Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 22:09 

Ik zit er wel eens aan te denken om al die troep weg te flikkeren, zodat ik die vetnekken niet meer hoef te sponsoren. Maar ja wat moet je dan. Het liefst zou ik denk ik zonder al die zooi leven en gewoon doen wat je wél leuk vindt, in plaats van je te ergeren aan de aard van de mensheid die je zelf ook nog eens aanmoedigt door die troep te kopen.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 22:17 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Chrome > alles

Nee wat boeit het nou welke browser. De een is misschien 4,3 nanoseconde sneller maar ja...

Wanneer je niet de nodige addons installeert is chrome een stuk veiliger dan firefox. Geen jit security en een sandbox mode kan eigenlijk gewoon niet meer tegenwoordig. De haat op de huidige internet explorer is eigenlijk vrij triest omdat het alles doet wat chrome ook doet.

Als je er dan toch voor kiest om firefox te gebruiken zorg er dan in ieder geval voor dat je quick java, no script en browserprotect installeert.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 23:01 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Chrome > alles

Nee wat boeit het nou welke browser. De een is misschien 4,3 nanoseconde sneller maar ja...

Ligt allemaal aan persoonlijke voorkeur (behalve Chrome, de manier hoe die Flashplayer behandelt :sick: )
Zo hou ik niet van Chrome omdat ik Google niet vertrouw, heb ik geen Safari omdat die alleen goed is op Mac, en Opera is voor mij mooier als Firefox en werkt fijner :P
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 23:24 

Hardtraxx Veteran

Chrome beval me wel :)
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 00:47 

Hardtraxx Veteran

Heb vroeger altijd Firefox gehad, toen Chrome uitkwam altijd Chrome gebruikt. Werkt fijn, alleen crasht laatste tijd onnodig vaak...
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 15:30 

Hardtraxx Veteran

Genaaid worden via marktplaats..
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:23 

Had je dit maar moeten lezen he: Link
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:29 

Hardtraxx Addict

Destination schreef:

Mijn vader had dat ook eens.
Mini-laptop (Linux) erop gezet. Oude vrouw uit parijs wou het kopen voor haar kleinzoon in Nigerië.
Heeft mn vader opgestuurd, krijgt hij er ook nog eens een mailtje erachteraan met: "Het spijt me maar ik had per ongeluk twee keer het afgesproken bedrag betaald. Zou u mij de helft daarvan terug kunnen sturen?"

En geld hadden we niet eens gekregen.

Da's dus kut. Hoop dat het voor jou iets minder ernstig is.
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:40 

Hardtraxx Veteran

ExoBassTix schreef:
Destination schreef:

Mini-laptop (Linux) erop gezet. Oude vrouw uit parijs wou het kopen voor haar kleinzoon in Nigerië.
Heeft mn vader opgestuurd, krijgt hij er ook nog eens een mailtje erachteraan met: "Het spijt me maar ik had per ongeluk twee keer het afgesproken bedrag betaald. Zou u mij de helft daarvan terug kunnen sturen?"

Ik had 2 monitor statieven besteld, maar ik heb maar 1 compleet ander statief gekregen..
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 17:05 

Hardtraxx Veteran

ExoBassTix schreef:
Destination schreef:

Je moet ook nooit iets opsturen voor je het geld binnen hebt. En al helemaal niet naar het buitenland :P
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 17:49 

Hardtraxx Addict

ExoBassTix schreef:
Destination schreef:

Hoe dom kan je zijn :lol:
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 18:00 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Had je dit maar moeten lezen he: Link

:lol:
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 18:47 

Hardtraxx Veteran

ExoBassTix schreef:

Dan verdien je het gewoon
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 20:27 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
ExoBassTix schreef:

Dan verdien je het gewoon

Wou net zeggen, dan ben je toch sowieso niet helemaal goed bij je paasei :P
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 21:03 

Hardtraxx Addict

Inderdaad een moment van zwakte van mijn pa.
Meneer de computer expert...
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 21:18 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk naar de kermis gaan in een dorpje verderop maar last minute toch niet gaan, nu ga ik me keihard vervelen thuis en heb gruwelijk veel zin om te zuipen :(
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 21:29 

Waarom drink je dan niet? Is jullie waterleiding dan afgesloten ofzo?
Bericht Geplaatst op 29 sep 2013 11:50 

Kraak... Piep...

Geen warm water en de makelaar reageert niet, nadat ik al 10 keer gevraagd heb.
Bericht Geplaatst op 29 sep 2013 21:22 

Hardtraxx Veteran

Voor de 2e keer beroofd worden op straat door een groepje negers (verrassend hè) met messen.
Ach, krijg alles terug van de verzekering, maar het vertrouwen in onze donkere vriendjes is nu onderhand wel naar het nulpunt gezakt.
Bericht Geplaatst op 29 sep 2013 21:29 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Voor de 2e keer beroofd worden op straat door een groepje negers (verrassend hè) met messen.
Ach, krijg alles terug van de verzekering, maar het vertrouwen in onze donkere vriendjes is nu onderhand wel naar het nulpunt gezakt.

In welke duistere uithoeken van Rotterdam bevind jij je dan dat het je al 2 keer is overkomen?
Bericht Geplaatst op 29 sep 2013 21:39 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Rawbin schreef:

In welke duistere uithoeken van Rotterdam bevind jij je dan dat het je al 2 keer is overkomen?

Spijkenisse, en gewoon een hoop pech :P kwestie van verkeerde tijd en verkeerde plaats
Bericht Geplaatst op 29 sep 2013 21:57 

oke de messentrekkers kun je op volgende locaties vinden:
- Groesbeek
- Spijkenisse
- Rotterdam
- Venray
- Heijen
- Venlo
- Eindhoven
- Nijmegen
- een mooi dorpje in Overijssel
- Zwaagwesteinde
- Waspik
- engwierum
Bericht Geplaatst op 29 sep 2013 22:25 

Hardtraxx Addict

En-er-gy schreef:
oke de messentrekkers kun je op volgende locaties vinden:
- Venlo

Godverdomme zeg dat wil ik helemaal niet horen :x

Oh en ben toch begonnen aan Cookie Clicker nadat ik mijn broertje het (slecht) zag doen, en dacht dat ik er nooit verslaafd aan zal raken.
Bericht Geplaatst op 29 sep 2013 22:25 

Hardtraxx Veteran

Gisteren na Qult mijn telefoon ineens kwijt... :( al mijn nummers zijn dus weg... (nee, ik had nergens een back-up, noem me maar naïef ofzo...)
Bericht Geplaatst op 29 sep 2013 22:26 

Hardtraxx Veteran

Ik moet je zeggen dat ik al 2 jaar in de diepste uithoeken vn de Bijlmer kom voor stage, en die mensen zijn altijd hardstikke aardig voor mij. En ik zie er nogal onzeker uit. Maar om te zeggen dat het alleen 'nikkers' zijn vind ik wat overdreven.
Vorige  1 ... 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic