eeen hyperventilatie aanval krijgen
lijtk me inderdaad niet prettigwrote:eeen hyperventilatie aanval krijgen
lijtk me inderdaad niet prettigwrote:eeen hyperventilatie aanval krijgen
u jelly?wrote:dat die bitch boven mij vrij heeft morgen en ik niet...
wrote:dat die bitch boven mij vrij heeft morgen en ik niet...
kan ik me wel wat bij voorstellenwrote:-Scooter klootzakjes
-Marrokanen
-Niggers (Ik bedoel de rappertszzz en hiphopperteszz)
-Scooters
-Scooters
-Scooters
-13 jarige br34zers
-14 jarige br34zers
-Geloof
-gristenen
Jup, want ik moet slaap inhalen. En dat lukt alleen als ik kan uitslapen en dat kan ik morgen dus weer niet.... En vroeg op bed is geen optie, want dat vind ik maar nikswrote:u jelly?wrote:dat die bitch boven mij vrij heeft morgen en ik niet...
dan is het toch je eigen schuldwrote:Jup, want ik moet slaap inhalen. En dat lukt alleen als ik kan uitslapen en dat kan ik morgen dus weer niet.... En vroeg op bed is geen optie, want dat vind ik maar nikswrote:u jelly?wrote:dat die bitch boven mij vrij heeft morgen en ik niet...
Je vriendin die belt en een heel gesprek begint als René van der gijp aan het woord is.wrote:Je oma die tegen je aan begint te lullen als René van der Gijp aan het woord is.
Genietmoment:wrote:Je vriendin die belt en een heel gesprek begint als René van der gijp aan het woord is.wrote:Je oma die tegen je aan begint te lullen als René van der Gijp aan het woord is.![]()
Het zit niet mee vandaag.
Hopen dat ik dat nog ooit mag meemaken.wrote: Genietmoment:
René van der Gijp die belt als je vriendin aan het woord is
whaaatwrote:Satékroket die je keihard er uit moet schijten.
Nu met carnaval moet ik wel echt steeds heerlijk schijten, echt, het loopt als water eruit als ik moet, maar dat is gewoon fucking chilll.
Ik ken hetwrote:nog 1:
'ochtends honger hebben maar geen hap door je strot kunnen krijgen
Ook zo vaak last vanwrote:Ik ken hetwrote:nog 1:
'ochtends honger hebben maar geen hap door je strot kunnen krijgen