Rockstar is goeie. Alleen zonde dat het halve liters zijn.
Golden Power daarintegen
Idd lekkah cheap golden powahh is dikke primaRawbin wrote:Monster, wat een ranzige troep is dat zeg![]()
![]()
Golden Power daarintegeneindbaas
Gewoon goeien handel!Destination wrote:Idd lekkah cheap golden powahh is dikke primaRawbin wrote:Monster, wat een ranzige troep is dat zeg![]()
![]()
Golden Power daarintegeneindbaas
+1Steffnov wrote:Energy drankjes zijn al een irritatiemomentje op zich...
ES drink ik bijna alleen maar (Maar dan geen sugar free). Af en toe Rockstar, soms Monster (alleen de groene) en op feesten is het wel nice als ze Go Fast hebben.The Skribbler wrote:Ik vind ES energy drink wel lekker, en om het helemaal erg te maken: bij voorkeur sugarfreeVanwege de smaak hoor... als dat het minder erg maakt
Mee eens, behalve de red bull red en in iets mindere mate red bull zilver.Steffnov wrote:Energy drankjes zijn al een irritatiemomentje op zich...
Berenburg wrote:Mee eens, behalve de red bull red en in iets mindere mate red bull zilver.Steffnov wrote:Energy drankjes zijn al een irritatiemomentje op zich...
Delt-A wrote:ES drink ik bijna alleen maar (Maar dan geen sugar free). Af en toe Rockstar, soms Monster (alleen de groene) en op feesten is het wel nice als ze Go Fast hebben.The Skribbler wrote:Ik vind ES energy drink wel lekker, en om het helemaal erg te maken: bij voorkeur sugarfreeVanwege de smaak hoor... als dat het minder erg maakt
net nog opteupie wrote:verse jus is goed.
Hier ookAniThing wrote:net nog opteupie wrote:verse jus is goed.
vers geperst door moeders
weet ik veelHardstyleForEvah wrote:Hier ookAniThing wrote:net nog opteupie wrote:verse jus is goed.
vers geperst door moeders, ook die van de plus?
Veur ons as Achterhoekers is't altied hun. Da mot i'j toch goed wetten mien jung.Destination wrote:Wanneer ik fucking Hen of Hun moet schrijven...
Dus zo'n ding dat eieren legt heet in de achterhoek een hun?Bas wrote:Veur ons as Achterhoekers is't altied hun. Da mot i'j toch goed wetten mien jung.Destination wrote:Wanneer ik fucking Hen of Hun moet schrijven...