Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 09:52 

Hardtraxx Veteran

No offense, messentrekkers heb je uiteraard overal, maar ik denk toch wel wat meer in Rotterdam, Eindhoven en ja ook Spijkenisse dan een dorp met 2000 tot 5000 inwoners :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 12:09 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
No offense, messentrekkers heb je uiteraard overal, maar ik denk toch wel wat meer in Rotterdam, Eindhoven en ja ook Spijkenisse dan een dorp met 2000 tot 5000 inwoners :P

No offense voor wie, de steden waar het gebeurt? xd ik heb ze toch liever niet dan wel. Maar ik blijf blij met Enschede, waar dit ook (vrijwel?) niet voorkomt. Overijssel is gewoon baas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 12:17 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Overijssel is gewoon baas :P

Feit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 12:43 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Steffnov schreef:
Overijssel is gewoon baas :P

Feit. ^^

+1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 13:44 

Hardtraxx Veteran

Een vent op kantoor hier die mij gaat vertellen hoe ik een kop koffie neer moet zetten zodat ik niet met mijn vingers de rand raak waar mensen drinken en vervolgens het zelf ook doen als hij aan de beurt is met koffie halen....
En komt nog eens bij dat zijn stopwoordje pleh is. Oftewel help maar dan omgedraaid. Van die reclame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 14:05 

Hardtraxx Veteran

Ik vind die vent nu al irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 21:31 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 21:39 

Hardtraxx Elite

fijne collega dan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:00 

Hardtraxx Veteran

Balotelli dood aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:07 

Hardtraxx Veteran

Hoezo nou weer? Van den hoorn houdt hem zo opzichtig vast en tja, je weet dat Balotelli slim genoeg is en daar dus gretig gebruik van maakt. Gewoon een kwestie van onervarenheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:15 

Onervarenheid van de scheids ja. Tis geen korfbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:19 

Hardtraxx Veteran

Tja, daar verschillen de meningen ook over. Tuurlijk is het zonde dat Ajax gewoon 3 punten weg geeft, maar vind 1-1 wel een eerlijek uitslag gezien het verloop van de wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:22 

Hardtraxx Veteran

Wat FdB al zei 'dit geldt niet zo in voetbal', dit was gewoon GEEN penalty, was gewoon van beide kanten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:29 

HardstyleForEvah schreef:
Wat FdB al zei 'dit geldt niet zo in voetbal', dit was gewoon GEEN penalty, was gewoon van beide kanten!

Ja, want Frank de Boer kijkt daar natuurlijk wel geheel objectief naar.
Als eenzelfde situatie zich aan de andere kant van het veld had voorgedaan, had iedereen hier geroepen dat het 100% een terechte penalty was. Wat het nu ook was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:34 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
HardstyleForEvah schreef:

Ja, want Frank de Boer kijkt daar natuurlijk wel geheel objectief naar.
Als eenzelfde situatie zich aan de andere kant van het veld had voorgedaan, had iedereen hier geroepen dat het 100% een terechte penalty was. Wat het nu ook was.

Eensch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 09:47 

Hardtraxx Elite

Balotelli vind ik een mispunt in het voetbal. De enige prijs die hij verdient is die voor beste acteur in het veld.

Daarnaast is het in de herhaling duidelijk zichtbaar wie de overtreding werkelijk maakt. Hij trekt natuurlijk wel aan shirt van Pipo, maar Pipo is toch echt degene die v/d Hoorn mee naar beneden sleurt. En je ziet Pipo ook gewoon denken: 'Komt de bal aan? Komt de bal aan? Nee. Dan ga ik maar liggen.'

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 09:54 

Hardtraxx Veteran

Afhaker in de groep :(

Dus: :$ aanbod/1-x-x-qlusive-holland-ticket-t39113.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:57 

Je ziet toch ook duidelijk dat van der hoorn zijn shirt vast heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:42 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:

hij trekt zijn shirtje licht naar rechts
hoe de hell kan je dan naar links vallen?

balo heeft beide armen om van der hoorn heen en gaat gewoon liggen..

sorry hoor maar als je dit een penalty vind heb je echt verkeerde oogkleppen op je hoofd zitten

mja alles tegen ajax is natuurlijk terecht volgens velen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:53 

Hardtraxx Veteran

diie Balotelli valt overduidelijk expres :lol: En zit die andere speler nog gruwelijk in de weg ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 13:29 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
bloemkool schreef:

sorry hoor maar als je dit een penalty vind heb je echt verkeerde oogkleppen op je hoofd zitten

Ach wat ben je toch zielig. Ajax heeft uiteraard nog nooit een onterechte penalty gekregen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
AniThing schreef:
bloemkool schreef:

Ach wat ben je toch zielig. Ajax heeft uiteraard nog nooit een onterechte penalty gekregen :cry:

ik ben niet zielig hoor:P
maar als het overduidelijk geen penalty is zijn er altijd wel mensen die het voor 100% procent wel een penalty vinden puur alleen omdat het tegen ajax is :p

ajax heeft idd ook zat penalty's gekregen die er geen waren...en als dat gebeurd zal ik dat ook zeggen :P
en dan heb je natuurlijk ook ajax supporters (H4E) die dan altijd pro ajax zijn en alles terecht vinden wat ajax mee krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:26 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat de scheids floot voor die 'overtreding' omdat hij 15 minuten eerder niet floot voor juist wel een overtreding. Maargoed, op basis van de 2e helft verdiende ajax ook niet meer dan 1 punt. Zeker als je naar de verhouding kansen/balbezit kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:52 

Donateur

Delt-A schreef:
diie Balotelli valt overduidelijk expres :lol: En zit die andere speler nog gruwelijk in de weg ook.

no shit sherlock
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 15:35 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
ajax heeft idd ook zat penalty's gekregen die er geen waren...en als dat gebeurd zal ik dat ook zeggen :P
en dan heb je natuurlijk ook ajax supporters (H4E) die dan altijd pro ajax zijn en alles terecht vinden wat ajax mee krijgt.

Je hebt idd gelijk, ik kijk vaak door een ajax-bril heen, al helemaal vlak na een bepaald 'incident'. Maar zo'n dag later kijk ik er toch echt een stuk realistischer tegen aan, en kom ik nog steeds tot de conclusie: 'het is gewoon geen penalty!'. Als je naar die afbeelding hierboven kijkt, bevestigt dit mijn 'conclusie' des te meer hoor :P. Dit was btw gewoon een voorbeeld, maar dit geldt voor mij bij alle situaties. Ik zeg hier ook niet mee dat jij/jullie het geen penalty vindt/vinden btw.
Vorige  1 ... 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic