskunde!stefan_helmond wrote:Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
Sowieso dit.Distinctive wrote:geen opleiding...stefan_helmond wrote:Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
DitDistinctive wrote:geen opleiding...stefan_helmond wrote:Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
Stefan als je weer iets in de Logistiek wilt doen hoef je geen opleiding voor te hebben, of bouw of weet ik het wat, die hebben liever mensen met ''ervaring'' dan een pipo met een kwak papieren en die geen reet kunnen
hmm ik als logistiek student kan hier niet mee instemmenJEFSKI wrote:DitDistinctive wrote:geen opleiding...stefan_helmond wrote:Pffff welke opleiding zal ik gaan doen....?
Stefan als je weer iets in de Logistiek wilt doen hoef je geen opleiding voor te hebben
Voor een simpel kantoorbaantje oke, maar voor een management functie, waar de meeste met een hbo opleiding volgens mij wel naar toe werken, zal je toch wel een goeie minor en/of afstudeerscriptie of iets dergelijks moeten kunnen tonen
van die kolote marokanen die zo nodig door een druk winkelcentrum moeten rennen en tegen alles en iedereen opknallen die daardoor van alles laten vallen (waaronder ik een tas met boodschappen, RIP eitjes
) en het lef niet kunnen opbrengen om sorry te zeggen.
ik hoop echt dat ik nog een keer miljonair wordt, dan krijgen een paar gelukkige marokanen een enkeltje vliegticket sahara van mij
ik hoop echt dat ik nog een keer miljonair wordt, dan krijgen een paar gelukkige marokanen een enkeltje vliegticket sahara van mij
Wat is dan een goede minor? Kwaliteit? Strategie?WaVe wrote:hmm ik als logistiek student kan hier niet mee instemmen![]()
Voor een simpel kantoorbaantje oke, maar voor een management functie, waar de meeste met een hbo opleiding volgens mij wel naar toe werken, zal je toch wel een goeie minor en/of afstudeerscriptie of iets dergelijks moeten kunnen tonen
Kwaliteit zeker als je er in geïnteresseerd ben. Wij konden via de normale colleges al onze green belt halen. Als je er dan nog een minor achteraan doet heb je zeker al een paar streepjes voor dan bij een eventuele sollicitatiemrazura wrote:Wat is dan een goede minor? Kwaliteit? Strategie?WaVe wrote:hmm ik als logistiek student kan hier niet mee instemmen![]()
je weet maar nooit, wij hebben een engels leraar als leidinggevende...WaVe wrote:Kwaliteit zeker als je er in geïnteresseerd ben. Wij konden via de normale colleges al onze green belt halen. Als je er dan nog een minor achteraan doet heb je zeker al een paar streepjes voor dan bij een eventuele sollicitatiemrazura wrote:Wat is dan een goede minor? Kwaliteit? Strategie?WaVe wrote:hmm ik als logistiek student kan hier niet mee instemmen![]()
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Amen.AniThing wrote:van die kolote marokanen die zo nodig door een druk winkelcentrum moeten rennen en tegen alles en iedereen opknallen die daardoor van alles laten vallen (waaronder ik een tas met boodschappen, RIP eitjes) en het lef niet kunnen opbrengen om sorry te zeggen.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

Dat nu zelfs de VN zich met het zwarte piet gezeik gaat bezighouden
al die klagende negers hebben volgens mij zelf geen kinderen waardoor ze niet kunnen profiteren van het sinterklaas feestje en gooien het dan maar over op racisme.
al die klagende negers hebben volgens mij zelf geen kinderen waardoor ze niet kunnen profiteren van het sinterklaas feestje en gooien het dan maar over op racisme.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Het zijn vooral de blanke mensen die hierover zijn begonnen. Ze hadden buitenlanders geïnterviewd en die vonden het over het algemeen wel bij de Nederlandse cultuur passen. De naam zwarte piet kwam eigenlijk ook gewoon omdat ze altijd door een schoorsteen moesten en er roet in zat waardoor ze zwart werden. Dat een paar halve zolen ineens omdraaien naar racisme is omgekeerde wereld.AniThing wrote:Dat nu zelfs de VN zich met het zwarte piet gezeik gaat bezighouden![]()
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Blijf me dood irriteren aan die losers die zonder shirt op een feest lopen. Echt complete bullshit.