Tenenkrommed dit
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Dat koekoek jonguh...Ik krijg onderhand al moordneigingen van mensen die dat lopen te roepen.
wrote:Wat hebben davey en Jur als avatar?
wrote:Een Jurheinen die de kickrolls van Brutal 3.0 meedoet. Als je het originele filmpje ziet ga je stuk
wrote:Om bepaalde redenen is die nooit online gekomen
koekoek jongewrote:Dat koekoek jonguh...Ik krijg onderhand al moordneigingen van mensen die dat lopen te roepen.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
KOEKOEK JONGE ROBBIN!!wrote:koekoek jongewrote:Dat koekoek jonguh...Ik krijg onderhand al moordneigingen van mensen die dat lopen te roepen.
wrote:KOEKOEK JONGE ROBBIN!!wrote: koekoek jonge

Misschien dat je Jurrien ff lief aan moet kijken als je zn nummer hebtwrote:wrote:Wat hebben davey en Jur als avatar?wrote:Een Jurheinen die de kickrolls van Brutal 3.0 meedoet. Als je het originele filmpje ziet ga je stukwrote:Om bepaalde redenen is die nooit online gekomen
me google chrome die het nu ook ineens begint te fokken
uit t niets ineens
de webpagina is niet beschikbaar
uit t niets ineens
G
maar waar is et nou van?wrote:Dat koekoek jonguh...Ik krijg onderhand al moordneigingen van mensen die dat lopen te roepen.
ik neem aan dat die jongen het met een reden of oorzaak roept fzo?
D
Hardtraxx Veteran
4965 posts member since 2012
View on YouTubewrote:maar waar is et nou van?wrote:Dat koekoek jonguh...Ik krijg onderhand al moordneigingen van mensen die dat lopen te roepen.
ik neem aan dat die jongen het met een reden of oorzaak roept fzo?
Bezig zijn met een record-session van Power Electronics (aka. Harsh Noise), kom ik erachter dat er een 5-minuten limit zit op Edison
Weer wel een genietmomentje is dat ik een alternatieve methode heb gevonden die hopelijk geen problemem oplevert.
En een preview van wat je kan verwachten van de opname (wat dus alleen de laatste 5 minuten zijn die ik heb opgenomen, wat dus ook de vreemde start veroorzaakt):
View on SoundCloud
Weer wel een genietmomentje is dat ik een alternatieve methode heb gevonden die hopelijk geen problemem oplevert.
En een preview van wat je kan verwachten van de opname (wat dus alleen de laatste 5 minuten zijn die ik heb opgenomen, wat dus ook de vreemde start veroorzaakt):
View on SoundCloud
L
Hardtraxx Veteran
3473 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Welkom bij de club. Eerst nog eigenwijs doen dat het je nooit ging gebeuren. Volgende stap is vastlopen 6x perd ag en toch Chrome blijven gebruiken omdat het de chillste browser is.wrote:me google chrome die het nu ook ineens begint te fokken
uit t niets ineens
Niks eigenwijs ik had ook serieus nergens last vanwrote:Welkom bij de club. Eerst nog eigenwijs doen dat het je nooit ging gebeuren. Volgende stap is vastlopen 6x perd ag en toch Chrome blijven gebruiken omdat het de chillste browser is.wrote:me google chrome die het nu ook ineens begint te fokken
uit t niets ineens
Is er al bekend waardoor het komt?
D
Hardtraxx Veteran
4965 posts member since 2012
Een discussie op Youtube aangaan over een slecht klinkende kick, zeg ik vervolgens dat ze eens Studiomonitoren moeten aanschaffen komen ze janken over computerbeeldschermen 
B
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2012
last seen Jan 2021
wrote:Een discussie op Youtube aangaan over een slecht klinkende kick, zeg ik vervolgens dat ze eens Studiomonitoren moeten aanschaffen komen ze janken over computerbeeldschermen
Een uur lang op zitten nemen direct in de playlist van FL Studio, erachter komen dat ie alleen de eerste 10 minuren heeft bewaart (een of andere limiet).

Mensen die weten waar ze over praten.wrote:Een discussie op Youtube aangaan over een slecht klinkende kick, zeg ik vervolgens dat ze eens Studiomonitoren moeten aanschaffen komen ze janken over computerbeeldschermen
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Daar ga je al. Nooit aan beginnen.wrote:Een discussie op Youtube aangaan
Dit zoveel k.wrote:Daar ga je al. Nooit aan beginnen.wrote:Een discussie op Youtube aangaan
Eindelijk je bestelde geluidskaart binnen krijgen en er dan achter komen dat je de verkeerde kabel hebt 
Q
Hardtraxx Veteran
6153 posts member since 2012
Link pls, ik wil het lezen.wrote:Een discussie op Youtube aangaan over een slecht klinkende kick, zeg ik vervolgens dat ze eens Studiomonitoren moeten aanschaffen komen ze janken over computerbeeldschermen
OT: hond met 40 graden koorts en zware keelontsteking..
wrote:Dat behoort tot genietmomentjes hahawrote:De legerkleding topic.
Jongens toch!
L
Hardtraxx Veteran
3473 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Rijbewijs aangevraagd, kan hem volgende week dinsdag pas ophalen. 
Leraar die je mail niet normaal beantwoord