Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 07:29 

Straks naar de dokter, al de hele week non-stop aan t hoesten, heb amper slaap en word HELEMAAL GEK :cry:
Is al de 2e x in 2 maanden. Codeïne tabletten en siroop helpt helemaal niets :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 09:32 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
JSF is een eenmalige aankoop die toch Moet gebeuren.

Waarom dan?
Ben er verder niet heel erg van op de hoogte, maar waarom moet dat ding er komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 09:40 

Donateur

patrickjeb schreef:
Andromeda schreef:

Waarom dan?
Ben er verder niet heel erg van op de hoogte, maar waarom moet dat ding er komen?

Hoeft er niet perse te komen, maar omdat ze al miljarden hebben gestoken in de ontwikkeling ervan. Het eigenlijk zonde van het geld is om er nu mee te kappen.
Zelfde was met de FYRA, daar was al zoveel geld in gestoken dus gingen ze er maar mee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 09:46 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Andromeda schreef:

Waarom dan?

Denk door afspraken in Europa wat betreft veiligheid. We zorgen voor elkaars veiligheid. Maar daarvoor moeten we wel zorgen voor ons deel wat bijdraagt aan die veiligheid. Neem aan dat je als land niet kan zeggen, we willen beschermd worden door jullie als er oorlog komt maar we gaan geen cent investeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 11:09 

Kevin-Raw schreef:
patrickjeb schreef:
Andromeda schreef:

Waarom dan?

Hoeft er niet perse te komen, maar omdat ze al miljarden hebben gestoken in de ontwikkeling ervan. Het eigenlijk zonde van het geld is om er nu mee te kappen.
Zelfde was met de FYRA, daar was al zoveel geld in gestoken dus gingen ze er maar mee door.

Gouden regel in de economie: al gemaakte kosten (gezonken kosten is de term) zouden niet mee mogen wegen in de beslissing om wel of niet door te gaan met een project.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 12:09 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Gouden regel in de economie: al gemaakte kosten (gezonken kosten is de term) zouden niet mee mogen wegen in de beslissing om wel of niet door te gaan met een project.

Yep, klopt helemaal. Het verleden is het verleden, je moet kijken, of je de toekomstige uitgaven het nog waard vind om ermee door te gaan (winst maken gaat sowieso lastig op zo'n product).

Maar overheden en cijfertjes...kwam gister toevallig een typisch voorbeeld tegen, heb als keuzevak Openbare Financiën, normaal een 2e jaars Bestuurskunde (toekomstig ambtenaartjes) vak, niveau ligt al dramatisch laag en nog steeds lui die er niets van snappen. Gewoon middelbare school materiaal, vind je het gek dat de overheid niet met geld om kan gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 12:18 

Hardtraxx Veteran

Even een heel ander irritatiemomentje, de laatste uurtjes stage voor het weekend duren dubbel zo lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 12:26 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Even een heel ander irritatiemomentje, de laatste uurtjes school voor het weekend duren dubbel zo lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:12 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Even een heel ander irritatiemomentje, de laatste uurtjes stage voor het weekend duren dubbel zo lang.

Hahaha jij dus ook al op stage én Hardtraxx aan.. Zit 'helaas' precies in de zelfde situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

Jarva schreef:
Parvuz schreef:

Hahaha jij dus ook al op stage én Hardtraxx aan.. Zit 'helaas' precies in de zelfde situatie.

Jep, vooral in het begin iets te veel wachten op dingen. Zal straks wel wat meer te doen hebben gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:22 

Donateur

Parvuz schreef:
Even een heel ander irritatiemomentje, de laatste uurtjes werk voor het weekend duren dubbel zo lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:31 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Maar overheden en cijfertjes...kwam gister toevallig een typisch voorbeeld tegen, heb als keuzevak Openbare Financiën, normaal een 2e jaars Bestuurskunde (toekomstig ambtenaartjes) vak, niveau ligt al dramatisch laag en nog steeds lui die er niets van snappen. Gewoon middelbare school materiaal, vind je het gek dat de overheid niet met geld om kan gaan...

Ho ho ho ho ho Stefan Drenth HO! Ik hap...
Omdat jij één vak hebt dat ook op de opleiding Bestuurskunde wordt gegeven, denk je dat er voor de rest dan ook niks wordt uitgelegd over de informatie die nodig is om goede bestuurskundige knopen door te hakken? Misschien ligt het aan het feit dat ik op de beste BSK opleiding van Nederland zit (Avans Den Bosch :) ), maar ik leer dus juist wèl om niet naar het verleden te kijken en dat soort van dingen. Daarnaast is inderdaad de invloed van 'Europa' steeds groter en weegt dat ook erg zwaar mee in de aanschaf van de JSF.

