Heftig man is me ook al een keertje overkomen. Is toch iets wat altijd bij je blijft.Rawbin wrote:Voor de 2e keer beroofd worden op straat door een groepje negers (verrassend hè) met messen.
Ach, krijg alles terug van de verzekering, maar het vertrouwen in onze donkere vriendjes is nu onderhand wel naar het nulpunt gezakt.
Active topics in Off-Topic
Moderators
- ZwaagwesteindeEn-er-gy wrote:oke de messentrekkers kun je op volgende locaties vinden:
- Groesbeek
- Spijkenisse
- Rotterdam
- Venray
- Heijen
- Venlo
- Eindhoven
- Nijmegen
Overigens ook een keer in het postkantoor bij de supermarkt een pakketje verstuurd zien worden naar Nigeria. Zat een duur fototoestel in. Vraag me af of die gast ook opgelicht is
Last edited by Berenburg on 30 Sep 2013 00:26, edited 4 times in total.
De enige keer dat iemand mij wou overvallen was om 8 uur 's avond in de zomer op een druk plein. Komt zo een marokkaantje van 14 naar me toe
Heb die knul ff zitte uitlache en gewoon doorgewandeld
(wel ff schrik gehad dat zen oude broertje om de hoek ging staan
)
(wel ff schrik gehad dat zen oude broertje om de hoek ging staan
Nog nooit overvallen (jeuj Enschede), maar volgens mij voldoe ik ook niet direct aan het slachtoffers profiel
Desalniettemin hoop ik dat ik nooit in zo'n situatie zal komen
Nou... NeeEn-er-gy wrote:oke de messentrekkers kun je op volgende locaties vinden:
- Heijen
-
G
In rdam kunnen ze dr ook wat van
Ach, normaalste zaak in Spijkenisse tegenwoordig. Kreeg in ieder geval te horen dat ik nummer 6 was van die avond. En de politie kan er zo weinig aan doen achteraf helaas.
Damn, blij dat ik in een mooi dorpje in Overijssel woon.
En dan hoek je ze niet eens? Pussy die je bent.Rawbin wrote:Voor de 2e keer beroofd worden op straat door een groepje negers (verrassend hè) met messen.
Ach, krijg alles terug van de verzekering, maar het vertrouwen in onze donkere vriendjes is nu onderhand wel naar het nulpunt gezakt.
Nee want dan ben je een racist.Olijfboompje wrote:En dan hoek je ze niet eens? Pussy die je bent.Rawbin wrote:Voor de 2e keer beroofd worden op straat door een groepje negers (verrassend hè) met messen.
Met 2 man had ik het nog wel willen proberen. 3 waarvan er 2 een mes hebben is toch wel een ander verhaalOlijfboompje wrote:En dan hoek je ze niet eens? Pussy die je bent.Rawbin wrote:Voor de 2e keer beroofd worden op straat door een groepje negers (verrassend hè) met messen.
JA Ik wilde het nog posten hahaBerenburg wrote:- ZwaagwesteindeEn-er-gy wrote:oke de messentrekkers kun je op volgende locaties vinden:
- Groesbeek
- Spijkenisse
- Rotterdam
- Venray
- Heijen
- Venlo
- Eindhoven
- Nijmegen
Waspik ook volgens mij. Tuig dat daar rond loopt...
Ik werd wel bang toen ik daar op stap ging. allemaal brabants pratende mensjes met messen.. oh wacht.The Skribbler wrote:Waspik ook volgens mij. Tuig dat daar rond loopt...
Ja zo'n kerel die een beetje achteraf woont... Was een illegale fissa of zo heb ik gehoord, schijnt dat er 's avonds nog een paar daar het dorp hebben geterroriseerd of zoiets?The Skribbler wrote:Waspik ook volgens mij. Tuig dat daar rond loopt...
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ik woon in een criminele omgevingEn-er-gy wrote:oke de messentrekkers kun je op volgende locaties vinden:
- Groesbeek
- Venray
- Venlo
- Nijmegen
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
EngwierumBerenburg wrote:- ZwaagwesteindeEn-er-gy wrote:oke de messentrekkers kun je op volgende locaties vinden:
- Groesbeek
- Spijkenisse
- Rotterdam
- Venray
- Heijen
- Venlo
- Eindhoven
- Nijmegen
Wat is er is met dat soort volk, zijn altijd heel aardig en meelevend.
Ze vragen altijd wat mijn probleem is.
Ze vragen altijd wat mijn probleem is.
Anders mist er echt een in het rijtje hahaThe Venator wrote:JA Ik wilde het nog posten hahaBerenburg wrote:- ZwaagwesteindeEn-er-gy wrote:oke de messentrekkers kun je op volgende locaties vinden:
- Groesbeek
- Spijkenisse
- Rotterdam
- Venray
- Heijen
- Venlo
- Eindhoven
- Nijmegen
Haal Nijmegen gvd eens snel wegEn-er-gy wrote:oke de messentrekkers kun je op volgende locaties vinden:
- Groesbeek
- Spijkenisse
- Rotterdam
- Venray
- Heijen
- Venlo
- Eindhoven
- Nijmegen
- een mooi dorpje in Overijssel
- Zwaagwesteinde
- Waspik
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
oudere tracks van WP luisteren (Free, Play the game)
snap er nog steeds niks van dat ze releases kregen op scantraxx
snap er nog steeds niks van dat ze releases kregen op scantraxx
Hier kun je alleen mensen vinden die zin hebben om iemand in elkaar te slaan op de kermis.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Mijn Albert Heijn gaat sluiten wegens wanbeleid in Ahold Vastgoed, helaas. Nu worden al de beste werknemers/vrienden al overgeplaatst.