zou zomaar kunnen bij kaaswousRAW-vizion wrote:tu moetch proendj-rico01 wrote:dein computer is verkranktKSwoosh wrote:dat photoshop letterlijk elke keer vastloopt als ik iets doe![]()
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
-
G
nah, die laptop is gewoon helemaal vercrackt, Netwerkcentrum van windows doet het bijv ook nietdj-rico01 wrote:zou zomaar kunnen bij kaaswous
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
alles op je externe ztten enherinstallerenKSwoosh wrote:nah, die laptop is gewoon helemaal vercrackt, Netwerkcentrum van windows doet het bijv ook nietdj-rico01 wrote:zou zomaar kunnen bij kaaswous
-
M
irritatiemomentje: ik kan niet meer lezen wat ik typ

Men moeder die het niet leuk vindt dat ik op een zondagavond om halv 4 redelijk tot zeer bzeopen thuiskom 
-
G
en gelijk achter de computer kruipt om dat op HT te posten :')nielstil wrote:Men moeder die het niet leuk vindt dat ik op een zondagavond om halv 4 redelijk tot zeer bzeopen thuiskom
Gewoon even mijn standaard sites nakijkenKSwoosh wrote:en gelijk achter de computer kruipt om dat op HT te posten :')nielstil wrote:Men moeder die het niet leuk vindt dat ik op een zondagavond om halv 4 redelijk tot zeer bzeopen thuiskom
Doe ik ook altijd ffnielstil wrote:Gewoon even mijn standaard sites nakijkenKSwoosh wrote:en gelijk achter de computer kruipt om dat op HT te posten :')nielstil wrote:Men moeder die het niet leuk vindt dat ik op een zondagavond om halv 4 redelijk tot zeer bzeopen thuiskomEn daar hoort HT ook bij
Mensen die denken: "Jeah ik doe een oranje overall aan met carnaval, dan ben ik grappig." :')
-
G
denken dat je iets nieuws hebt gekocht in de supermarkt, maar uiteindelijk gewoon het verkeerde blijkt te zijn 
-Scooter klootzakjes
-Marrokanen
-Niggers (Ik bedoel de rappertszzz en hiphopperteszz)
-Scooters
-Scooters
-Scooters
-13 jarige br34zers
-14 jarige br34zers
-Geloof
-gristenen
-Marrokanen
-Scooters
-Scooters
-Scooters
-13 jarige br34zers
-14 jarige br34zers
-Geloof
-gristenen
dus om het kort te zeggen. Rappende christenen op scooters die breezer drinken 
Gister bij een snackbar tijdens carnaval:
Ik bestelde een broodje hamburger & een broodje gezond.
Zegt die vrouw: Dan wordt het €8,00 alsjeblieft.
WATTTTTTT????
Ik bestelde een broodje hamburger & een broodje gezond.
Zegt die vrouw: Dan wordt het €8,00 alsjeblieft.
WATTTTTTT????
13/14 jarige Rappende christelijke scooterklootzakke met bontkraagjes die niet geloven dat ze breezers drinken?Teknizion wrote:-Scooter klootzakjes
-Marrokanen
-Scooters
-Scooters
-Scooters
-13 jarige br34zers
-14 jarige br34zers
-Geloof
-gristenen
dat je met spoed na het uitzendbureau moet komen (op en neer 40 km)
en dan bij thuiskomst telefoon krijgt dat je toch niet voorgesteld word aan het bedrijf
en dan bij thuiskomst telefoon krijgt dat je toch niet voorgesteld word aan het bedrijf
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Uitzendbureau sucks assdjpatt wrote:dat je met spoed na het uitzendbureau moet komen (op en neer 40 km)
Skedoedelefloeps wrote:Uitzendbureau sucks assdjpatt wrote:dat je met spoed na het uitzendbureau moet komen (op en neer 40 km)
merkte ook al de intresse door de telefoon
''nou niek kom maar ff langs dan''
''uhm ik heet patrick''
-
G

Dat is mooi KSwous, dan is hij mooi op tijd klaar na Loudness. Kun je dat op de after gebruiker 
Bij politie aangiften doen.
Eerst week wachten tot ze eindelijk tijd hebben en als je er dan zit een uur lang de zelfde vragen krijgen.
"Weet je nog hoe hij er uit ziet?"
"Nee"
"Had hij blond haar?"
"Ik weet niet hoe hij er uit zag"
"Wat voor kleding had hij aan?"
"..."
en dat dan een uur lang door
Eerst week wachten tot ze eindelijk tijd hebben en als je er dan zit een uur lang de zelfde vragen krijgen.
"Weet je nog hoe hij er uit ziet?"
"Nee"
"Had hij blond haar?"
"Ik weet niet hoe hij er uit zag"
"Wat voor kleding had hij aan?"
"..."
en dat dan een uur lang door
-
G
en nu is ie ineens weer @ 50 kb/s aant downenChukkels wrote:Dat is mooi KSwous, dan is hij mooi op tijd klaar na Loudness. Kun je dat op de after gebruiker
Wel een mooie naam Niek.djpatt wrote: merkte ook al de intresse door de telefoon
''nou niek kom maar ff langs dan''
''uhm ik heet patrick''
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zaten zaterdag in de trein naar eindhoven..
Komt er een irakees beetje praten, pakt ie opeens een halve liter van ons en maakt hem open. Dus wij pakken het af want het is van ons. Worden we meteen voor rascisten uitgemaakt
:') :')
Komt er een irakees beetje praten, pakt ie opeens een halve liter van ons en maakt hem open. Dus wij pakken het af want het is van ons. Worden we meteen voor rascisten uitgemaakt
Blijf GVD van me bier af, kuthoer!Hoofdcoach wrote:Zaten zaterdag in de trein naar eindhoven..
Komt er een irakees beetje praten, pakt ie opeens een halve liter van ons en maakt hem open. Dus wij pakken het af want het is van ons. Worden we meteen voor rascisten uitgemaakt:') :')