Waar ik me meer zorgen over maak is dat de 2e kamer tegenwoordig bij elke keuze betrokken wordt. Wat weten politici, of ambtenaren nou van defensie? Wat het landbestuur moet doen is kiezen OF we defensie willen of niet. Als die keuze 'ja' is, moeten ze de verdere keuzes wat betreft defensie ook gewoon aan defensie over laten; die hebben er veel meer verstand van.

Oke doei groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:44 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Steffnov schreef:

Ho ho ho ho ho Stefan Drenth HO! Ik hap...
Omdat jij één vak hebt dat ook op de opleiding Bestuurskunde wordt gegeven, denk je dat er voor de rest dan ook niks wordt uitgelegd over de informatie die nodig is om goede bestuurskundige knopen door te hakken? Misschien ligt het aan het feit dat ik op de beste BSK opleiding van Nederland zit (Avans Den Bosch :) ), maar ik leer dus juist wèl om niet naar het verleden te kijken en dat soort van dingen. Daarnaast is inderdaad de invloed van 'Europa' steeds groter en weegt dat ook erg zwaar mee in de aanschaf van de JSF.

Waar ik me meer zorgen over maak is dat de 2e kamer tegenwoordig bij elke keuze betrokken wordt. Wat weten politici, of ambtenaren nou van defensie? Wat het landbestuur moet doen is kiezen OF we defensie willen of niet. Als die keuze 'ja' is, moeten ze de verdere keuzes wat betreft defensie ook gewoon aan defensie over laten; die hebben er veel meer verstand van.

Oke doei groetjes

Had het al op FB uitgelegd, maar ging om WO, niet HBO, en niet per se om de aanschaf van de JSF, maar om het cijferkundige niveau van de gemiddelde Bestuurskundige in het algemeen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:24 

Hardtraxxer

Mensen die zeggen, of als argument gebruiken: "Omdat het kan".
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:55 

Hardtraxx Veteran

Radical Redemption zei vorige week woensdag dat hij binnen een week alle informatie bekend zou maken over zijn album. Hij heeft nog niets los gelaten. :( Nja misschien bedoelde hij wel deze week en kan het zondag ook nog komen.

Edit:
Radical Redemption:
At @NEWDAY_studio.

Vid with all info concerning my album, 'The Spell of Sin', will be online later today!

#TSoS

. pic.twitter.com/7StPRFSaTM

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 15:16 

Hardtraxx Veteran

Dat verkankerde Zavvi dat GTA V uit Engeland moet halen en er dus voor zorgt dat ik het nog steeds niet binnen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Dat verkankerde Zavvi dat GTA V uit Engeland moet halen en er dus voor zorgt dat ik het nog steeds niet binnen heb.

:aww:

+ moet dat schelden nou echt bij een spelletje wat te laat komt?

haal m dan ook gewoon zelf in de winkel :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 16:01 

Hardtraxx Addict

Hahaha ik heb hem gewoon op de dag zelf bij de Dixons gekocht voor 50 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 16:09 

Hardtraxx Elite

JVDM schreef:

Daarom bestel ik altijd bij bol.com :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 19:32 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
JVDM schreef:

:aww:

+ moet dat schelden nou echt bij een spelletje wat te laat komt?

haal m dan ook gewoon zelf in de winkel :')

Verkankerd is een normaal Nederlands woord. :P Maar goed, sorry.
Goede ervaringen bij die site bij Battlefield 3 maar nu naaien ze me. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 20:10 

Hardtraxx Veteran

@ BeHa

Die dingen kostten eerst 37,5 miljoen dollar per vliegtuig en nu 105 miljoen per vliegtuig, dit zag ik gisteren bij 1vandaag langskomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 17:20 

Hardtraxxer

Vettel :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 21:55 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Andromeda schreef:

Waarom dan?

Om de nieuwe kernbommen van 'MURICA te kunnen dragen.

Ben overigens niet tegen de JSF. Ik ben tegen de politiek. Die eindeloze discussies en draaikonterij van (onder andere) de PVDA hebben waarschijnlijk al meer gekost dan die vliegtuigjes.

Ja we zijn voor. Nee we zijn tegen. Ja we zijn voor. Nee we zijn tegen. Ja we zijn voor. Nee we zijn tegen. Ja we zijn voor. Nee we zijn tegen. Ja we zijn voor, maar wanneer blijkt dat we er eentje minder kunnen kopen van het geld zijn we tegen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 22:38 

Hardtraxx Veteran

In m'n lip zitten tijdens het scheren. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 11:04 

Hardtraxx Veteran

dat is ook wel een wtf momentje haha
Vorige  1 ... 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic