Oh 
Uitgerekend deze vrijdag dat Cambuur thuis tegen Twente speelt, moet ik werken 
Q
Hardtraxx Veteran
6153 posts member since 2012
Ff nakijken wat je typte kan geen kwaad hoor.wrote:Te snel willen typen op je mobielwrote:wrote:De Nederland grammatica...![]()
![]()
De DUO had mij verteld dat ik mijn OV stop moest zetten, helaas blijkt deze gewoon nog een maandje door te kunnen. Nu heb ik dus een weekje geen OV, vervelend.
nog steeds geen volledige line-up weten van AMF 
N
@07:58 na @4:21 draaien http://www35.zippyshare.com/v/61748778/file.html
B
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Verwend weif.wrote:
Dit Nederlands![]()
Vandaag op het werk bijna de hele dag aan de kassa gezeten 
Zittend geld verdienen en nog zeuren 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Jij verdient ook zittend je geld Pat, en jij zeurt ook. Altijd.
L
Hardtraxx Veteran
3473 posts member since 2013
last seen Feb 2024
The Pitcher die net Skinner en Feel So Good draait, en nu Bass Modulators deze platen ook draait en dat binnen het uur ongeveer. 
D
Welleswrote:Nietus
(sorry patrickjebbert)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 29 days ago
Ze maakten vervolgens wel een hoop goed met Andromeda en Get Hitwrote:The Pitcher die net Skinner en Feel So Good draait, en nu Bass Modulators deze platen ook draait en dat binnen het uur ongeveer.
zwaar na de klote zijn (lees brak) na xqlusive waardoor ik totaal niet meer in staat was om naar verjaardag van me opa te gaan waar ik eigenlijk best wel naar had willen gaan 
Op school komen voor het eerste uur en dan net een mail krijgen dat het niet doorgaat 
G
voor de volgende keer: blikje gele monster achterover tanken en je bent weer klaar om te gaanwrote:zwaar na de klote zijn (lees brak) na xqlusive waardoor ik totaal niet meer in staat was om naar verjaardag van me opa te gaan waar ik eigenlijk best wel naar had willen gaan
ik vind die monster troep echt niet te zuipewrote:voor de volgende keer: blikje gele monster achterover tanken en je bent weer klaar om te gaanwrote:zwaar na de klote zijn (lees brak) na xqlusive waardoor ik totaal niet meer in staat was om naar verjaardag van me opa te gaan waar ik eigenlijk best wel naar had willen gaan
Eens. GoFast ook niet. Doe maar gewoon Redbull.wrote: ik vind die monster troep echt niet te zuipe
Vind Monster juist de enige die nog te zuipen is 
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
Monster Rehab is wel lekker, de normale Monster smaakt naar water met afwasmiddel erin. Red Bull en Blue Bastard blijven mijn favoriete 25CL-blikjes.