Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
ik kan ALTIJD eten :woot:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
dj-rico01 schreef:
ik kan ALTIJD eten :woot:

Afbeelding

Als je dat maar weer :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
roberttt schreef:
dj-rico01 schreef:
ik kan ALTIJD eten :woot:

Afbeelding

Als je dat maar weer :thumbup:

Hoe weet jij dat :oh:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de koelkast is vandaag alleen maar een kast :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat is kutttt

ik irriteer me trouwens aan die achterlijke teleshop bende
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:15 
 

roberttt schreef:
dj-rico01 schreef:
ik kan ALTIJD eten :woot:

Afbeelding

slet of niet, die rechter is wel L3kk4H
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha die wil ik ook wel even berijden. Heb hier toevallig nog een b33z4h staan, dus als ik haar tegen kom xd
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De dag nadat je te veel gedronken hebt :/
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:34 
 

HardAddicted schreef:
De dag nadat je te veel gedronken hebt en anaal bevredigd bent door 3 negers :/
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
HardAddicted schreef:
De dag nadat je te veel gedronken hebt en anaal bevredigd bent door 3 negers :/ En wakker wordt met een baby naast je
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hangover :P
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
HardAddicted schreef:
De dag nadat je te veel gedronken hebt en anaal bevredigd bent door 3 negers :/


Dat is me nog niet voorgevallen gelukkig :)
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waren het nog meer :oh: Of negerinnen met voorbind dildo's
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
HardAddicted schreef:
De dag nadat je te veel gedronken hebt en anaal bevredigd bent door 3 negers :/ En wakker wordt met een baby naast je in het bed van Josef Fritzl
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die rechter is trouwens lelijk, wat is daar knap/doenbaar aan dan? :o
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijdens je mix op de verkeerde cue knop drukken :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
die rechter is trouwens lelijk, wat is daar knap/doenbaar aan dan? :o


Waarom denk je dat de papieren zak is uitgevonden.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en weten dat er nog zo een dag komt morgen, leuk toch he carnaval :D
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:06 
 

mensen die topics maken over trieste vragen waarbij ze niet eerst zelf ff kunnen nadenken of zoeken
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mensen die topics maken over trieste vragen waarbij ze niet eerst zelf ff kunnen nadenken of zoeken

:lol:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mensen die topics maken over trieste vragen waarbij ze niet eerst zelf ff kunnen nadenken of zoeken


Idd, en het zijn vaak dezelfde mensen
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wordt momenteel zwaar geïrriteerd door een collega die constant en overal een opmerking bij moet maken... HEEL FOCKING IRRITANT!
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

hutspot moeten eten
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 21:08 
 

dat ik in de keuken net eenoverdosis aan schoonmaak middel op ed aanrecht heb gespoten, dat dat bijna mn neus wegbrandde en de geur nu vast zit in mn neus xd
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo'n vies smerig tering level van angrybirds niet op 3 sterren kunnne halen :mad:
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic