Tenenkrommed dit
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 21 hours ago
Dat koekoek jonguh...Ik krijg onderhand al moordneigingen van mensen die dat lopen te roepen.
jordifcg wrote:Wat hebben davey en Jur als avatar?
Daveytl wrote:Een Jurheinen die de kickrolls van Brutal 3.0 meedoet. Als je het originele filmpje ziet ga je stuk
Daveytl wrote:Om bepaalde redenen is die nooit online gekomen
koekoek jongeRawbin wrote:Dat koekoek jonguh...Ik krijg onderhand al moordneigingen van mensen die dat lopen te roepen.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
KOEKOEK JONGE ROBBIN!!Henk-Jan wrote:koekoek jongeRawbin wrote:Dat koekoek jonguh...Ik krijg onderhand al moordneigingen van mensen die dat lopen te roepen.
M-arijn wrote:KOEKOEK JONGE ROBBIN!!Henk-Jan wrote: koekoek jonge

Misschien dat je Jurrien ff lief aan moet kijken als je zn nummer hebtThe Skribbler wrote:jordifcg wrote:Wat hebben davey en Jur als avatar?Daveytl wrote:Een Jurheinen die de kickrolls van Brutal 3.0 meedoet. Als je het originele filmpje ziet ga je stukDaveytl wrote:Om bepaalde redenen is die nooit online gekomen
me google chrome die het nu ook ineens begint te fokken
uit t niets ineens
de webpagina is niet beschikbaar
uit t niets ineens
-
G
maar waar is et nou van?Rawbin wrote:Dat koekoek jonguh...Ik krijg onderhand al moordneigingen van mensen die dat lopen te roepen.
ik neem aan dat die jongen het met een reden of oorzaak roept fzo?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
View on YouTubeKSwoosh wrote:maar waar is et nou van?Rawbin wrote:Dat koekoek jonguh...Ik krijg onderhand al moordneigingen van mensen die dat lopen te roepen.
ik neem aan dat die jongen het met een reden of oorzaak roept fzo?
Bezig zijn met een record-session van Power Electronics (aka. Harsh Noise), kom ik erachter dat er een 5-minuten limit zit op Edison
Weer wel een genietmomentje is dat ik een alternatieve methode heb gevonden die hopelijk geen problemem oplevert.
En een preview van wat je kan verwachten van de opname (wat dus alleen de laatste 5 minuten zijn die ik heb opgenomen, wat dus ook de vreemde start veroorzaakt):
View on SoundCloud
Weer wel een genietmomentje is dat ik een alternatieve methode heb gevonden die hopelijk geen problemem oplevert.
En een preview van wat je kan verwachten van de opname (wat dus alleen de laatste 5 minuten zijn die ik heb opgenomen, wat dus ook de vreemde start veroorzaakt):
View on SoundCloud
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Welkom bij de club. Eerst nog eigenwijs doen dat het je nooit ging gebeuren. Volgende stap is vastlopen 6x perd ag en toch Chrome blijven gebruiken omdat het de chillste browser is.AniThing wrote:me google chrome die het nu ook ineens begint te fokken
uit t niets ineens
Niks eigenwijs ik had ook serieus nergens last vanLenny wrote:Welkom bij de club. Eerst nog eigenwijs doen dat het je nooit ging gebeuren. Volgende stap is vastlopen 6x perd ag en toch Chrome blijven gebruiken omdat het de chillste browser is.AniThing wrote:me google chrome die het nu ook ineens begint te fokken
uit t niets ineens
Is er al bekend waardoor het komt?
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Een discussie op Youtube aangaan over een slecht klinkende kick, zeg ik vervolgens dat ze eens Studiomonitoren moeten aanschaffen komen ze janken over computerbeeldschermen 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Destination wrote:Een discussie op Youtube aangaan over een slecht klinkende kick, zeg ik vervolgens dat ze eens Studiomonitoren moeten aanschaffen komen ze janken over computerbeeldschermen
Een uur lang op zitten nemen direct in de playlist van FL Studio, erachter komen dat ie alleen de eerste 10 minuren heeft bewaart (een of andere limiet).

Mensen die weten waar ze over praten.Destination wrote:Een discussie op Youtube aangaan over een slecht klinkende kick, zeg ik vervolgens dat ze eens Studiomonitoren moeten aanschaffen komen ze janken over computerbeeldschermen
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Daar ga je al. Nooit aan beginnen.Destination wrote:Een discussie op Youtube aangaan
Dit zoveel k.chicken wrote:Daar ga je al. Nooit aan beginnen.Destination wrote:Een discussie op Youtube aangaan
Eindelijk je bestelde geluidskaart binnen krijgen en er dan achter komen dat je de verkeerde kabel hebt 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Link pls, ik wil het lezen.Destination wrote:Een discussie op Youtube aangaan over een slecht klinkende kick, zeg ik vervolgens dat ze eens Studiomonitoren moeten aanschaffen komen ze janken over computerbeeldschermen
OT: hond met 40 graden koorts en zware keelontsteking..
Magnetron wrote:Dat behoort tot genietmomentjes hahaExoBassTix wrote:De legerkleding topic.
Jongens toch!
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Rijbewijs aangevraagd, kan hem volgende week dinsdag pas ophalen. 
Leraar die je mail niet normaal beantwoord